יום שלישי, 8 ביוני 2010

בחזרה לגיל הנעורים

השבוע הוזמנתי לאירוע מפתיע ומסקרן מבית פאנטה קלאב בשיתוף עם לי קופר. האירוע כלל 40 בני נוער שעלו בגורל וזכו להגיע בעשר בלילה לחנות לי קופר בעזריאלי, כשהחנות חשוכה ובידם פנסים. במשך 3 דקות, אותם בני נוער רצו בחנות ואספו בגדים בשווי 1000 שקלים, אותם לקחו במתנה. שווה, לא? כל ה-40 ששדדו את החנות, לקחו פשוט מכל הבא ליד! ההסתערות הייתה בשיאה, ריצות בתוך החנות ממקום למקום, צעקות, בגדים על הרצפה, כשברקע פופ ברוח נעורים ועל הכל מנצח ביד רמה לאון שניידרובסדקי הידוע לכולנו מ"האח הגדול" 1, וכסטייליסט בהפקות שונות.
לאון מקסים וחינני, עזר לזוכים המאושרים לבחור את הפריטים הטרנדיים יותר ואת אלה שיושבים טוב ומחמיאים למבנה הגוף. אני מוכרחה להודות שדי קינאתי בהם על המתנה הענקית הזאת שניתנה להם, כי הם יצאו משם בשקיות מפוצצות מכל טוב!
אני באופן אישי ממש אוהבת את הבגדים של לי קופר. הג'ינסים שלהם איכותיים והגזרות שלהם טובות לי, ויש להם גם חולצות מפתיעות ביותר. בייחוד מפתיעה לטובה הקולקציה של הקיץ הנוכחי, ועוד לפני שהוזמנתי לאירוע, התכוונתי לשים פעמיי לחנות כדי לבחור לי טי שרט אחת או שתיים מדליקות.
לבלוגרים נערכה בסוף תחרות קטנה במסגרתה נדרשנו לחפש גם אנחנו, בחושך, 3 בקבוקי פאנטה. השלושה הראשונים שמצאו את הבקבוקים זכו בפרסים של 1000 שקלים ו-500 בהתאמה. לצערי לא הצלחתי למצוא את הבקבוק המיוחל, אבל זה עדיין הספיק לי בשביל לקבל במתנה שתי חולצות מקסימות, בדיוק אלו שראיתי בפרסום לפני מספר שבועות ורציתי לקנות לעצמי.


וקצת תמונות מהאירוע..

הכניסה הגדולה, זהירות לא ליפול


הילדים מעמיסים עד בלי די

תרה אחרי הטי שרט שכל כך רציתי..


מתייעצת עם לאון לגבי מידה

אני לובשת: שמלה: שוק בצלאל, חגורה: מתנה מאחותי, תיק: H&M (מילאנו).

5 תגובות:

לונה אמר/ה...

שרונה יקרה,

נראה לי שהחיים שלך ממש מענינים,ושאת חוגגת אותם. אני אוהבת לקרוא ודרכך לקלוט עד כמה אופנה זה לא עוד חולצה או מכנסיים אלא בשבילינו הנשים תרבות שלמה של יופי וריגוש.

CORAL אמר/ה...

כל כך הייתי רוצה להיות שם, נראה ממש כיף וחויה בלתי נשכחת !
תדחשי על שתי החולצות :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לונה - אני מנסה לנצל את המיטב מהימים החולפים.. הרי חיים רק פעם אחת! אני כל כך שמחה שאת נהנת מהדברים שאני כותבת ומצליחה להעביר בדבריי גם לך, את אהבתי לאופנה.

Addicted to fashion - באמת היה מגניב ממש ממש! החולצות גם הן בול מה שרציתי, כיף גדול :)

שרונה

Mirelle אמר/ה...

אוי הזכרונות שישארו עימי לעד ☺ היה כיף איתכם!

Dana (MODAna) אמר/ה...

שמחה שנהנית!