יום שבת, 27 באוגוסט 2016

בשמים חדשים

זה קורה פעמיים בשנה, בד"כ שניה לפני תקופת החגים, בשמים חדשים יוצאים לשוק וחלקם מגיעים אליי הישר עד הבית, כדי שאריח, אתנסה ואספר לכם כאן בבלוג עליהם.

BOSS – THE SCENT FOR HER

הניחוח החדש המפתה לנשים מבית בוס בשמים נוצר בהשראת אומנות הפיתוי. הוא המקביל הנשי לניחוח BOSS THE SCENT לגבר והוא משקף בכישרון את סיפור הפיתוי, החל מהמשיכה דרך הפיתוי עצמו ולבסוף ההתמכרות – יחד עם שילוב מרכיבים עוצמתי שאי אפשר לעמוד בפניו. התווים העליונים שלו: אפרסק, דבש ופרזיה, תווי האמצע: אוסמונטוס ותווים בסיס: קקאו קלוי. השילוב בין כל המרכיבים יוצר ניחוח פרחוני חזק ועמיד שנשאר שעות על הגוף.


מחיר ל – 50 מ"ל EDP: 75$, מחיר ל – 100 מ"ל EDP: 100$. להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. הבושם משתתף בהטבה של: קונים ב- 200$ ומשלמים רק 150$.


GIVENCHY – DALIA DIVIN LE NECTAR DE PARFUM

הבשמית פרנסואה דמשי ייצרה את הנקטר דה פרפיום, כתמצית של ניחוח סם זוהר ומסנוור. הניחוח הנצחי של ג'ינבשי מגיע בבקבוק זכוכית עם שברי זהב מבריקים המעטרים אותו. הינף זהב חושני העוטף את האישה כשהיא מגיעה אל פסגת נשיותה כמו סם חיים. הוא מורכב מתווים עליונים של פרח המימוזה, תווים אמצעים של וטיבר, טונקה, מושק ווניל, ותווי בסיס של יסמין.


מחיר השקה ל – 50 מ"ל EDP: 387 שקלים, ל – 75 מ"ל EDP: 472 שקלים. להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.


BRITNEY SPEARS – PRIVATE SHOW

מלכת הפופ משיקה בושם חדש בהצגה הפרטית הייחודית שלה. הניחוח החדש נוצר בהשראת ההופעה של בריטני הזוכה להצלחה עולמית. זהו בושם החוגג את ההופעות של בריטני, המקום בו היא מרגישה הכי בטוה וחזקה – הבמה. הניחוח שלו נוצר בעזרת תווים עליונים של קפה קר וקרם קצפת, קלמנטינה ונקטרינה, תווים אמצעיים של ריבת חלב, פרחי תפוז ויסמין סמבק, ותווי בסיס של אמבר ומוסק. הבקבוק נוצר בהשראת אורות הבמה הזוהרים והנוצצים בהופעות של בריטני והניחוח גם הוא מתקתק ונעים בדיוק כמו מלכת הפופ.


מחיר ל – 100 מ"ל EDP: 199 שקלים. להשיג בסופר פארם, המשביר לצרכן ובניו פארם.


HALLOWEEN – MAN SHOT

הבושם החדש לגבר פוסע פנימה כמו הד בלתי ניתן לעצירה של תבלינים כהים. הניחוח העמוק מתעורר בגבריות רבה עם ניחוח מרווה הממלא את שכרון הניצחון שלו. הוא מורכב מתווים עליונים של לימון, דקירי, הל ופלפל שחור, תווים אמצעיים של איריס ומרווה, ותווי בסיס של וניל, עץ, אמבר ועור. הניחוח המתקבל חזק וגברי, ומקבל גוון אחר אף טוב יותר ככל שהוא מתמזג עם חומציות העור לאורך הזמן.


מחיר ל – 125 מ"ל EDT: 199 שקלים. ניתן להשיג בסופר פארם, המשביר לצרכן ובניו פארם. 


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: