יום רביעי, 3 באוגוסט 2016

הפוסט הנשכח ממיאמי

עברו ארבעה חודשים מאז אותה החופשה בת השבוע שלי במיאמי, ופתאום נזכרתי שטרם העלתי לבלוג פוסט אאוטפיט אקזוטי וקייצי שצולם שם. את התמונות צילמה אחותי יעל, אותה כאמור טסתי לבקר באותה החופשה. במתחם היפיפה שבו היא מתגוררת ישנו מעגן סירות ונהר רחב ידיים, גשר, דקלים ובריכה מפנקת. התיאור של "הייתי בגן עדן" הוא לא תיאור מספק כדי להעביר לכם את מה שאולי התמונות יעשו מיד.



את האאוטפיט הרכבתי בספונטני, מתוך לא הרבה מהפריטים שהבאתי איתי במזוודה (כי בכל זאת היה צריך לשמור מקום לשופינג), ואהבתי מאוד את שילוב הפרינטים והצבעים שיצא מכל המיקס & מאץ' הזה. אין ספק שזה גם הצטלם טוב ככה שבכלל יצאתי מרוצה.

אני לובשת - חולצה: GAP (ארה"ב), מכנסיים: H&M, סנדלים: Tommy Hilfiger (ארה"ב), צמידים: Pandora ו – Tiffany&Co.  

אף אחד מהפריטים המצולמים בפוסט הם לא משהו שלא ראיתם בעבר, כולם לדעתי הופיעו כאן בפוסטים שונים, אבל יש גם משהו נחמד ונעים בישן והמוכר. בכלל יצא שבעונה הנוכחית לא קניתי לעצמי הרבה בגדים ואני מאוד מגוונת ומשחקת עם מה שכבר נמצא בארון. אמנם הוצאתי ממנו בתחילת העונה 2 שקיות בגדים ענקיות, עם פריטים שכבר פחות רלוונטים לי, והשארתי אך ורק את הטופ שבטופ (ברור שיש מקום לסינון נוסף, זה מין לופ כזה שאני לא מצליחה לצאת ממנו כבר שנים), ועדיין אני מרגישה שיש לי יותר מידי בגדים. אז לא קניתי העונה כמעט ואני גם לא מרגישה צורך וממש טוב לי עם זה.
למיאמי אני מאמינה שאחזור שוב השנה, זה הפך להיות היעד האולטימטיבי עבורי גם כי בני המשפחה שלי גרים שם וגם כי יפה שם כל כך. כמובן שהשופינג שם בלתי נגמר ותחושת הרוגע והשלווה ששוררת בכל מקום היא המקום האידיאלי להעביר בו זמן איכות.

תודה ליעלי שלי על הצילומים. געגועיי...

  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

תגובה 1:

נגה אמר/ה...

איזה שילוב דוגמאות כיפי!!
ואת מהממת כמו תמיד :)