יום שבת, 22 באוגוסט 2015

הדו קרב הצמוד בין BB ל – CC של לוריאל

"נו, אז מי ניצח בדו קרב הזה שלך?" שאלה אותה בת דודתי שהייתה אצלי בשעה שקיבלתי לידיי את שני המוצרים החדשים של לוריאל פריז מסדרת *Skin Perfection. "ההחלטה קשה" אמרתי, וסיפרתי לה על שני המוצרים המעולים שלא רק שהם ממלאים את תפקידם בצורה נהדרת, אלא הם גם מגיעים בשפופרות ורודות שאי אפשר לעמוד בפיתוי שלהן.



קרם ה – BB בתוספת גוון הוא קרם שמעניק 5 פעולות במוצר אחד: לחות עד 24 שעות, כיסוי מראה פגמים, מראה עור אחיד ומואר, צמצום מראה נקבוביות ומקדם הגנה 25SPF. הוא מתמזג עם גוון העור בצורה חלקה ומושלמת ונותן מענה טוב לבחורה שאוהבת את העור שלה עם כיסוי עדין של מייק אפ, כזה שלא מכביד על עור הפנים ונותן לו מראה טבעי ואחיד.


קרם ה – CC בעל אפקט מתקן לגוון עור אחיד ומואר. הוא מכיל מיני קפסולות המתמזגות עם העור, לתיקון מיידי של מראה אדמומיות, כהויות וגוון עור עמום. הקרם מועשר בנגזרת של ויטמין E לתיקון מראה פני העור באופן מתמשך ומכיל SPF20.




שניהם מגיעים בשלב שבין הנחת הסרום לקרם העיניים. זהו בעצם השלב השלישי בשגרת הטיפוח הקבועה של אישה ממוצעת שמקפידה לשמור על העור ולתת לו 100% הגנה.
ניסיתי את שני המוצרים ואין ספק ששניהם ענו בדיוק על הציפיות שהיו לי מהם. הם מקיימים את ההבטחות הרשומות על גבי האריזה שלהן והבחירה הייתה לא קלה. ועם זאת, אני בחורה של מייק אפ, אני מכורה לכיסוי ולמראה האחיד של העור, ומאחר והעור שלי לא אחיד וחלק כמו שהייתי רוצה, הבנתי שה – BB הוא המוצר שיכנס לתיק האיפור שלי ולא ה – CC. הוא נותן כיסוי מצוין והוא תחליף טוב לימים חמים שבהם המייק אפ מכביד לי מידי על העור ובא לי למרוח עליו משהו קליל יותר שעדיין יתן כיסוי.

את מוצרי לוריאל ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות ברחבי הארץ.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

*גילוי נאות: קיבלתי את המוצרים להתנסות מלוריאל פריז. 


אין תגובות: