יום שישי, 3 במרץ 2017

מהפיכה בתחום האנטי אייג'ינג מבית Avene

סדרת האנטי אייג'ינג החדשה של מותג הדרמו-קוסמטיקה Avene הושקה לאחרונה ומיועדת למיצוק עור מתבגר. היא מבוססת על רכיבים ופטנטים בלעדיים המגובים במחקרים על יעילות המוצרים בהחלקה ומילוי קמטים, הפחתת נפיחות וכתמים כהים באזור העיניים ועוד.


סדרת המוצרים פותחה מתוך ההבנה כי עור הפנים הוא מבנה אדריכלי מורכב "בהשראת האומנות והמדע של האדריכלות" והיא כוללת את המוצרים הבאים:

קרם יום לעור יבש (או אמולסיה לעור רגיל עד מעורב)


הקרם מסייע בהגנה על העור, הבהרת כתמים, החלקת קמטים עמוקים והידוק של העור ומייצר אפקט הרמה של 79% בעור הפנים. מחירו: 269.90 שקלים

קרם לילה


הקרם מסייע בהפחתת קמטים עמוקים ובחיזוק העור וכולל מרכיבים פעילים התורמים לטיפול בעייפות העור ולניקוי רעלים ממנו. מחירו: 289.90 שקלים.

קרם עיניים


הקרם מכיל בתוכו את כל תכונות החומרים הפעילים בסדרה וכמו גם חומרים פעילים שעוזרים בהפחתת נפיחות באזור העיניים בשיעור של מעל 50% והפחתת עיגולים כהים סביב העיניים בשיעור של כ – 15%. מחירו: 289.90 שקלים.

עט ייחודי למילוי קמטים


העט כולל בתוכו ריכוז של חומרים פעילים להפעלה ישירה ומרוכזת על קמטים וחריצים עמוקים בעור. מחירו: 299.90 שקלים.

כל המוצרים מגיעים בבקבוק אלגנטים מאורכים בגווני לבן, עם מיכל לחיץ המונע חדירת חיידקים אליהם ושומר על סטריליות מירבית. כדי להגיע לתוצאות מקסימליות ונראות על העור, מומלץ להשתמש בכל המוצרים בסדרה במקביל ולהקפיד על שימוש קבוע ויומיומי בהם. 


הסיבה העיקרית שאני אוהבת את המוצרים של המותג הזה היא העובדה שכולם מיועדים לעור רגיש ואלרגי ושהם מבוססים על סגולות המים הטרמליים ממעיינות אוון בדרום צרפת המכילים הרכב ייחודי של סיליקה, מינרלים ויסודות קורט (הידועים בסגולותיהם הרפואיות). הם היפואלרגנים ומיוצרים במפעלי תרופות כך שהם יעילים ובטוחים לשימוש ומעניקים חווית שימוש קוסמטית נעימה ואיכותית. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: