יום שישי, 9 בספטמבר 2016

מוצרי איפור חדשים על המדף

את השבוע האחרון העברתי בנסיון להתחיל שגרה חדשה של עבודה בחצי משרה, תוך שילוב כל שאר הדברים האחרים שאני אוהבת. ומהם אותם הדברים? אתם ודאי יודעים שאני לא רק מורה למוסיקה בבית ספר יסודי אלא גם מוסיקאית חובבת ובלוגרית אופנה ולייף סטייל שנהנת להתעסק בכל המסביב לזה. אז את מוצרי האיפור החדשים שקיבלתי החודש (למען האמת, חלקם הגיעו עוד בחודש שעבר) יכולתי לנסות גם כן כעת, כשחזרתי לשגרה, ובשביל זה אני כאן כדי לספר לכם עליהם.



מייק אפ קומפקט 2 ב – 1 של REVLON

ענקית האיפור רבלון השיקה את המייק אפ קולורסטיי בגרסת הקומפקט ובתוספת קונסילר. זהו מוצר ייחודי של 2 ב – 1 המשלב בתוכו את טכנולוגית הקולורסטיי המפורסמת של המותג עם נוסחה ייחודית לעמידות בפני זיעה ויצירת שכבת כיסוי רעננה לאורך כל שעות היום. המייק אפ מעניק גימור חלק וכיסוי עמיד בגוון חצי מאט לאורך זמן. הקונסילר, שמגיע בגוון אחד בהיר יותר מגוון המייק-אפ מסווה את פגמי העור. ביחד, שני המוצרים מצליחים ליצור שילוב אולטימטיבי קליל הניתן לערבוב. אך יותר מהכל, תענוג לשאת אותו בתיק האיפור שכן הוא קומפקטי וחוסך בו המון מקום. הוא מגיע ב – 6 גוונים שונים וכולל בתוכו גם מראה וספוגית למריחה אחידה וחסכונית. הגוון שאני לקחתי מעט כהה לי העור לצערי הרב (220 - Natural Beige) כאשר בדיעבד הייתי צריכה לקחת את גוון מספר 200 – Nude.


מחירו: 169 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם.


מייק אפ Care & Glow של CARELINE

המייק אפ החדש של קרליין מסדרת Care & Glow הוא מייק אפ מטפח המעניק כיסוי מושלם ומראה עור זוהר וקורן עד ל – 16 שעות. הסדרה מבוססת על טכנולוגיה חדשה הנקראת SILOGENIC שמביאה לאפקט הזוהר תודות לשילוב מספר מרכיבים ייחודיים בתוכה: סיליקנים מצופים בפודרה ופיגמנטים מצופים בסיליקון, קומפלקס לחויות ומרקם ייחודי ואוורירי. המייק אפ יושב על העור נהדר, הוא מעניק לעור לחות מתמשכת, מראה רענן לאורך זמן ועוזר לשמור על גוון עור אחיד. הוא מגיע במרקם מוס ועם מקדם הגנה של SPF18. תוכלו למצוא אותו ב – 7 גוונים שונים, כאשר זה שלי הוא גוון מספר 113.


מחירו: 79.90 שקלים ל – 30 מ"ל וניתן להשיג אותו בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.


ערכות קונטור מקצועיות של SACARA

רשת סקארה השיקה את ערכות הקונטור המקצועיות החדשות שלה – סט שלישיית עפרונות ופלטת הצללות. טכניקת הקונטור/הצללות, שבה מתמחים מאפרים מקצועיים, תפסה תאוצה ואומצה ע"י נשים בכל הגילאים אשר יכולות להדגשי את תווי הפנים שלהן באמצעות ערכות הקונטור החדשות. קונטור/הצללה היא טכניקת איפור בה עושים שימוש בגוון כהה יותר מגוון העור על מנת להדגיש את תווי הפנים. ההדגשה של תווי הפנים נעשית באמצעות הדגשה של צל טבעי של הפנים שנמצא מתחת לעצמות הלחיים, קו הלסת, בצידי האף ובשקעי העפעפיים. הארה מנגד מתמקדת בלהבליט את הנקודות הגבוהות של הפנים שבהן האור נוחת באופן טבעי - גשר האף, אזור מתחת לעיניים, אמצע סנטר ומצח. בעזרת השימוש בטכניקה זו, ניתן לשנות מהותית את המראה ולהסתיר פגמים במריחת מברשת. סט שלישיית העפרונות מכיל שלושה גוונים בגוון בהיר, בגוון ברונזה ובגוון כהה יותר ליצירת הצללות, כאשר הערכה כוללת גם מחדד במתנה.


פלטת ההצללות מכיל שלושה גוונים של פודרות ומגיעה עם מברשת במתנה.


בנוסף תוכלו למצוא בערכות דפי הסבר שיעזרו לכם לעשות את ההצללות באופן הכי נכון ומדויק שרק אפשר, זה אם רק תעקבו שלב אחרי שלב אחר ההדרכה המצורפת לערכות.
מחיר העפרונות/הפלטה: 59.90 שקלים, ניתן להשיג בכל רשת חנויות SACARA ברחבי הארץ.


פריימר Pore Minimizer של CARELINE

בנוסף למייק אפ שבתחילת הפוסט, קרליין השיקו את הפריימר מצמם נקבוביות שלה, המסווה פגמי עור בולטים ומסייע להשגת מראה עור חלק ואחיד ועמידות גבוהה למייק אפ. הוא מגיע במרקם ג'ל-שעווה עדין ובגוון העור, עשיר במרכיבים המסייעים לצמצום מראה נקבוביות פעורות ומתאים למריחה על כל סוגי העור. בנוסף, הוא יכול לשמש כבסיס עמיד לאיפור המונע את שקיעת המייק אפ לנקבוביות או לקמטים. הפריימר מגן, מרגיע ומטפל בפגמי עור בעזרת המרכיבים הפעילים הבאים: ויטמין C, חומצת אמינו וקומפלקס משולב צמחים וחומצה אולאית. הפריימר אידיאלי יותר מהכל לבעלות עור מעורב או שמן וקל מאוד להתמכר אליו כי האיפור פשוט נראה אחרת מעליו.


מחירו: 89.90 שקלים ל – 30 מ"ל, להשיג בכל רשתות הפארם ברחבי הארץ.


שפתון NOURISHING LIP COLOR OIL של BOBBI BROWN

סדרת השפתונים החדשה של המותג בובי בראון מגיעה ב – 16 גוונים שונים מלאי לחות, המכילים תערובת של 5 שמנים וחמאות צמחים טבעיים המעניקים לחות מידית לשפתיים ונשארים עליהם לאורך זמן. הם עשירים בויטמין C ו – E ובשמן זית, שמן אבוקדו, שמן חוחובה וחמאת זרעי קקאו. עם שימוש חוזר בשפתון החדש, גם השפתיים היבשות ביותר משתקמות וחוזרות להיות רכות ורוויות, מנסיון. פיגמנט הצבע מתמוסס לבסיס שמן קליל ושקוף המעניק צבע טהור וברור עם גימור בוהק. הגוון שאני קיבלתי להתנסות בו הוא גוון העונה לשם: Bright Raspberry.


מחירו: 140 שקלים, ניתן להשיג בחנויות בובי בראון בקניון עופר רמת אביב, קניון פארק הקרח אילת, עופר גרנד קניון חיפה, עופר הקניון הגדול פתח תקוה, עופר הקריון, קריית ביאליק, ביג פאשן אשדוד, קניון הזהב ראשון לציון וקניון שבעת הכוכבים הרצליה. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: