יום שני, 28 ביוני 2010

מתחם התחנה

הימים האחרונים היו בסימן אוכל. המון אוכל, כמויות כאלה שהמקרר שלנו לא הכיל זמן רב. שתי האמהות שלנו דאגו לצייד אותנו במזון משובח לשבוע שלם. זה כלל עוגת שוקולד מדהימה של דודו אוטמזגין ועוגיות גבינה צהובה גם כן מדודו, מוסקה, קובה, ירקות מבושלים, קציצות הודו, וזאת רק ההתחלה. המזון הרב לא ניכר עליי בתמונות, אבל אני יכולה להבטיח לכם שאת שני הקילו שלי קיבלתי במתנה (ובשמחה!).
אני אוהבת אוכל, לקנות אותו, להכין אותו, לאכול אותו.. זה פשוט עושה לי טוב ומחייה אותי.
מתחם התחנה הסמוך לנווה צדק מסתמן גם הוא כמתחם חדש ולוהט של מזון ואופנה. אני מודה שבתחום המזון עוד נדרש שיפור רב (ויש למקום פוטנציאל גדול לשיפור כזה), אולם בינתיים ניתן להסתפק במסעדה האיטלקית "איטלקיה בתחנה", בטאפאס בר הים תיכוני "שושקה שווילי" ובגלידה המשובחת וניליה שמצליחה כמעט להשתוות לזו שאני הכי אוהבת בעולם – אייסברג. בגזרת האופנה - רונן חן, נעמה בצלאל, יוסף, הגר סתת ואפרת קסוטו הם רק חלק מהמעצבים שתוכלו למצוא שם.
חוץ מלבזבז כסף, אפשר גם סתם להגיע למקום ולטייל במתחם חדש, טרי ורענן, כזה שתמיד כיף לגלות ולטייל בו עם חבר או חברה בערב קייצי נעים.

למי שעוד לא הספיק להתרשם מהמקום במו עיניו, קבלו הצצה דרך עדשת המצלמה של תמר גרושקא.









חולצה: מנגו, חצאית: שוק בצלאל, גרביונים: מגיל ילדות (מתנה מחברה של אמא), תיק: בנטון, שרשרת: H&M, נעליים: ביג טום.
שבוע טוב לכולם, שרונה.

9 תגובות:

A wind אמר/ה...

מתחם התחנה הוא מתחם כיפי. אני נהנית ללכת לשוק האורגני כל יום שישי ולצייד את המקרר. וגם להכנס לחנויות שאין סיכוי שאקנה בהם מפאת המחיר.
אהבתי :)

marjorie morningstar אמר/ה...

אני מתה על וניליה, שלדעתי לוקחת את אייסברג בסיבוב (לדעתי כבר ניהלנו את הויכוחון הזה)
לגבי מתחם התחנה- עוד לא הייתי, ומן הסתם בקרוב אגיע, אבל זה מרגיש לי קצת הגרסה התל אביבית לממילא:
מין אובר-פנפון שכזה, על טהרת השחזור והאותנטיות, אבל תכל'ס לא אורבני באמת כמו שאני אוהבת.

sefi אמר/ה...

האמת היא שכיף שם במתחם, אבל די קולטים אחרי פעם אחת את כל עסק. לא ביקרתי בשוק האורגני עדדין, אז אולי בשישי הקרוב אקפוץ לשם.
את לבושה מקסים, אוהבת את שילובי הכחולים. זה קיצי ושמח!

Noa Raviv אמר/ה...

טרם ביקרתי שם אך זה בהחלט נשמע מבטיח!
מקסימה כרגיל

נשיקות

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

a wind - אני מודה שעדיין לא ביקרתי בשוק האורגנית ואני מקווה לעשות זאת בשבועת הקרובים! על כל פנים זה בטוח כיף לעשות שם סיבוב בשישי בבוקר ולהריח את כל הירקות הטריים מתחת לאף.

מרג'ורי מורנינגסטאר - לגבי וניליה, טעמתי היום את גלידת היוגורט צנוברים שלהם, ואני מודה שזה אחד הטעמים היותר טעימים שאכלתי אי פעם!
המתחם באמת מזכיר קצת את ממילא, לא מבחינת התוכן שלו, אלא יותר מבחינת האוירה. אם כי קשה לטעות באווירת העיר ירושלים לבין תל אביב. אני חושבת שיש במתחם הזה משהו עירוני, לא יודעת להסביר בדיוק מה, אבל כשטיילנו שם הרגשתי שאני כמו מטיילת בעיר בירה עתיקה באירופה.

ספי - יש אמת בדברייך, פעם אחת תספיק לסיור מקיף במתחם. הפלוסים במקום הזה הוא האורבן מרקט והשוק האורגני, ששניהם דורשים ביקור מצידי.
:)

נועה - תודה רבה על המחמאות! ממליצה ממש, המקום הזה מסוגל לעורר המון השראה לדעתי.

המשך שבוע נעים,
שרונה

לירז אמר/ה...

החצאית יפיפיה.טרם הייתי במתחם, אקפוץ לשם בקרוב בהמלצתך. סופ"ש מקסים!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לירז - צלמי וספרי איך היה! אני בטוחה שתאהבי :)
שמחה שאהבת את החצאית! אחת המציאות היותר טובות שלי מהשנה האחרונה.
סופ"ש נהדר גם לך!
שרונה

PASSIONISTA אמר/ה...

שרונה!
אנחנו חייבות ללכת לקניות מתישהו. אם פעם תעשי מייק אובר לארון שלך, אני אשמח לאמץ את החצאית הזאת. שילוב מחוכם ויצירתי. שאפו.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לירז - שמחה שאהבת! איך היה במתחם התחנה? מקווה שנהנת.

תמר - ביום שאחליט להפטר מכמה פריטים בארון, אהיה מוכנה למסור לך את החצאית הזאת :)
בינתיים, אני אוהבת אותה כל כך! וזאת עוד אחת מהמציאות השוות שרכשתי בשוק בצלאל.

שרונה