יום שלישי, 18 באוקטובר 2011

חורפי למדי

כמה קולקציות שוות הושקו בחודש האחרון במדינתו הקטנה, מהסוג שפעם היינו מבקשים מהדודים מחו"ל שיביאו לנו... תודה לאל שהיום כבר אפשר להשיג פחות או יותר הכל בארץ.

אז אתחיל ממגפי הגומי שנראו כבר על לא מעט מסלבריטאי העולם - HUNTER - שמגיעים אלינו היישר מאנגליה. הקולקציה הושקה לראשונה בארץ ממש לא מזמן והיא כוללת בתוכה מגפי גומי עם עקב נמוך יחסית של 2-3 ס"מ בשלל צבעים ומרקמים. המגפיים אורטופדיים ומיוצרים בעבודת יד ולכן המחירים בהתאם.
החל מ-599 שקלים למגף חלק בצבע קלאסי ועד 1999 שקלים למגף בציפוי פרווה מנומרת.
את המגפיים ניתן להשיג ברשת חנויות Fusion ופקטורי 54 ברחבי הארץ.

מגף הדגל, 1999 שקלים והוא יכול להיות שלך!

פלאטס מתוקות ויפיפיות, לא להאמין שהן עשויות מגומי

ומפרגנים גם לגברברים שלנו

אם בנעליים עסקינן, תראו את אלה של VANS - גם צבעוניות ויפות, גם אופנתיות וגם נוחות! הסוליה עשויה היטב, הבדים מקסימים ואפילו יש גזרות שונות ולא רק הסניקרס המוכרות והידועות.
גם קולקציית הבגדים של VANS  מגניבה למדי, וכוללת הרבה טי שרט מעוצבות, חולצות ג'ינס וגם מעט אקססוריז.

קיר נעלי הנשים

וקיר נעלי הגברים

ואחרונים חביבים LEE ו-WRANGLER , שתי חברות מוכרות וידועות בכל העולם המתמחות בג'ינסים אבל לא רק. גם כאן מדובר בהרבה אקססוריז, תיקים, חגורות, וכובעים. הרבה עור איכותי, קולקצייה שלמה (של LEE) לשמלות ג'ינס, סריגים וסוודרים וג'קטים משובחים.


מעיל צמר משובח ושימושי

 לא יוצאים מהאופנה גם העונה - פסים

חגורות מגניבות שישדרגו בקלות כל אווטפיט פשוט ובנאלי


אני שמתי עין על ג'קט העור המהמם הזה (2000 שקלים ל-LEE) ועל טוניקת הסוודר עם חוטים מנצנצים השזורים בתוכו (600 שקלים ל-LEE).


יפים יפים, אבל נשארו על הקולב בסופו של דבר

כל שנותר לעשות זה לחכות לזרזיפי הגשם וגם לברך את גלעד שליט על חזרתו הביתה. איזה יום מרגש! 


הצטרפו אליי לפייסבוק: 

שרונה.

3 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

אהבתי אבל...אין מצב שאני נועלת גומי.

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה. יפים גם הז'קט וגם הסודר, אבל....באמת יקר נורא! אני קניתי עכשיו סריג מחומר לא ממש ברור, בשחור מנצנץ של זארה. מקסים ביותר ובמחיר שפוי ביותר. יש כבר דברים ממש יפים. לגבי מגפי הגומי-יפים, אבל לא לי. ומצטרפת לברכות לחזרה של גלעד!

ניבה אמר/ה...

גם אני לא אוהבת מגפי גומי אבל הנעליים לגברים מקסימות בעיניי גם לנשים.. הג'קט יפהפה! לטוניקה אני לא כ"כ מתחברת אבל זו שאלה של טעם. יום בהחלט מרגש!
חג שמח!