יום שבת, 13 באוגוסט 2016

קולקציית המתנות לט"ו באב

יש שאומרים שהזמן האמיתי לאהוב הוא בעצם כל השנה ולא רק בתאריכים המיועדים לכך (ע"ע: ט"ו באב, וולנטיין דיי, יום המשפחה וכו') אבל עבורי, תאריכים שהם סיבה למסיבה – תמיד ירגשו ויגרמו לי לרצות קצת לצאת מהשגרה. זה אומר אגב, שיש לי כבר תוכניות מאוד מעניינות לערב ט"ו באב שיחול ביום חמישי הקרוב. את עניין המתנות והפינוקים אשאיר לבן הזוג שלי, אבל הנה שני רעיונות מקסימים להפתעות כייפיות שכל בחורה נאהבת תשמח לקבל!

SABON

המותג יצא בליין מתנות רומנטיות לרגל ט"ו באב המאופיין בקווים נעימים, צבעים רכים ובהירים וניחוחות צלולים ועמוקים. תמצאו בה למשל את המארז העונה לשם Fall In Love כמו זה שבתמונה, ובו: קרם ידיים בשפופרת 50 מ"ל, סבון שמן נוזלי 200 מ"ל, קרם גוף בשפופרת 50 מ"ל ושתי מגבות ידיים 30*30 המגיעים בתוך תיק איפור גדול ומעוצב. הוא נמכר במחיר של 119 שקלים במקום 198 שקלים. 


יחד איתו תמצאו גם מארזים נוספים ברמות מחיר משתנות הנעות בין 45 שקלים למארז בסיסי (My Love) הכולל קרם ידיים חמאתי 30 מ"ל, סבון שמן נוזלי 100 מ"ל וסבון לב קטן, ועד ל – 169 שקלים למארז היקר בקולקציה (You are Loved) הכולל מפיץ ריח לחלל החדר 100 מ"ל, קרם גוף בבקבוק 200 מ"ל, קרם ידיים שפופרת 50 מ"ל, שמן עיסוי 150 מ"ל ומברשת עיסוי.
בנוסף, תמצאו בקולקציה גם אקססוריז חדשים כמו מפיץ הריח הדקורטיבי שבתמונה, המיועד לתליה בבית או ברכב (מחיר רגיל: 35 שקלים, לחברי מועדון: 20 שקלים), תיקי איפור בגדלים שונים (22-49 שקלים), כיסוי עיניים (15-25 שקלים) וכרית לב ריחנית (20-35 שקלים).


את מוצרי הסדרה ניתן להשיג ברשת חנויות SABON או באתר: www.sabon.co.il


L'OCCITANE

מותג הטיפוח האהוב L'OCCITANE חוגג את ט"ו באב ומעניק ללקוחותיו מתנה מפנקת בכל קניה מעל 100 שקלים: מיני פאוץ' מבד לבן, עם הכיתוב בצרפתית: Jolies Mains (בתרגום חופשי: ידיים יפות) ולוגו המותג, ובתוכו 3 קרמי ידיים ממיטב הניחוחות של פרובאנס כמו: וניל, דובדבן, ורדים ועוד. השפופרות מגיעות בגודל של 10 מ"ל מה שמאפשר גם נשיאה קלה ונוחה בתיקים האישיים. 


המבצע תקף בין התאריכים – 16.8.2016 ועד ל – 20.8.2016, בחנויות הרשת או באתר: www.loccitane.co.il


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: