יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

בא לי T

פעמיים בשנה מתרחש יריד הטי-מרקט וסוחף אחריו אנשים רבים במרדף אחר הטי המושלמת.
יש לי יחסי אהבה-שנאה לירידים למיניהם, אהבה בגלל המבחר הגדול והמרתק, שנאה בגלל כמות האנשים החונקת והצפופה. הפעם היה כיף באמת! הגעתי מאוד מוקדם והספקתי גם להתחדש וגם לגלות כמה מותגים שווים באמת. 



על המוסיקה המשובחת אמונה חברת המוסיקה הכי טובה בארץ לטעמי - "זברה", לא רק שהם עשו את החתונה שלי (אלעד רון, כבוד), הם גם מי שאחראים על המוסיקה של יריד הטי מרקט כבר שנים רבות. 



התיקים המתוקים של Benga Rabbit מוכרים גם הם אצלי זה מכבר, לאישי היקר היה תיק מגניב שלהם. על כל תיק איור אחר וכמעט ואין תיק שזהה לשני.




יש גם מציאות כמובן, כמו תמיד. המחירים הממוצעים נעים סביב ה 100 שקלים לחולצה, אבל כמו בכל שנה יש גם הרבה מעבר לחולצות. שמלות, מכנסיים, חצאיות והרבה מאוד אקססוריז הם מה שתמצאו בטי מרקט השנה. 




עוד מותג שכבש אותי הוא Star Dust של המעצבת יסמין נגרין. המוני כוכבים, לבבות, גלידות וקאפקייקס, כולם צבעוניים וכולם על שרשראות, חגורות, חולצות ובגדי גוף. שווה לשים לב לשיתוף הפעולה המעולה עם המותג Plastic Doll.



בהמשך הסיבוב נתקלתי בטי שרט המנצנצות האלה, עשויות כולן מניטים ואבני קריסטלים צ'כים. איילת אביב היא האישה מאחורי  Iconic Couture מותג אופנה מצליח בארה"ב שמוכר את פריטיו בסאקס פיפת' אבניו בניו יורק ובעוד מקומות נחשבים. שם מחירי החולצות נעים סביב ה 200 דולרים וביריד נמכרו אותן חולצות בדיוק בין 100-150 שקלים. אני התחדשתי לי באחת מגניבה בדיוק כמו של הגברת מדונה!




לא רק שהחולצה הזאת כיכבה על אחת הזמרות האהובות עליי, גם השיר שכתוב עליה הוא אחד היפים שקיימים. 
אתנחתא קלה, האזנה לשיר ונמשיך!





מעצבת תכשיטים נוספת שהצליחה לרגש אותי עם תכשיטים כה רומנטיים היא מירב שביט, תראו את הצמידים היפיפיים האלה שלה! טוב נו, זה לא חוכמה... פנינים תמיד כובשים את ליבי.




ולבסוף, אחרונים חביבים ואהובים - Plastic Doll שרק השבוע נרכשה מהם חולצה יפיפייה לאישי היקר. המגניבות נוטפת מהמותג הזה וקשה להישאר אדישים לנוכח ממלכת הפלסטיק דול. אם הייתי יכולה, הייתי קונה פשוט את הכל, באמת.




כמובן שזה לא הכל וזאת רק ההתחלה. ביריד יש עוד עשרות דוכנים ומעצבים המציעים את מרכולתם לכל עובר ושב. כל שצריך לעשות הוא להצטייד ב 10 שקלים לכניסה, ובעוד כמה מזומנים (עדיף). מצב רוח טוב וחברה טובה עדיפים עוד יותר!


מחר, החל מ 11:00 ועד 18:00
בשבת, 11:00 עד 21:00
רחוב הרכב 13 (ברזילי לשעבר), תל אביב


קניה מהנה!
שרונה

9 תגובות:

standing ovation אמר/ה...

חולצה ממש חמודה! תתחדשי!

ציפי לוין אמר/ה...

שרונה תתחדשי. החולצה שלך ושל מדונה מגניבה! טוב-ממש יפה! גם שאר הפריטים חמודים. היום רק התחיל לי, אז נראה מה אעשה.אולי אגיע. סופ"ש מקסים!

ניבה אמר/ה...

חולצה יפה! תהני! גם אני אוהבת את מדונה כבר 25 שנים (מראה לך בת כמה אני...). תמיד אני רוצה להגיע לירידים האלה ולא מצליחה. רואים שיש שם דברים מגניבים..

EFRAT ITAH אמר/ה...

עד עכשיו כיורשת העצר בת ה 20 אמרה- לכי, שווה, עפעפתי אותה באמרי שזה לצעירים. בזכות צילונייך שברע אין כמו מראה עיניים, בפעם הבאה אני שם!!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

standing - תודה רבה מותק!

ציפי - האמת שהחולצה עם הציור של מדונה כבשה אותי והתלבטתי, אבל אחרי שראיתי מה מדונה לבשה, החלטתי להעתיק ממנה.

ניבה - מדונה מגיעה לסיבוב שני בארץ, את הולכת? הייתי לפני שנתיים ואני מתלבטת אם ללכת גם הפעם. בכל מקרה, גם אני תמיד מתלבטת אם ללכת או לא, הפעם אני ממש שמחה שהלכתי!

אפרת - תראי, רוב הדברים הם באמת לצעירות יותר אבל לא רק. בתחום האקססוריז אפשר למצוא הרבה לכל הגילאים, וגם החולצות לא כולן טי עשויות טריקו, יש גם דברים יותר "מתוחכמים".

Lena אמר/ה...

הצמידים מהממים!!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לנה - הצמידים בהחלט שווים :)

lillou אמר/ה...

נעים להכיר את הבלוג המוצלח שלך!
בדיוק עכשיו אני מעלה (באיחור של 5 חודשים כמעט) פוסט מהחתונה שלי - גם אצלי זברה (עידן גבריאל) היו אחראיים על המוזיקה
נשתמע ונתבלגלג :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

lillou - תודה רבה על המחמאות, נכנסת כדי לראות את התמונות שלך מהחתונה :)