יום שלישי, 27 בספטמבר 2011

חדשות החגים

תמיד לקראת החגים קורים המון דברים מעניינים, מצוות ומעשים טובים. ניסיתי לרכז כאן את כל הדברים שכדאי וחשוב שתדעו. חלק מהם חשובים וחלק מהם סתם נחמדים וכייפים!

אירוקה - לקראת ראש השנה יצאו באירוקה בפעילות נחמדה בשיתוף עם עמותת "שכולו טוב" ומציעים למכירה זר פרחים עשוי מסטיקים אשר יוצרו על ידי אנשים עם בעיות פיזיות ונפשיות. כל פרח ימכר ב 6 שקלים בלבד וניתן למצוא אותם בכל 64 סניפי הרשת.


H&M – בסתיו הקרוב, ילדים יוכלו לעזור לילדים אחרים בפרויקט מיוחד שנקרא: All For Children. מדובר בקולקציית ילדים חדשה שתושק בחנויות במטרה לגייס כספים ליוזמה משותפת של H&M וארגון יוניצ"ף. הקולקציה עצמה מתוקה עד מאוד, וכל ההכנסות שיגויסו בעזרת הקולקציה יתרמו לאותה יוזמה שמטרתה ליצור שינוי ארוך טווח למען ילדים עניים בכל העולם.



לינק לסרטון מקסים ביותר למאחורי הקלעים של הקמפיין המבורך: הסרטון המתוק של H&M

SACK'S – רשת הבוטיקים סאקס, השיקה בעמוד הפייסבוק שלה אפליקצית משלוח ברכות שנה טובה אופנתיות שעוצבו במיוחד על ידי מעצבי המותג. המשלוח חינמי ומאוד נגיש, כל שצריך הוא להיכנס לפייסבוק, לבחור גלויה, לבחור חברה ולשלוח לה בליווי ברכה לשנה החדשה. כייפי!


COMOIRIS – על רקע כל המחאה החברתית, חשבתי לידע אתכן במכירת חיסול כל המלאי של המעצבת קומואיריס. איריס המוכשרת החליטה לסגור את העסק ובשל כך עושה מכירת חיסול שווה ביותר. המון שמלות, חצאיות וחולצות יפות, במחירים מצחיקים של 100-150 בממוצע (ויש גם בפחות). הזדמנות טובה לקנות בגדים יפים לחג בזיל הזול. רחוב בזל 1 תל אביב.


קישור לאירוע בפייסבוק: מכירות חיסול של COMOIRIS

ולכל הבנות שאוהבות אירועים מיוחדים בתקופת החגים, רשמו לכן ביומן:
הטי מרקט חוזר! חוה"מ סוכות, חמישי-שישי-שבת, מ 10:00 עד 21:00 (בשישי עד 17:00) עשרות מעצבים מוכרים לצד מותגים חדשים ומתחילים. מוסיקה משובחת מבית "זברה" (תקלטו אצלי בחתונה!), אלכוהול והרבה אנשים יפים. היריד יערך במועדון "האזור" (לשעבר ברזילי) ברחוב הרכב 13 תל אביב. כניסה בעלות סמלית של 10 שקלים.

 לכל הפרטים ולכל המידע על הטי-מרקט

ואחרי כל האירועים והמתנות שכאן, אי אפשר שלא לפנק את עצמי! אז התחדשתי לי אתמול במשהו שמאוד חשקתי בו... אני מעדיפה לא לחשוף אותו כרגע, אלא רק לתת לנחש מה יש בקופסא!


שיהיה חג שמח!
שרונה.


 

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה תתחדשי על המיכאל קורס-נעללים או תיק?? אני בנסיעה לניו יורק לא קניתי ממנו כלום, איך שהוא היה מאד יקר ולא ממש הנחות! אבל כמובן הדברים מאד מאד יפים.אז אני מחכה. שתהייה שנה מקסימה,מתוקה, מאושרת ומלאת אהבה-ואופנתית מאין כמוה!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה רבה ציפי! אכן מדובר בנעליים! הן בדיוק על רגליי בדקות אלה, אני מנסה לתת להן לקבל את הצורה של הרגל כדי שיהיו לי כמה שיותר נוחות במהרה.
בניו יורק קניתי שעון הורס שלו במייסיס (יש כאן לא מעט תמונות של השעון, מוזהב... מופיע בהרבה פוסטים), והוא גם היה במחיר מצויין. לפעמים צריך לדעת לחפש את הסיילים או פשוט ליפול עליהם, אני הייתי בניו יורק בתקופה שלפני חג המולד, אז אומנם לא היו הנחות משמעותיות אבל זה עדיין עלה זול משמעותית מכמה שמוכרים את השעונים שלו בארץ.

מאחלת לך שנה נפלאה, כל שתבקשי - לו יהי!