יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

קבוצת GOLF מציגה: קולקציית סתיו-חורף 2015/2016

כשהגעתי לפרזנטציה של המותג לפני שבוע בדיוק, הייתי מצוידת כהרגלי במצלמת ה – קנון המשוכללת שלי, שאיתה אני מביאה כאן בבלוג את הזווית שלי לקולקציות השונות. גם הפעם צילמתי בה בלי סוף את כל אחת מהקולקציות לקבוצת גולף שכוללת את: Golf&Co, Golf Kids, INTIMA, POLGAT ו – BLUE BIRD. הן הוצגו בחלל קסום ביפו, כאשר כל אחת מהקולקציות השונות הוצגה בחדר אחר. בחדר שבו הוצגה זו של Golf Kids ביקשתי להצטלם שכן הוא עוצב בצורה כל כך כייפית ומדליקה שהייתי חייבת שגם אתם תראו:


תודה לתמר ניר המתוקה על התמונות

ואחרי שהשתעשעתי כל כך, חזרתי הביתה, העליתי את התמונות למחשב והתחלתי לערוך ולסדר אותם כדי להעלות לפוסט. לאחר מכן התיישבתי לכתוב ובמקביל פתחתי את הדיסק און קי שקיבלתי בפרזנטציה. כשהסתכלתי בתמונות שעל הדיסק און קי, הבנתי שאני חייבת לחרוג ממנהגי ולהעלות לפוסט הזה את התמונות המדהימות שעליו, כדי שתוכלו לחוות את הקולקציה כמה שיותר. את התמונות שלי נשמור לפעם אחרת ככל הנראה.

זאת הקולקציה של GOLD KIDS שמביאה העונה קולקציה שפונה לילדים שרוצים בגדים כמו של המבוגרים. היא נותנת מענה גם לילדה שנמשכת לשמלות מסתובבות ונצנצים, וגם לילדה שאוהבת חומרים מעניינים כמו דמויי פרווה רכים או דמויי עור מבריקים. מעצבות המותג נותנות כאן במה לטרנדים, תוך כדי שהן מסתכלות על אותם הטרנדים דרך העיניים של הילד. גם הבנים של המותג הרבה יותר מגניבים העונה ובתור אמא לבן, אני יכולה רק לחייך אל מול הקולקציה המתוקה הזאת של הילדים.



הקולקציה החדשה של INTIMA עשתה לי חשק שיגיע כבר החורף. היא לקחה אותי למקומות רחוקים בדמיון, של סערה בחוץ, כוס שוקו (פרווה) ובהייה במסך מול תוכניות מטופשות. בקולקציה תמצאו מבחר עיצובים במראה וינטג', כמו גם קולקציה סקסית בצבעוניות אדומה, קולקציה ספורטיבית עשירה במוטיבים מתרבות הראפ והאופנה האפרו אמריקאית, וקולקציה הפונה לנשים שהן טום-בוי בנשמתן ובה תמצאו הרבה משבצות, פלנל וקטיפה. 


קולקציית CITY SURF של המותג BULE BIRD עוצבה בהשראת הגולש האורבני ולצעירים וצעירות החיים בעיר הגדולה, מעודכנים בכל מה שקורה ומתלבשים בסטייל. קולקציית הגברים מאופיינת בהשראה אורבנית ומאופנת הרחוב ובה מבחר פריטים במראה נקי ובצבעוניות של שחור, אפור, לבן, תכלת וליים. דפוסי
פוטו פרינט עם קווים גאומטריים, קולאז'ים של תמונות טבע ונופים של שמיים חתוכים לצורות גאומטריות המשתלבים אחד בשני ועוד. קולקציית הנשים משלבת השראות משנות ה - 80, המראה הרוקיסטי והנונשלטי והשראות מעולם הבוהו ופסטיבלי המוסיקה הגדולים בעולם. יש בקולקציה הרבה פרנזים, קרושה, ג'ינס פרווה ועוד. 


הגברים הבוגרים יותר ילבשו POLGAT שיצאה בקולקציה המעניקה את הארון הגברי השלם והמדויק
לג'נטלמן אמיתי המחפש מראה עדכני, בטוח, קוהרנטי, נינוח ומוקפד. לעבודה, לפגישות חשובות, לנסיעות
עסקים, לסופי שבוע ולחופשות. יש בה מהקולקציה של דניאל השטר המאופיינת בצבעוניות של כחול, אדום ולבן וניתן למצוא בה חליפות, חולצות צווארון, מכנסיים מחוייטים, מעלי צמר, בלייזרים ועוד. וגם מ-מקס מורטי המציעים לגבר העונה קולקציה בניחוח גברי באיכויות גבוהות. עם פריטים בגווני שחור לבן עם נגיעה של כחול פלדה בשילובי טקסטורות, בדי ג'קארד ובגזרות צמודות. בקולקציה גם פריטים בטכנולוגיה מתקדמת של אל קמט, תערובות חומרים משופרות וכותנה ממורצרת המתאפיינת בברק, חוזק, גמישות ונעימות.


וגם הבית שלנו יתלבש יפה העונה, תודות לקולקציה המדהימה של GOLF&CO שעושה לי חשק לעצב מחדש את הדירה שלי. הקולקציה העונה לשם: "כלים שלובים" מציגה 4 קטגוריות בעיצוב הבית הכוללות סגנון צבעוני ותוסס, קולקציה מודרנית בטוויסט אומנותי, קולקציה מינימליסטית, וסגנון גאומרטי ומאוורר. הקולקציה כוללת  טקסטיל לבית כמו: מצעים, כריות, כיסויי מיטה, מפות חג, שטיחי אמבטיה, כלי שולחן, כלי נוי ורהיטים.


את הקולקציות ניתן להשיג ברשת חנויות GOLF&CO ובחנויות המוותג העצמאיות ברחבי הארץ.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

תגובה 1:

ציפי לוין אמר/ה...

התמונה עם הבלונים נהדרת! גולף מאד השתפרו, אין ספק. בקיץ קניתי 2 שמלות, ולבית אני תמיד מוצאת שם משהו. אני רואה שהמגמה הטובה נמשכת, זה מעולה.