יום ראשון, 26 במרץ 2017

טיפולי הפנים של ג'רנטיק

מי שמכיר אותי יודע כמה אכפת לי מעור הפנים לי, איך אני מקפידה על שגרת טיפוח יומיומית וכמה שזה חשוב לי שהוא יראה טוב ומטופח. כשהוזמנתי למכון היופי והטיפוח DELLBAR באוסישקין 55 ברמת השרון, כדי להתנסות בטיפול הפנים של חברת GERnatic הצרפתית, לא יכולתי לעמוד בפיתוי.


התייצבתי שם מוכנה ומזומנה לפינוק אמיתי שכלל בין השאר גם ניקוי עדין וטיהור עור הפנים, בשיטת ניקוי ייחודית הכוללת מסירי איפור, מסירי זיהומים ותאי עור מתים, וכן תכשירים הפועלים לחיטוי לעומק נקבוביות התא, להמסת קומודונים והפרשות יתר של בלוטות החלב.


הטיפול כלל מריחה של כמעט 10 מוצרים שונים, ש"נבנו" אחד על גבי השני. בניגוד לטיפולים אחרים, שיטת הניקוי של GERnatic לא כוללת לחיצות שונות על העור כדי להוציא את השחורים מתוכו (למשל), אלא המסת השומן והקומודונים על ידי בניית השכבות על העור.


השכבה היחידה שהוסרה מהעור שלי הייתה למעשה השכבה האחרונה שהייתה מסיכת הדגנים המדהימה, ונתנה את הטון הסופי לטיפול הפנים ה-כה מרגיע ומפנק הזה.
על הטיפול הופקדו ידיה המסורות של ליטל, בעלת המקום, שגם הסבירה לי עם המון סבלנות וידע את שיטת הטיפול והחומרים שמוחדרים לי לעור בכל שלב ושלב.

בסיום הטיפול העור נותר נקי, מאוזן, רענן ומוכן לספיגת מרכיבי הזנה חיוניים. הוא מוגדר כטיפול טבעי לחלוטין הפועל בשיטת הסלולותרפיה (ביולוגיה תאית), שפותחה במקור על ידי מחקר בתאים עובריים של עגלים, אשר תוצאותיו התבטאו בפורמולה מהפכנית המשפרת את כלל המערכת החיסונית. אותם מחקרים מהווים את בסיסה של תורת GERnatic המיושמת באמצעות תכשירים וטיפולים טבעיים בלבד.

במכון DELLBAR תוכלו למצוא בנוסף גם טיפולים עור שונים נוספים של GERnatic כמו: טיפול בעור החזה, טיפול בצלוליט, טיפול בסימני מתיחה, טיפול לאזור העיניים, טיפול בפיגמנטציה, טיפול לגבר ועוד. בנוסף, המכון מספק גם שירותי פדיקור ומניקור ואיפור עם מוצרי המותג MALU WILZ המעולים!


לקביעת תורים לטיפול הפנים של GERnatic בשיטת הסלולותרפיה, ניתן להתקשר למכון DELLBAR בטלפון מספר: 03-6550588

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: