יום שלישי, 1 בספטמבר 2015

זכרונות של קיץ ממיאמי - פוסט מספר #3

חודשיים (לא פחות!) עברו מאז שחזרנו מהטיול הנפלא בפלורידה, וקלטתי שיש לי עוד שני פוסטים שצילמתי שם וטרם העליתי. היום הוא ה - 1 בספטמבר, חזרתי לשגרה העמוסה והלחוצה שלי, חזרתי לעבוד, מיכאל הבן שלי נכנס לגן וצריך להתרגל לשינויים. העובדה שחודשים יולי - אוגוסט תמו להם, מסמלת אצלי את סוף הקיץ ושולחת אותי להתרפק על תמונות שצולמו ממש לא מזמן בסך הכל, אבל מרגישות כאילו עבר הרבה יותר מאז.
שמש, יאכטות, שמלת נאוטיקה אחת קטנה, סנדלים קייצים ומשקפי שמש מגניבים, הם המתכון שלי לאאוטפיט מנצח של קיץ. במיאמי הלוהטת זה בכלל בגדר מאסט, שכן החום והלחות לא מאפשרים לך להתלבש יותר מזה.
התמונות האלה צולמו מאחורי הבית שבו התגורננו, ועשיתי לכם טיזר אליו ממש כאן כשסיפרתי לכם על המפרץ היפיפה ששוכן על יד המקום שהצטלמתי בו בפוסט הקודם.


זה הפוסט הכי אמריקאי שצולם אי פעם לבלוג, עם שמלה של מותג אמריקאי מובהק (NAUTICA), נעליים של מעצב אופנה אמריקאי ידוע (TOMMY HILFIGER), משקפי שמש מצופים בד ג'ינס של מותג משקפיים מוביל (RAY BAN) וצמיד כסף קטן עם תליון לב (TIFFANY&CO) שנרכשו כולם (למעט משקפי השמש) בסיבוב הקודם שלי בארצות הברית.
לא מזמן אמרתי לבעלי שאני מוכנה שכל מלתחת הבגדים שלי תהיה מורכבת מהפריטים של המותגים האלה, שכן לא רק שהתרבות האמריקאית מאוד מדברת אליי, אלא גם האופנה שלה, המוסיקה שלה והאנשים שחיים במדינות שלה. קל להזדהות עם נוחות, בדים איכותיים ולוק ספורטיבי שנראה טוב בכל שעות היממה. השמלה הזאת למשל, עוברת אצלי בקלות מהיום לערב בשילוב של נעל עקב קטנה ותיק מנצנץ. 

ותרשו לי לחזור שניה אל המקום המדהים שבו צולם הפוסט - המעגן הזה הוא אחד מיני רבים במיאמי, אבל העובדה שהוא שכן מאחורי המקום שבו התגוררנו, הפך אותו למיוחד עוד יותר עבורי. אני מתבוננות בתמונות בערגה רבה ומשתוקת לחזור לשם כמה שיותר. 


תודה לאספי שלי על התמונות ועל הסבלנות.

יעלי שלי, מתגעגעת אלייך וחושבת עלייך הרבה כשאני רואה את התמונות האלה. מחכה לך...

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

2 תגובות:

The Fashion Kitty אמר/ה...

שמלה נהדרת! מדוייקת בפשטות שלה!

ציפי לוין אמר/ה...

פוסט מקסים, ובאמת נראה שיש למה להתגעגע :) השימלה מאד מתאימה לך. אני מבינה אותך על הגעגועים לחול, לחופש ולכיף, לזמנים פחות לחוצים, אבל עוד מעט חגים. נשיקות