יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

עור רבותי, עור

בכל שנה, כשהחורף מתחיל לבצבץ לו, אני מתחילה לפזול לשלל מוצרי עור שונים. השנה כשהם בשיא ומאוד אופנתיים, אני בכלל תוהה מה אכניס לתוך הארון שלי.
בגזרת התיקים מעולם לא הייתי חזקה, כבר מספר חודשים שאני אומרת לעצמי שתיק עור שחור ליום יום הוא פריט שאני חייבת להכניס למלתחה שלי. הבעיה היא שעדיין לא מצאתי את האחד.
השבוע הייתי בחנות התיקים FURLA בכיכר המדינה, חנות שאני מכירה בזכות אחותי הגדולה שכבר ביצעה שם מספר רכישות (ובין השאר תיק עור בצבע גוף שאני כל כך אוהבת!).
מבחר התיקים שם כה גדול וכה יפה! את הריר שנזל לי מהפה היה צריך לנגב אח"כ עם סמרטוט ומגב.
אני שידועה בשמרנות לצבעים שחורים בעיקר בגזרת נעליים ותיקים, מצאתי כמה דגמים שהחלטתי לישון עליהם מספר לילות. עזרו לי להחליט בבקשה!




וללא קשר לתיק עור, מצאתי שם כובע מגבעת אפרפר עם פפיון שחור. אני כל כך אוהבת כובעים כאלה! אם לא אחזור מהונג קונג עם משהו דומה לזה, בהחלט אלך לרכוש אותו! אין נעים יותר מלחמם את הפדחת בחורף עם כובע צמרירי ויפה שכזה.


ולעניין אחר:
גם בתחום הנעליים אני זקוקה למספר שחקני חיזוק. במיוחד לקראת הנסיעה (בעוד כשבועיים), אני צריכה מגף שחור שגם יראה טוב ובעיקר יהיה נוח לחרישות השופינג בעיר.
לפני שבועיים נכנסתי לחנות של בי יוניק (B.Unique) בשינקין, והופתעתי מהמבחר הרב ומהמחירים השווים!
מגף אורטופדי מעור שעולה 600 שקלים זה משהו שלא ראיתי מעולם. והאמת? העיצובים ממש יפים.
ביום חמישי עורכים שם מסיבת השקה לקולקצית החורף ומעניקים 15% הנחה לכל הקולקציה החדשה (תעשו את החישוב בעצמכן לכמה יצא לכם זוג מגפיים מעור, אחרי הנחה שכזאת - סופר סופר שווה!).
אני בטוח אהיה שם לחפש לעצמי משהו מתאים לנסיעה שלי.
ובינתיים, הנה כמה דגמים שמאוד אהבתי מהאתר שלהם:



דיווחים מהשטח יגיעו בקרוב.
עד אז,
לילה טוב לכולם!

שרונה.

5 תגובות:

לירז אמר/ה...

התיקים באמת יפים, בעיקר האחרון. איך את קונה בכיכר המדינה? יקר שם בטירוף!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לירז, בגדול אף פעם לא קניתי בכיכר המדינה כי אכן נורא יקר. דווקא התיקים של פורלה מתומחרים במחירים ממוצעים לתיקי עור ממותגים (באיזור המחירים של דניאלה להבי לצורך העניין).
תיק עור משובח שיחזיק לשנים רבות שווה את ה 1300 שקלים בעייני, זה סכום לא מבוטל אומנם, אבל בשביל תיק מעצבים זה בהחלט שווה.

שרונה

danra אמר/ה...

אני מאוד אוהבת את התיקים שלהם. אם מצאת משהו יפה תפרגני לעצמך אחד, למה לא? וגם הכובע מקסים.
אין לי מושג על איזה תיק כתבת 1300. יש לי ארבעה לפחות שעלו יותר מ- 3000 משם... אני לא מתחברת למותג דניאלה להבי בכלל, וגם ההשוואה לא נכונה, לא מבחינת סגנון העיצוב ולא מבחינת המחיר.
בכל מקרה אני מאמינה ששווה להשקיע בתיק טוב ואיכותי שמוצא חן בעינינו, לא משנה של איזה מותג. באמור בכיכר למשל יש מבחר מצומצם אבל שווה בטירוף (קלואי, בלנסיאגה, דולצ'ה). מומלץ!

המרוץ אחר הטבעת אמר/ה...

התיק האדום, איך לא פרגנת לו, כזה אחד אני חייבת

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

דנרה - האמת היא שמחירים בחנות ירדו משמעותית, מנהלת החנות אמרה שהתיק הכי יקרה עולה שם 2300 שקלים. בגלל שהיורו ירד, כך גם התאפשר להוזיל את המחירים על התיקים בארץ שזה די נחמד.
וברור שההשוואה לא נכונה, והסגנון הוא קצת שונה, אבל זאת המקבילה שצצה לי בראש באופן מיידי.
נראה עם איזה שלל אחזור מהונג קונג ואז אלך לעשות סיבוב נוסף בפורלה ובכיכר במטרה למצוא תיק עור ליום יום, יפה ואיכותי.

המרוץ אחרי הטבעת - התיק האדום בהחלט היה משגע, אבל הוא פחות פרקטי לי. אני זקוקה לאחד שחור!

שרונה