יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

?MAZ - ZE

אל השקת הנעליים של MAZ בסניף הראשון בשינקין הגעתי מסוקרנת מאוד. לא פעם ולא פעמיים חלפתי על פני החנות במהלך שוטטות באזור (בד"כ למטרות סידורים), אולם מעולם לא נכנסתי.
נעלי ספורט ואני הם שני דברים שלא הולכים ממש יחד, מה שנקרא: ממני והלאה...
אינני מתגאה בכך, להפך, אני חייבת להתחיל להזיז קצת את הגוף שלי לפני שהחורף מגיע, כי גם ככה יש לי נטייה להעלות 3-4 קילו בעונה הזאת.
בכל אופן, נעלי ספורט הן מצרך נדיר אצלי בארון. יש לי למעשה רק זוג אחד, שהם אפילו לא ממש נעלי ספורט טהורות, אבל משמשות אותי בימים בהם הליכה ממושכת נדרשת.
נעלי MAZ הפתיעו בנוחות שלהם ובעיקר ברכות. הרגל מרגישה כאילו ננעלה בנעל בית מפנקת. הצבעוניות המפתה של כל הנעליים בחנות, בכלל הצליחה לבלבל אותי, ונתקפתי לרגע בחשק לחטוף לעצמי יותר מזוג אחד!
הנעליים הללו הם שינוי מרענן בנוף המקומי של תאגידי הענק של נעלי הספורט. אז אומנם גם כאן מדובר בייבוא (מברזיל, לצורך העניין) אבל אלה למשל, הרבה פחות שכיחות, והרבה יותר מדליקות!



בדיקה יסודית ומקיפה

אפילו על הקטנים חשבו

מודדת ומרוצה

 
ועוד כמה גוונים מדליקים שהייתי שמחה לאמץ...
 





התמונות לקוחות מכאן 
תודה לתמר ניר המתוקה ולמיכלי היפה שבאה, נהנתה והצטלמה יחד איתי.

סופ"ש נפלא לכולם,
שרונה.

4 תגובות:

שלי אמר/ה...

תודה מהממת שלי על הפרגון, היה ממש כייף! הנעליים נוחות בטרוף וגם יש בהמון גוונים והרי אני מאוד אוהבת צבעים זוהרים אז ממש מצאתי את עצמי שם.

תמיד כייף בחברתך!

סופ"ש נעים.....

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה יקירתי!

Standing Ovation אמר/ה...

נראות חמודות! הייתה לי תקופה שהלכתי עם נעלי ספורט לאוניברסיטה כשעייפתי מריצות בין בניין לבניין. היום אני עדיין מחבבת סניקרס אבל יותר לחו"ל או למכון ;)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

גם אני הולכת עם סניקרס בד"כ בימים קשים במיוחד (שאני על הרגליים מצאת החמה עד צאת הנשמה), אבל תמיד נחמד שיש עוד זוג מגניב בארון!