יום רביעי, 27 ביולי 2016

פנטון 2016 בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

חברת הצבעים פנטון האמריקאית (Pantone) היא הסמכות העולמית בכל הנוגע לצבעים. בכל דצמבר, מכריזה החברה על עשרת הצבעים הטרנדיים לעונה החמה הקרבה, אלה שיכבשו את ליבם של המעצבים בתחומי האופנה, העיצוב ואפילו האוכל. כולם עומדים דרוכים ונרגשים לקראת השאלה הגדולה – מהי פלטת הצבעים העדכנית לשנה הנוכחית. קיץ 2016 הביאו איתו שילובי יוניסקס המטשטשים מגדר עם פלטה מגוונת בצבעים אופטימיים, מרגשים, שקטים ורגועים. אז נתתי קפיצה לג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי כדי לבחור את הפריטים הכי נחשקים בצבעים החמים של הקיץ, על פי פנטון.





Rose Quartz – קרם גוף Mad About You מבית Bath&Body Works


נשות ארה"ב כבר יודעות מזמן מה טוב באמת. חנות הבית שלהן Bath&Body Works על שלל ניחוחותיה המשגעים, הפכה מזמן לחלק בלתי נפרד מחייהן וכמה נפלא שגם בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי החליטו לפנק את נשות ישראל ולהעלות ארצה את המותג מספר 1 של אמריקה. קרם הגוף של המותג הוא הקרם הנמכר ביותר בארה"ב והוא שופע חמאת שיאה, ויטמין E ו – B5, המעניקים לעור לחות מתמשכת ומלאת הזנה. מחירו: 5.90$ ל -  88 מ"ל, והוא משתתף במבצע של 3+1 או 5+2.


Peach Echo - סומק Sheertone Compact Blush מבית MAC


סומק באבקה דחוסה בגוון Fleur Power אפרסקי ומושלם, הוא בקופסא קומפקטית ונוחה לנשיאה ובעל טקסטורה עשירה וקלילה העוטפת את הלחיים ברכות ומעניקה להן מראה סמוק, טבעי ויפה. מחירו: 27$.


Serenity – לק עמיד מבית ESSIE


מהשם המדליק של הלק הקייצי והמרענן הזה קשה להתעלם - Bikini So Teeny. הלקים של ESSIE הם הלקים הטובים ביותר שיצא לי לנסות, הפורמולה שלהם בדיוק במרקם הנכון, הם נמשחים בקלות על הציפורן תודות למברשת המדויקת והעמידות שלהם גבוהה יחסית. הצבע התכלכל שלו יהלום בחן את ציפורניה של כל מי שמתחשק לה גוון רגוע ומרגיע של ים. מחירו: 9.90$.


Snorkel Blue – קרם לילה BLUE THERAPY NIGHT מבית BIOTHERM


שגרת טיפוח לילית חשובה לטעמי לא פחות מזו היומית. קרם הלילה של BIOTHERM מגן על העור מפני פגעי הסביבה, מטפל בסימני ההזדקנות ומעניק בבוקר שאחרי מראה חיוני, רענן וצעיר יותר. הוא לא מחולל בעור ניסים ונפלאות אך הניחוח שלו נעים והוא נספג במהירות הבזק. מחירו: 69.90$ ל – 50 מ"ל.
     

Buttercup  - ספריי גוף Coconut Passion מתוך קולקציית Fantasies החדשה של Victoria's Secret


הניחוח הקוקוסי החמים של ספריי הגוף הצהוב והיפייפה הזה מתלבש על הגוף בנעימים וכיף לשים אותו בתיק לימים ארוכים של מחוץ לבית. כמה ריסוסים על העור ועל הבגד, והוא יותיר אתכן עם שובל ריח פירותי – ונילי לאורך כל היום. מחירו: 16.90$ ל – 250 מ"ל או במחיר מבצע לרגל ההשקה של: 3 מוצרי טיפוח מסדרת Victoria's Secret Fantasies ב – 39$.


Limpet Shell – הבושם MANDARINO DI AMALFI מבית TOM FORD


הבושם האולטימטיבי לקחת איתך לחופשת הקיצית בדרום איטליה או צרפת. זה לא רק הבקבוק התכול שמזכיר את מי אגן הים התיכון הצלולים אלא גם הניחוח ההדרי והארומטי שמגיע בגרסת ה – EDP ועם תווים עליונים של נענע, אשכולית, לימון ובזיליקום. העובדה שהוא מיועד הן לנשים והן לגברים הופכת אותו לאטרקטיבי עוד יותר, שכן תוכלי לחלוק אותו בטיול יחד עם בן זוגך. מחירו: 172$ ל – 50 מ"ל.


Lilac Gray - דאודורנט לגבר מבית EISENBERG PARIS


דאודורנט ספריי באריזה כסופה מתכתית המיועד לגבר שאוהב להשקיע בעצמו. הוא בעל הגנה של 24 שעות ומיוחד גם עבור בעלי עור רגיש. הוא נטול מלחי אלומיניום, אלכוהול ופראבנים ואינו משאיר כתמים על הבגדים. מחירו: 22$.


Fiesta – תיק יד מקולקציית הקיץ של Tommy Hilfiger


מותג האופנה האהוב עליי בעולם כולו הוא המותג Tommy Hilfiger וכשמדובר בתיקי העור של המותג מדובר במחלה של ממש. במתחם האופנה של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי תמצאו את קולקציית תיקי קיץ 2016 הססגונית, כאשר זה שבחרתי עבורכן יעבוד נהדר גם בשעות היום עם ג'ינס וטי שירט קלילה וגם בשעות הערב עם שמלה לבנה וחגיגית. מחירו: 179$.


Iced Coffee - שפתון Rogue בגוון מספר 103 מבית Armani


בקולקציית האיפור היוקרתית של Armani תמצאו את השפתון האלגנטי הזה המגיע בגוון קפה מספר 103 מפתה. הוא בעל צבע אינטנסיבי ועמיד על השפתיים עד ל – 8 שעות. הוא אינו דוהה או נמרח ויש לו מרקם עדין המותיר את השפתיים לחות ורכות לאורך זמן והוא נמכר במחיר של 42$.


Green Flash - וויסקי סקוטי של המותג JAMESON


הוויסקי האירי הנמכר ביותר בעולם בבקבוק הזכוכית הירוק והמפורסם שלו. עם הטעם הבלתי של מתפשר של משקה אלכוהולי איכותי שעובר סינון של 3 פעמים כמיטב המסורת האירית. אידיאלי בימי הקיץ החמים עם קוביית קרח, או עם שוט של קולה וסקוויז של מיץ לימון טרי לאקסטרה רעננות. נמכר במחיר של 20$ ל – 500 מ"ל.


כל שנותר לכן לעשות הוא לבחור את הצבע שלכן לקיץ הקרוב, לתת קפיצה לג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ולפנק את עצמכן בטוב ביותר.


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: