יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

פוסט קייצי לרגל סיום הקיץ

והנה עוד פוסט שנשכח אצלי על המחשב. זה כבר הפוסט השני בחודש האחרון ואני תוהה מה עלה בגורל הזכרון שלי. מה שבטוח זה שהעומס שלי בחיים כה גדול ככה שאני קצת לא מתפלאת שפספסתי את התמונות היפיפיות האלה שצילמה מלי פנסו (מלינקה) לפני מספר חודשים. למען האמת, גם מהשמלה הזאת קצת שכחתי ולדעתי לא לבשתי אותה אפילו פעם אחת הקיץ! העצוב הוא שהיא חדשה לגמרי והיא אחת מהרכישות היותר מוצלחות שלי בטיול למיאמי שעשיתי בחודש אפריל. היא נקנתה בבננה ריפבליק, בסייל של שבעים אחוז הנחה ככה שהיא עלתה לי סכום די מגוחך יחסית למותג. הצבע הכתום הזרחני שלה הוא צבע נועז שבעבר לא הייתי מעזה ללכת איתו, אבל ככל שבגרתי הבנתי שהגוון הכתמתם הזה דווקא די די מחמיא לי ומאיר לי את הפנים.


את התמונות צילמנו בסמטה קטנה מתחת לבית שלי ברמת השרון. היא מלאה בעצים ולא עוברים בה כמעט אנשים ביומיום. מעין פינת חמד נסתרת שרק יודעי דבר יודעים עליה (והדיירים שמתגוררים בה כמובן). היה כל כך כיף להצטלם עם מלי, אני מאוהבת בתמונות שיצאו בפוסט הזה ושמחה שיצא לי לפרסם אותם סוף סוף!

אני לובשת - שמלה: Banana Republic (מיאמי), תיק: Kate Spade (מיאמי), שרשרת: COS, נעליים: מקס מורטי, משקפיי: X-RAY. 



אם אתן מגיעות אל מלי, אל תשכחו להגיד שעשיתן זאת דרכי! ההנאה מובטחת והתוצאות מדברות בעד עצמן. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

תגובה 1:

ציפי לוין אמר/ה...

מותק איזה פוסט שמח! הכתום מאיר לך את הפנים, כמו שאמרת, ומלי צלמת מוכשרת זה ברור! השימלה מתוקה נורא, ואת נראית כזו מאושרת, כיף!!