יום חמישי, 12 באוגוסט 2010

לילה מי? לילמיסט!

הימים הולכים ונעשים חמים יותר וקשה להסתובב ברחובות, אבל בכל זאת בימים האחרונים אני מוצאת את עצמי מתהלכת ברחובות העיר ומחפשת שני דברים: א. שמלת כלה בשבילי, ב. שמלת ערב לאמא שלי ולאם החתן. דיזנגוף הוא ה-רחוב לחיפושים שכאלה. בתוך תוכי הרגשתי שסוג הבנות שמגיעות לחיפושים אחר פריטים כאלה הוא שונה ממני, אבל החלטתי בכל זאת לנסות את מזלי.
ל-לילמיסט (Lila Mist) נכנסתי כאשר מחלון הראווה זעקה לי בובה עם שמלה כחולה ומגניבה שתתאים לי כאחות של כלה אמנם, ולא ככלה, אבל עדיין נשביתי בקסמה.
שיטוט מהיר בחנות גרם לי להבין שאני נמצאת בארץ הפלאות. גזרות וצבעים מרהיבים שבו אותי בקסם.
כשעליתי 3 מדרגות למחלקת הכלות, הבנתי שבאמת הגעתי לגן עדן. אין שמלות יפות כאלה בארץ! בדיוק מה שחיפשתי! הסגנון אירופאי מאוד, אם כי עדין הרבה יותר מבחינת נפח ואורך השובל, והגזרות מדויקות ומושלמות. מי שעוקבת אחרי בחודשים האחרונים, יודעת שטיסה לברצלונה הייתה כלולה בתוכניות במרוץ אחר שמלת הכלה המושלמת.
מדדתי מספר דגמים ומתוכם העליתי שניים לגמר. כן כן, שמלת הכלה שלי בדרך, כנראה...
אבל עוד לפני זה, אני חייבת להתייחס למספר דגמים מקולקציית שמלות הערב:
צבע משגע ועמוק, גזרה שתתאים בעיקר לרזות, אולם גם לבעלות ירכיים טיפה מלאות היא יכולה להחמיא ולטשטש את מה שלא צריכים לראות. הדיוק שבכתפיים המודגשות הוא בדיוק זה שהופך את השמלה הזאת לאידיאלית למספר אירועים.

שמלת "וואו", ובעיקר בגלל הנפח שלה. גם כאן ניתן דגש רב לא-סימטריות שבכתפיים. כשאחי הגדול יתחתן, אני לוקחת את השמלה הזאת איתי!

ועוד מספר דגמים שיעשו לכם נעים בעיניים:







כל התמונות לקוחות מכאן ומכאן

יום נפלא ומלא בדברים שמחים,שרונה.


6 תגובות:

אוראל כהן אמר/ה...

קודם כל-המון מזללל טוב ♥
בהצלחה עם השמלה :) , ומאוד אהבתי את כל הדגמים שהצגת,בעיקר 2 הכחולות :)

CV אמר/ה...

לילך אלגרבלי בהחלט שונה ולא דומה לאף מעצב ישראלי בסביבה והדברים שהיא עושה הם פשוט אמנות!!
חלומי ביותר! אני לא יכולה לחשוב על מקום יותר טוב למצוא שמלה ייחודית ומיוחדת עם שיק!
מזל טוב :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אוראל - תודה רבה על האיחולים! בקרוב יש עידכונים חדשים לגבי השמלה :) יש למה לחכות!

CV - כיף שאת חושבת ככה, גם אני בדעה שלך מן הסתם, ובקרוב אכריז על משהו טוב! צפי לעדכון!

שרונה

מתיחת יריכיים אמר/ה...

מזל טוב, נראה ממש מהממם!!!

אנונימי אמר/ה...

סיפור מצער: בחורף, לפני כחצי שנה, קניתי מכנסי קיץ בהנחת סוף עונה בלילמיסט. לבשתי אותם לראשונה ביום חמישי (הן היו דקיקות מדי ללבוש בחורף). לאורך היום החלו להופיע קרעים שונים ומשונים בחלקים שונים של המכנסים. בקצב בו הקרעים הופיעו, מזל שלא נשארתי עם תחתונים בלבד! כנראה שהם נתפרו מבד עדין שאינו מתאים ללבוש. כשחזרתי מהעבודה, עצרתי בבית להחליף מכנסים והבאתי את הזוג הקרוע לחנות בבקשה לקבל החזר כספי או פיצוי.

היום קיבלתי תשובה רשמית מנציגת המותג: בלי להתבלבל, לילך אלגרבלי מסרבת לתת לי פיצוי כלשהו. אז לכל הפאשניסטות: אני ממליצה לכולכן להדיר רגליכן מחנות שמוכרת בגדים חד פעמיים במאות שקלים. לילמיסט- חבל. דווקא היה לכם פוטנציאל. תודה שקראתן

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - באמת נשמע מבאס מאוד מה שקרה לך. זה לא בסדר שלא מוכנים לפצות אותך וחבל.. כי לילך מאוד מוכשרת ואני מאוהבת בכל העיצובים שלה.