יום רביעי, 29 במרץ 2017

סדרת PROLUXE החדשה מבית REMINGTON

כשמדובר בשיער שלי, אין התפשרויות – אני בוחרת את הכי טוב בשבילו מאחר וההתעסקות בו היא מאוד אינטנסיבית עבורי. שימוש בחומרים ובמוצרים מעולים, מקלים עליי את עבודת טיפוח וסידור השיער ותורמים לשמירה על בריאותו.




מחליקי השיער של REMINGTON הם אורחי קבע אצלי על המדף ונמצאים בשימוש יומיומי מתמיד כבר למעלה משנתיים. לאחרונה השיק המותג את קו המכשירים לעיצוב השיער המשלבים בפעם הראשונה בעולם, מנגנונים חדשניים בעלי טכנולוגית חימום ייחודית המבצעת אופטימיזציה לטמפרטורה למשך כל זמן השימוש במכשיר, דבר המזרז ומקל עוד יותר על החלקת השיער. הטכנולוגיה הזאת נקראת OPTI HEAT כאשר החום האחיד נשמר לאורך כל פעולת העיצוב. לצד הטכנולוגיה החדשה, כוללים מוצרים הסדרה את כל הפיתוחים האחרונים בתחום מנגנוני הבטיחות והזהירות שהמותג ידוע בהם כמו: כיבוי אוטומטי, אפשרות נעילת טמפרטורה, מנגנון טמפרטורה אוטומטי ועוד.


הסדרה כוללת מסלסל מוט 32 מ"מ (299 שקלים), מייבש שיער (399 שקלים) ומחליק שיער אותו קיבלתי להתנסות. הוא מגיע עם מנגנון הבטיחות של כיבוי אוטומטי לאחר שעה ומתח אוניברסלי. אהבתי את העובדה שהכבל שלו ארוך במיוחד בהשוואה למחליקי שיער אחרים, ושהוא מסתובב 360 מעלות, מה שמקל על העבודה עם השיער. מצורף אליו תיק מהודר מבודד חום לנשיאה אל מחוץ לבית וחמש שנות אחריות. מחירו: 499 שקלים.

חולצה: בננה ריפבליק (ארה"ב)

את מוצרי סדרת PROLUXE החדשים של REMINGTON ניתן להשיג ברשת המשביר, רשתות החשמל וה – DIY ובחנויות החשמל המובחרות ברחבי הארץ. לבירורים ניתן להתקשר למוקד השירות הארצי בטלפון: 1599-55-99-66

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: