יום שני, 19 בספטמבר 2011

מונטיפיורי שלי

שישי בשעות הבוקר המאוחרות. תל אביב מלאה באנשים יפים, הרחובות צבעוניים ובתי הקפה והמסעדות מלאים. אני יוצאת מביתי וצועדת על רחוב מונטיפיורי, הרוח הסתוית הנעימה מכה בשיערי והבניינים שלצידי מזכירים לי קצת אירופה, אבל זו תל אביב. עיר שלא דומה לאף אחת ועדיין יש בה קצת מכל מקום. בדרך לבראנץ' נהדר במסעדת "יבנה מונטיפיורי" של יונתן רושפלד, מצאתי לי פינת חמד לצלם בה את הפוסט הזה, פינה שהולמת בצורה מושלמת את האאוטפיט בעל הטרי-קולור הזה. כיאה למורה למוסיקה, בחירת החולצה ממש לא מקרית. היא בעלת גזרה מאוד מיוחדת עם מעין שסעים בצדדיה, כאלה שחושפים מעט בטן אבל במידה הנכונה. אז נכון, כמורה בישראל אסור לי להגיע עם חולצות בטן לבית הספר, אבל כמי שהולכת ללא מעט הופעות בשעות הפנאי שלה (בחודש הנוכחי הספקתי לראות את: בלונד רדהד, ג'יינס אדיקשן, 3 הופעות של ירמי קפלן והופעה אחת של אסף אמדורסקי), החולצה הזאת בהחלט תהיה לי שימושית בעתיד.






חולצה: ממכירת בגדי מעצבים (ייבוא מחו"ל), חצאית: ZARA (בודפשט), נעליים: Max Moretti, משקפיים: X-ray, שעון: Guess, תיק: ML.

מה האאוטפיט האולטימטיבי שלכן להופעות למיניהן?

שיהיה המשך שבוע נהדר,
שרונה.

11 תגובות:

espadrille154 אמר/ה...

חולצה מקסימה! בא לי גם קצת תל אביב

sefi אמר/ה...

כל הלוק שלך מאוד חמוד. יפה עם הצבע השחור של הדלת שאת מצולמת לידה.
אני גם הייתי בג'יינס אדיקשן. אהבתי מאוד את ההופעה. לבשתי סקיני גבוה וחלצת בטן שלא חושפת את הבטן. פחדתי שיהיה קר בגני התערוכה ולכן זה מה שלבשתי. כל אחד והשיקולים שלו :)

אני מקדמת מכירה של by Rufina, של אקססוריז הורסים של בת דודה שלי בבלוג שלי. את מוזמנת להציץ.
נשיקות!

ניבה אמר/ה...

החולצה מקסימה וגם החצאית. זה מזכיר לי שכשהייתי בהופעה של מדונה בפראג לפני שנתיים לבשתי חולצה שקניתי יום קודם ב-H&M עם הדפס של פרצוף של אישה (ואז התברר שהיא קצת דומה למדונה...) ומכנסיים שחורים. עוד מעט אטוס שוב לפראג להופעה של ג'ורג' מייקל עם תזמורת פילהרמונית ואני עדיין שוברת את הראש מה ללבוש.. זה באולם הוקי ויהיה חורף וההופעה בישיבה, אבל בכל זאת ג'ורג' מייקל.. יש לך רעיון?

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

את נראית נפלא! זו הפעם הראשונה שאני רואה אותך עם חצאית קצרה, מחמיא לך להפליא.

LookinFab אמר/ה...

אני הבנתי שלהופעות, הדבר הכי חשוב זה שהנעליים יהיו סגורות!!! לא כיף שבחור מגודל שממש אבל ממש אוהב את השיר הספציפי הזה חייב לרסק לך הבהונות....

יוו, איך שאני מקנאה!! חולצת בטן!! מתעגעת למותניים!!

CV אמר/ה...

אאוטפיט מדליק וכיפי! יותר סטודנטית/תלמידה מאשר מורה :)
כשהייתי בארץ הייתי עם המשפחה ב"יבנה מונטיפיורי" וממש נהניתי..

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.אאוטפיט מקסים! מחולצות בטן כבר שכחתי-את ניצן אני מלמדת שהן שייכות לפרחות, אבל הן לא כמו שלך, ממש לא במידה! ולהופעות-ג'ינס וגופייה. אני כבר מהדור הישן....

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

espadrille154 - יאללה בואי לבקר אותי בתל אביב!

sefi - תודה רבה יקירה. ג'יינס אדיקשן היה לי קצת הארד קור, אבל אי אפשר להגיד שלא היה שם "שואו"!
ראיתי את המכירה של בת דודתך, מקווה שאצליח להגיע.

ניבה - יש לג'ורג' מייקל שיר אחד שממש מרגש אותי כל פעם מחדש, שכחתי את שמו עכשיו. לגבי מה ללבוש - אני הייתי הולכת על ג'ינס סקיני משובח עם חולצה מגניבה סטייל פלסטיק דול או משהו בסגנון. למרות שזה יותר מתאים להופעה של ג'יינס אדיקשן מאשר ג'ורג' מייקל, זה מה שבא לי כרגע לראש ואני בהחלט הולכת ליישם :)

שרונה - לא יכול להיות שלא ראית אותי עד עכשיו עם חצאית קצרה! יש לי מהן הרבה יותר בארון, יותר מכל דבר אחר.

תמר - הוווו, כמה שאת צודקת! בהופעות האחרונות ראיתי הרבה בנות עם כפכפים וממש ריחמתי עליהן. גם ככה אני עם העקבים (הנוחים שלי) דרכתי לא אחת על בעלי במהלך ההופעות, מרוב שקפצתי בהתלהבות.
יאללה עוד שניה גם את תחזרי לחולצות בטן ולמותניים יפות!

cv - איזה כיף לי, תודה רבה על המחמאה! לגבי יבנה מונטיפיורי, ממש טעים אבל רושפלד נורא אוהב לשים חריף באוכל שלו (יצא לי לאכול בהרברט סמואל ובאחד העם טאפס בר לפני חודשיים), זה הורג אותי!

ציפי - בסופו של דבר ג'ינס וגופיה זה הכי מדליק. מידי פעם בכמה חודשים כזה האווטפיט שלי, הבעל מרים גבה ואומר "וואו". לפעמים הכי פשוט עושה את העובדה הכי טובה!

ניבה אמר/ה...

כתבתי תגובה בבוקר ומשום מה היא לא מופיעה, אז שוב: תודה רבה, גם לי נראה הרעיון.
מזמינה אותך לבלוג הדנדש שלי
off-na.blogspot.com

EFRAT ITAH אמר/ה...

את רחוב מונטיפיורי על שלל המבנים הנהדרים והאוירה הרומנטית אנחנו מרבים לפקוד. אהבתי את החולצה, מן הסתם מי שעיצב אותה חשב על מורים למוסיקה...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ניבה - בשמחה רבה ותודה על ההזמנה לבלוג!

אפרת - אני מניחה שמי שעיצב אותה בעצמו אוהב מוסיקה. המדהים הוא שאני לא רק מורה למוסיקה אלא גם מורה לפסנתר, בגלל זה הגיע החיבור המידי.

שבת שלום!
שרונה