יום שבת, 29 באוגוסט 2015

YSL משיקים את: VOLUPTÉ TINT-IN-OIL

הקוראות הקבועות שלי ודאי יודעות שמעטים מאוד המוצרים שזוכים אצלי לפוסט נפרד משלהם. זה קורה לי אחת להרבה מאוד זמן שבו אני נתקלת במוצר ששווה להקדיש לו פוסט שלם וכך קרה לי הפעם עם ה - VOLUPTE TINT IN OIL של YSL. 



סדרת השפתונים החדשה של המותג מבוססת על שמנים טבעיים בלבד כאשר השפתון מתאים את עצמו לצבע הטבעי של השפתיים. הוא כמעט שקוף אך עם צבע עדין והוא נותן לשפתיים מראה קליל ורענן. 
פורמולת השמנים החדשים של המוצר, מעניקה לשפתיים צבע לאורך זמן במרקם של סירופ המעניק ברק. בין השמנים שנמצאים במוצר: שמן גלעיני משמש (וזה גם הטעם הסופי שמתקבל למוצר, יאממי יאממי!), שמן אגוזי מקדמיה, שמן כוסברה, שמן זרעי חוחובה ושמן פסיפלורה. 



השפתון מגיע בבקבוק כסוף ואלגנטי, כמו כל שאר מוצרי המותג YSL ויש אותו ב - 8 גוונים שונים כאשר זה שאני קיבלתי להתנסות הוא גוון מספר 06 - Peach Me Love. 



הוא לא מייבש את השפתיים ואידיאלי גם לשימוש יומיומי ובלעדי, וגם מעל שפתון עם פיגמנט חזק יותר, כדי לתת לו ברק ולשמור עליו לאורך זמן.



מחיר השפתון: 171 שקלים, וניתן להשיג אותו ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, אפריל וניו פארם.  


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: