יום שבת, 19 בנובמבר 2011

שמתי פס

השבוע שעבר היה מוצלח ביותר, לא קרה בו שום דבר מיוחד ועדיין הרגשתי שלמרות כל מיני רגליים שניסו להכשיל ולהפיל אותי, הצלחתי להתגבר על הכל ואפילו להנות מכל מיני דברים קטנים וחמודים. לפעמים צריך לדעת לשים פס בחיים, להתגבר ולהמשיך הלאה. בסוף הכל מסתדר, זה מה שלמדתי במהלך 25 שנות חיי.


אפרופו לשים פס, כבר הרבה זמן שאני רוצה לקנות לעצמי חולצה מפוספסת, בייסיקית ומפנקת, שתשמש אותי גם כחולצת בסיס מתחת לבגדים (בימים קרים ממש) וגם כחולצה בפני עצמה, עם ג'ינס או חצאית מגניבה. החלטתי לקפוץ להגרה אחרי שחברה סיפרה לי שמוכרים שם חולצות פסים בכל מיני צבעים במחיר מבצע של 100 שקלים.
לדעתי זאת הייתה הפעם הראשונה שנכנסתי לחנות הזאת. תמיד היה לי דימוי לחנות של נשים מבוגרות יותר (סטייל האמהות שלנו) עם בגדים לא אופנתיים בעליל במידות גדולות.
אז לגבי הסעיף האחרון - יש שם המון המון מידות, החל מבגדים שיתאימו לי ועד לבגדים לנשים מלאות מאוד.
גם בגזרת הקולקציה, הרבה צבעי אדמה: חום, בריק, חמרה, חציל שכולם ללא יוצא מן הכלל צבעים מאוד אופנתיים העונה, והבגדים עצמם שהם נעימים, לבישים ומעניינים. 
ניסיתי לצלם עם האייפון כמה בגדים מוצלחים שמדדתי, יצא קצת מטושטש אבל הייתי חייבת!

חולצת הפסים המתוקה שלי

חולצה בצבע צהוב-חרדל, משוחררת וכייפית 

ג'קט שחור, מגניב וסופר שימושי

טוניקה בכמה מידות מעלי שהייתי חייבת לנסות כי הייתה כל כך מיוחדת (ואהבתי את הצבעים שלה)

צילמתי עוד כמה תמונות שיצאו נוראיות אז אני רק אספר שמדדתי גם כמה דברים מנצנצים שהיו מוצלחים ביותר וגם כמה פרטי בייסיק מאיכות מעולה.

מבחינתי "הגרה" היא תגלית השנה, כי במקום שהכי לא הייתי מצפה מעצמי למצוא בו בגדים, מצאתי הרבה יותר מפריט אחד שמצא חן בעייני וללא ספק אחזור לקנות שם בהמשך העונה עוד כמה פריטים ששמתי עליהם עין.
יש להם סניפים בכל הארץ, אז שווה להכנס ולהציץ כי באמת מדובר בקולקציה מקסימה!

שיהיה סוף שבוע נטול דאגות,
שרונה.

4 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.אכן פריטים שווים. זה מזכיר לי שהלכתי עם אחותי וקנינו לאמא שלי פריטים שווים ביותר בML, והיינו בטוחות שאמא שלנו תהייה מאושרת והיא ככ נעלבה-רשת לגדולות...וכו'. חטפנו צעקות, היא אפילו לא בחנה את הפריטים לעומק והחליפה. אז אסור שיהיו סטיגמות, ויופי שאת לא כזו. סופ"ש חם ומוצלח!

ניבה אמר/ה...

טוב לדעת, הבגדים באמת יפים וטוב שיש מגוון מידות. אף פעם לא נכנסתי לחנות של הרשת ועכשיו אני רואה שהפסדתי.. החולצה מאוד יפה. תהני!

Mirelle אמר/ה...

אמא שלי מאוד אוהבת את השמלות של הגרה, אז יצא לי להציץ בפריטים שלהם. יש להם דברים מאוד חמודים ליומיום.
החולצה עם הפסים וזו בצבע חרדל, מהממות.
תתחדשי ☺

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - אני ממש מסכימה, צריך להוציא מהראש שלנו את הסטיגמות והדעות הקדומות, לפעמים אפשר למצוא את הבגדים הכי יפים במקומות שממש לא חשבתי שאמצא בהם. צריך לתת צ'אנס, במיוחד אם מקבלים המלצות!

ניבה - אני באמת ממליצה לך לקפוץ לשם ולהציץ בקולקציה, הם מפתיעים ממש!

מיראל - האמת שהייתה שם חולצה אלגנטית משגעת (שמופיעה גם בקטלוג שלהם) שנורא רציתי לערב, אבל היא לא הייתה בסניף שבו ביקרתי. כיף שאהבת את חולצת הפסים שלי (חולת פסים שכמותך :)) ואת החולצה החרדלית שאני מקווה לקנות בהמשך העונה.