יום שישי, 22 ביולי 2016

חדש על המדף - מוצרים חדשים לחודש יולי

החודש החם והקייצי ביותר בשנה, גרם לי להשתבלל בבייתי ולרבוץ מול המזגן. בין גיחה למקרר לנשנושי מלון וקרטיבים לרביצה על הספה אל מול הטלויזיה, הספקתי גם לנסות את המוצרים החדשים שהגיעו אלי לסקירה החודש.

לחות יומית לעור הפנים מבית NEAL'S YARD


מותג הטיפוח האורגני המוביל מאנגליה השיק את קרם הלחות היומי מסדרת רוז, המיועד לעור הפנים. הוא יתאים לבעלי עור רגיל עד יבש ומכיל בתוכו שמן ורדים, קלנדולה, תמצית חמניות וחומצה היאלרונית העוזרים להחיות את העור מחדש, להעניק לו חיוניות ולשמור עליו באיזון מושלם. המרקם שלו קליל והוא מעניק לעור לחות של עד 12 שעות. בקבוק הזכוכית הכחול שלו מגיע עם משאבה נוחה לשימוש וניתן להשתמש בו בוקר וערב על עור נקי. מאחר ומוצרי החברה הינם מוצרים אורגנים, לא תמצאו בהם פראבנים, סיליקונים ושאר חומרים סינתטיים. ניתן להשיג את מוצרי החברה בבתי טבע ובבתי המרקחת הפרטיים המופיעים באתר החברה: www.nealsyard.co.il 



קרם לחות GLOW SENSE מבית HL


חברת הטיפוח המקצועית HL השיקה לרגל עונת האירועים קרם לחות ייחודי המכיל שימר מוכסף ומעניק ברק זוהר לעור הפנים. הוא מכיל רכיבים פעילים כמו תה ירוק הנוגד חמצון, ג'ינקו בילובה המעודד את זרימת הדם ואספקת החמצן, סנטלה אסיאטיקה המרפא את העור ומשפר את תפקוד כלי הדם הקטנים בעור ועוד. הבקבוק מעוצב בפשטות אלגנטית ובעל משאבה המאפשרת שימוש נוח והיגייני בקרם. המריחה על עור נקי נעשית בקלות והספיגה עליו מהירה ולא משאירה תחושת דביקות או אי נעימות. הקרם משפר משמעותית את הזוהר בעור ועם איפור זוהר ונכון הוא מעניק לפנים מראה יפיפה של ממש! מחירו: 176 שקלים ל – 50 מ"ל וניתן להשיג אותו אצל קוסמטיקאיות מורשות HL.


קרם רגליים מבית WELEDA


חברת WELEDA הגרמנית, הידועה בשל מוצריה האורגניים האיכותיים, השיקה לאחרונה את קרם ההגנה לכף הרגל, המיועד לריכוך, הזנה ולחות לעור יבש וסדוק. הוא מבוסס על שמנים ושעוות צמחיות המזינות את העור, מרככות אותו ומעניקות לו לחות והגנה נוספת ותערובת ייחודית של שמנים אתריים טהורים ממרכיבים צמחיים בלבד. המריחה על כף הרגל נותנת תחושה טובה, הספיגה מהירה ואינה שומנית והוא מתאים גם עבור מי שסובל מהזעת יתר בכפות הרגליים. מחירו: 54.90 שקלים ל – 75 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשת סופר פארם, ניו פארם, ניצת הדובדבן, קסטל, אניס, אורגניק מרקט, בבתי המרקחת והטבע הפרטיים, ובאתר החברה: www.drsamuelov.co.il


סדרת טיפוח לשיער מבית SACARA


חברת הקוסמטיקה הישראלית השיקה את סדרת הטיפוח "קרטין" החדשה, המיועדת לשיער שעבר החלקה או עיצוב בחום. היא מבוססת על קרטין טהור ובעלת פעולה כפולה: הקרטין בונה מחדש את פנים השערה וגם יוצר ציפוי הגנה חיצוני שעוטף ומחליק את השערה, דבר המבטיחה כי תוצאות ההחלקה ישמרו בצורה גבוהה יותר ולאורך זמן. מאחר והשיער שלי טבעי ובקרב חברותיי לא מצאתי מישהי שעברה החלקה ויכלה לתת חוות דעתה לגבי הסדרה החדשה, החלטתי לנסות את המוצרים בעצמי בכל זאת. לכולם היה ריח טוב (כזה של מספרות, בדיוק כמו שאני אוהבת), השמפו נתן תחושת ניקיון טובה לקרקפת, והמרכך בשילוב המסיכה הותירו אותו רך ונעים למגע.
מחיר השמפו – 19.90 שקלים ל – 500 מ"ל, מחיר המרכך – 19.90 שקלים ל – 500 מ"ל ומחיר המסיכה – 24.90 שקלים ל – 250 מ"ל. את המוצרים בסדרה ניתן להשיג בחנויות רשת SACARA ברחבי הארץ.


מגבוני פמינה TO GO חמוציות


חברת התרופות כצט הרחיבה לאחרונה את סדרת "פמינה" לטיפוח האזור האינטימי והשיקה את מגבוני החמוציות המיועדים לשימוש יומיומי ומועשרים בתמצית פרי החמוציות המסייע לשמירה על ההיגיינה הנשית לאורך כל היום. המגבונים נוחים לנשיאה ומתאימים במיוחד לשימוש מחוץ לבית ובטיולים ומעניקים לאישה תחושת בטחון ורעננות מתמשכת. המגבונים ארוזים במארז חדשני של כל יחידה בנפרד והם נטולי אלכוהול ופרבנים ומתאימים לשימוש לעור רגיש והיפואלרגני. מחירם: 15.90 שקלים למארז ל 20 מגבונים וניתן להשיג אותם ברשתות השיווק והפארם.


הבושם החדש לנשים UNCOVER MUSK מבית קרליין


בהמשך להצלחה של הבושם UNCOVER, קרליין השיקה את הניחוח החדש לנשים – MUSK עם תווים עליונים של ברגמוט ופריחה לבנה, תווי אמצע של לילי, יסמין וורד ותווי בסיס של מאסק ואמבר. הבושם מגיע בגרסת ה – EDP כך שהוא עמיד על העור לאורך הרבה שעות. הוא מגיע בבקבוק אלגנטי שקוף ומעוצב ויהלום כהלכה את מדף הטואלטיקה של כל חובבות הבשמים באשר הן. מחירו: 99 שקלים ל – 50 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ובפרפומריות הנבחרות. 


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: