יום שבת, 17 בספטמבר 2016

קרוקס אנד מור משיקה קולקציות חדשות

רשת החנויות קרוקס אנד מור היא כבר מזמן לא רק מי שמחזיקה בנעלי קרוקס (שאגב, גם אלה קיבלו לפני מספר עונות תפנית בעיצובים) אלא אימפריית מותגי יבוא מכל העולם וביניהם תמצאו גם שני מותגי נעליים מוצלחים ביותר: Rock Spring ו – Rocket Dog. המותג הראשון, שפותח על ידי חברה בעלת נסיון רב בעסקי הנעליים, זוכה להצלחה גדולה ומשווקת כיום ב – 25 מדינות ב – 4 יבשות שונות. הנעליים שלRock Spring  מגיעות עם מדרך זיכרון ייחודי בכל נעל, הזוכר את טביעת כף הרגל ובכך מותאם בצורה אופטימלית לכף הרגל ומעניק נוחות מרבית לאורך שעות. כל הדגמים מיוצרים מחומר אלסטי ייחודי, אוורירי ונושם וניתנים לכיבוס. בקולקציה החדשה של המותג תוכלו לראות סניקרס בשילוב הצבעים המטאליים, עם שרוכים ובלי שרוכים, נעלי פלטפורמה סגורות במגוון צבעים שונים כאשר כולם מגיעים בעיצוב מיוחד של שתי וערב המאפיין את המותג. הנעליים של Rock Spring מגיעות בטווח מידות של 36-41 ובמחירים שנעים בין: 180 ל – 280 שקלים.


המותג השני Rocket Dog, הוא מותג קליפורני שהוקם בסוף שנות ה – 90 על ידי זוג חברים שהחליטו לרענן את תעשיית ההנעלה. דגמי המותג מצליחים שנים רבות בעולם ומתאימים לנערות צעירות ולנשים המבינות ואוהבות אופנה. בכל קולקציה מקפיד המותג לחדש, לרענן ולהיות קשוב לטרנדים ולמגמות העכשוויות בעולם. קולקציית החורף של Rocket Dog מגוונת ורחבה וכוללת מגפי עקב מיני, מגפי טרקטור רטרו, מגפיים בהדפסים שונים וחדשניים, נעלי סניקרס קלאסיות במגוון צבעים ועוד. הנעליים מגיעות בטווח מידות של 36-41 ובמחירים שנעים בין: 160 ל – 380 שקלים.


את שני המותגים האופנתיים יחד עם מותגי הנעלה מובילים נוספים ניתן להשיג באתר החדש של קרוקס אנד מור: www.weshoes.co.il ובחנויות הנבחרות בפריסה ארצית. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: