יום ראשון, 24 ביולי 2016

ממתקי איפור

את השיחה האחרונה עם אחת החברות הכי טובות שלי חתמתי במשפט הבא: "אני מכורה לאיפור, אני מודה". עוד לפני שפתחתי את הבלוג (ומי היה מאמין שכבר עברו כמעט 7 שנים!) אהבתי את כל מה שקשור לעולם היופי והטיפוח, אך כנראה שזה נכון שאומרים תמיד שעם האוכל בא התאבון, כי מאז הבלוג האהבה הזאת הלכה והתעצמה והפכה אותי למכורה של ממש. החודש הגיעו אליי ממתקים חדשים, משלוש קולקציות איפור טריות ושוות.



CLINIQUE

מותג האיפור והטיפוח האהוב – קליניק, השיק הקיץ 2 סדרות חדשות של שפתונים, סדרת צלליות וסדרת סמקים. קיבלתי לנסות את ה – Pop Lacquer Lip Colour + Primer בגוון 03, שפתון נוזלי עם פיגמנט עשיר ביותר ובוהק, המעניק לשפתיים כיסוי מלא ועמיד במשיחה אחת בלבד. הוא מגיע עם אפליקטור נוח לשימוש ומחזיק מעמד עד 6 שעות (מחיר: 99 שקלים עד סוף החודש).
ה – Pop Glaze Sheer Lip Colour + Primer בגוון 08, הוא שפתון יפיפה בעל הרכב עשיר אך קליל המכיל פריימר מובנה, ומחליק על השפתיים ללא מאמץ ומותיר עליהן גימור חלק ועמיד, תוך הענקת לחות מלאה לאורך זמן תודות לחמאת שיאה וחמאת מורמורו ששולבו בו. הצבע שלו מושלם וקייצי כל כך שזה פשוט תענוג (מחיר: 99 שקלים עד סוף החודש).


ה – Lid Pop הן הצלליות החדשות שמגיעות ב – 6 גוונים מלאי חיות, כאשר זו שבתמונה היא בגוון מספר 02 העדין. אהבתי את המרקם המשיי והעמיד שלה ואת הפיגמנט העשיר שבזכותו מספיקה נגיעת צבע אחת קטנה על העפעפיים כדי לקבל את התוצאה הרצויה (מחיר: 99 שקלים עד סוף החודש).


לרגל ההשקה קליניק יצאו במבצע שבמהלכו אם תקנו שני מוצרים מהסדרה, תקבלו מסקרה בגודל מיוחד במתנה. את הקולקציה החדשה ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן, בחנות קליניק בקניון הזהב בראשון לציון ובאתר האון ליין: www.clinique.co.il


GIVENCHY

קולקציית האיפור לקיץ 2016 של מותג היוקרה ג'יבנשי, הגיעה גם היא לארץ, כאשר אני קיבלתי לסקירה את הפודרה – BONNE MINE בגוון 03 (AMBRE SAISON). היא מוכרת יותר בזכות נוסחת נטולת הטלק שלה והג'ל האפוי המעניק מראה בריא וזוהר לעור ומרקם קטיפתי. היא מושלמת גם כצללית או כ – "היילייטר" (לכל מי שאוהבת לשחק עם האיפור שלה) והעיצוב שלה עולה על כל דמיון (מחיר: 236 שקלים). יחד איתה הושקו בקולקציית הקיץ גם ברונזר ג'ל, סומק ג'ל, פריימר ג'ל, גלוס, מסקרה ועפרונות עיניים עמידים למים.


את מוצרי ג'יבנשי ניתן להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.


GA-DE

מותג האיפור והטיפוח ג'ייד, השיק את קולקציית האיפור BLOSSOM GIRL לקיץ 2016, עם הרבה גווני ורוד חלומיים המתמקדים בשפתיים, בלחיים ובציפורניים. הסומק IDYLLIC SOFT SATIN BLUSH בגוון מספר 83 (BLUSH ALLURE) הגיע אליי בדיוק בזמן שבו חשקתי בסומק בגוון ורוד קליל שיתאים לי לימי הקיץ. יש עליו הטבעה של עיצוב תחרה עדין והוא מעניק ללחיים צבע נפלא וזוהר. המרקם הייחודי שלו כולל שילוב של פיגמנטים ואבקת משי המסייעים במריחה נוחה ואחידה ומעניקים לעור גוון סמוק הלוכד את האור (מחיר: 159.90 שקלים). עוד בקולקציית האיפור החדשה של ג'ייד: לק לציפורניים בגוון 471 ושפתון קלאסי בגוון 554.


את מוצרי ג'ייד ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי הכלבו ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ. 


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: