יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

דברים טובים

רק בשבוע שעבר עשיתי את ההחלפה המתבקשת בארון הבגדים שלי בין בגדי הקיץ לבגדי החורף. למרות שיש לי ארון 4 דלתות גדול יחסית, אני מוצאת עצמי מחפשת פתרונות יצירתיים לאחסון החגורות, הצעיפים ואפילו הג'קטים. אין לי מקום בארון! ברור לי שאני לא היחידה שסובלת מהבעיה, ולמרות זאת נראה לי שבסופו של דבר הצלחתי לסדר בצורה יפה את כל הבגדים. לצערי הרב נותר לי מעט מקום לבגדים חדשים, לכן אאלץ לבחור בקפידה העונה את הפריטים אותם אכניס לארון. בגדים בגוונים מונוכרומטיים הכי עושים לי את זה בסופו של דבר. אין מה לעשות, שחור זה הצבע הכי יפה שיש בעיני. אה, וגם אפור ולבן.
אבל לא לשם כך התכנסנו היום. רציתי להתייחס לאקססוריז, לשרשראות בפרט. אני מודה שזה תחום שאני מעט חלשה בו. כשגיליתי את התכשיטים של יעל אוריאלי ל"דברים טובים" היה לי קשה להישאר אדישה. מדובר בפריטים שכולם עבודת יד, קשה למצוא פריט שזהה במדויק לשני והמגוון שלהם כה מבלבל שקשה לדעת מה לבחור!
את שרשרת הפרחים הלבנה שאני עונדת כאן בחרתי אחרי שהתלבטתי כהרגלי בין השחור לבין האופווייט ובגלל שאין לי בכלל שרשראות בגוונים הללו, חשבתי שיהיה נחמד להכניס צבעים שכאלה לתחום האקססוריז שלי.
שרשרת פרחים כמו שלי עולה 140 שקלים, סכום קטן יחסית לעבודה ולהשקעה הדרושים כדי ליצור תכשיט מרשים ומפואר שכזה.
יחד עם זה - מדובר בתכשיט ידידותי לסביבה, שכן כולו עשוי חומרים ממוחזרים. מיותר לציין שמדובר בתוצרת כחול לבן וקניה שכזאת מביאה סיפוק רב עוד יותר.
לכל מקום אליו הלכתי וענדתי את השרשרת, קיבלתי מבטים, תגובות ומחמאות וזה סופר כיף!







האתר שלה אגב, הוא אחד מאתרי הבנות הכי חמודים שתמצאו בסביבה, שם גם תוכלו למצוא עוד פריטים מקסימים, מחירים וחנויות הקרובות לאזור מגוריכן.


ומה אני לבשתי?
חולצה: זארה, חצאית: ZOYA (אלנבי), גרביונים: דלתא, נעליים: קליגולה, משקפי שמש: איב סאן לורן.

האאוטפיט החורפי הראשון בבלוג, אז אפשר לכתוב מזל טוב לי!
המשך שבוע נפלא,

4 תגובות:

danra אמר/ה...

בהחלט מזל טוב לך :)
הלוואי ואני הייתי מסדרת את הארון שלי אבל נראה לי שיש סיכוי טוב שעד שאטריח את עצמי יגיע כבר הקיץ...
השרשרת לא הטעם שלי אבל כיף שיש תכשיטים חדשים תמיד. תתחדשי!
אהבתי את הלוק והחצאית של ZOYA ממש כמו הלק...LOL

ציפי לוין אמר/ה...

שרונה בוקר טוב! אאוטפיט מקסים, ללא ספק. השרשרת מתוקה ביותר, והיית נהנית בשוק האקססוריז האחרון, היו בו מעצבי תכשיטים מקסימים. אם את מחפשת קצת צבע-הולך נפלא על בגדים מונוכרומטיים, גשי לנעמה ברוש-יש לה אוצרות! תתחדשי ותבלי.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

דנרה - לא הייתי לי ברירה עם סידור הארון, אחרת לא הייתי יודעת מה יש ומה אין. וחוץ מזה שאין יותר כיף מארון עם בגדים מסודרים כמו חיילים בתוכו.
הלק הזה, הוא שוס גדול! שחור עם נצנצים עדינים של ג'ייד. אני ממש אוהבת אותו!

ציפי - תודה רבה, אני אבדוק את נעמה ברוש... אולי באמת הגיע הזמן לחדש את כל תחום האקססוריז שאני לוקה בו בחסר :)

EFRAT ITAH אמר/ה...

אף פעם אין לי מקום בארון ולכן מה שלא נלבש שנתיים הולך (יש כמה וינט'ג, במיוחד תיקים שאני מייללת עליהם, אבל עדיף מאשר מלחמת סדר)

שרשראות גדולות אני מאוד אוהבת אבל עם מחשוף גדלו ולא יעברו את קו החולצה, או לחילופין על חוצל עם צאורון גבוה/גולף.

הום אותך האאוט פיט שבחרת ותמיד תמיד תמצאי מקום לבגדים תאמיני לי LOL