יום שני, 30 באפריל 2012

כל מה שנשים אוהבות

השבוע התארחתי בבלוג Trends&Fashion by Accessorize London, בפוסט פרי עטי:

בתקופה האחרונה אני מוצאת עצמי מתחברת יותר ויותר לאקססוריז. לא בטוחה האם זה קשור ללימודי הסטיילינג שלי וההכרה בחשיבות הרבה (עד מאוד!) של אקססוריז, או שזה פשוט עניין של ניסוי וטעייה עם עצמי והסתכלות על אחרים.
מה שבטוח, האהבה הזאת לאקססוריז הולכת ומתעצמת אצלי מיום ליום. אם בעבר לא הסכמתי לענוד תכשיטים שאינם עשויים זהב, יהלומים או אבנים טובות אחרות, היום אני מסכימה 'לרדת אל העם' ועונדת צמידי פלסטיק, שרשראות בדים וכל דבר שנראה יפה, ללא קשר לחומר ממנו עשוי או למחיר שלו.
גם המורות שלי לסטיילינג מדגישות את החשיבות באבזור נכון שנותן את הטאץ' האישי לכל אאוטפיט, בין אם זה שרשרת או תיק.
אם כבר הזכרתי תיקים, אני בדיוק מחפשת אחד כזה עכשיו. משהו ליום יום, לא יקר מידי ולא קטן מידי. אחד כזה שלא אתבאס אם יתלכלך לי בטעות (בכל זאת אני עובדת עם ילדים) ושבעיקר ייראה טוב. החיפוש הזה קצת מתיש שכן התקציב שהגדרתי מראש היה מעט נמוך, ועם זאת הצלחתי למצוא את האור בקצה המנהרה, בדמות חנות אחת קטנה ומטריפה בשם Accessorise London.
לא באמת חנות קטנה, אלא רשת ענקית עם המון סניפים הפזורים ברחבי הארץ ובעיקר המון המון תיקים (אבל לא רק!).

ייאמר לזכותם שאפשר למצוא ב  Accessorise London  את כל הטרנדים הכי חמים בגזרת התיקים, בין אם אלו תיקים במגמת שני הצבעים כמו זה למשל:




עד לתיקים בסגנון ה"אולד סקול":



טרנד האתני חזק גם הוא ב Accessorise London.


וכמובן בל נשכח את סקציית תיקי הערב המאוד מוצלחת שלהם:




חוץ מתיקים, Accessorise London  היא חנות ממתקים של ממש. יש בה כל מה שנשים אוהבות. המון שרשראות, עגילים וצמידים בשלל צבעים וסוגים, מטפחות, צעיפים, בגדי חוף, כפכפים, כובעים, משקפי שמש ומה לא.




בנוסף, בכל אחת מהחנויות מוקדשת פינה שלמה לילדות מתוקות שאוהבות להתגנדר והן יכולות למצוא שם מחברות קטנות, מדבקות, וכמובן אקססוריז גם בשבילן!




קיץ נעים וצבעוני מלא בהשראה וכמובן אל תשכחנה להתאבזר כי בסופו של דבר זה מה שעושה את ההופעה.
שרונה.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היי, אהבתי מאוד את הבלוג והפוסט. כל הכבוד!

blossom button אמר/ה...

איזה קטע! בדיוק היום רכשתי לי את התיק מסנג'ר הצהוב,אבל היופי שלו לא נראה כל כך טוב בתמונה הזו...
לאקססוריז לונדון יש דברים משגעים,אבל המחירים שלהם יחסית גבוהים לטעמי.בגלל שתכננתי על התיק הזה הרבה זמן החלטתי לרכוש אותו במחירו המלא(180 ש"ח)-כשבאתי לשלם המוכרת אמרה לי שאם קונים שני פריטים יש 20%הנחה על שניהם,אז הוספתי עט ב6 שקלים ובמקום 180 שילמתי 150-מחיר הרבה יותר הגיוני(כי הוא לא כזה גדול)
בכל מקרה הדברים שלהם באמת יפים,ואם אני מוצאת פריט מיוחד מאוד(כמו התיק) המחיר שווה את זה.

אנונימי אמר/ה...

אקססוריז ועוד אקססוריז...פוסט מעולה על אחד הנושאים החשובים בכל הופעה! אקססורי נכון ישדרג ויוסיף המון לכל אאוטפיט, כמובן שיותר כייף לטייל ברחבי תל אביב ולמצוא מציאות במחירים מצחיקים אבל גם לקפוץ לקניון ולקנות באיזה מצבע באקססוריז לונדון שמרכז הרבה פריטים ובסגנונות שונים. אני נורא נהנית לקרוא את הבלוג שלך כבר זמן רב- ומחכה לעוד פוסטים פרי מקלדתך :)
ליאנה

חצאית מיני אמר/ה...

בעיני התיקים שלהם נראים נורא זולים ולא איכותיים. יש לי שרשרת חרוזים אחת מהם, שעושה רושם עצום, אבל החרוזים התקלפו אחרי כמה חודשים.
הדבר היחיד שאני קונה שם בסבבה זה קשקושים לבת שלי, בת 6.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - תודה רבה לך!

בלוסום בוטן - איזה קטעים שקנית את התיק הזה! נשמע כאילו ההנחה באמת שווה ועשית בשכל שקימבנת את התיק בצורה הזו :) תתחדשי מותק.

ליאנה - תודה רבה על התגובה יקירתי. מסכימה איתך לחלוטין. יש גם המון מציאות בשווקים ולא רק בקניונים.

חצאית מיני - יש ויש. תלוי מאיזה חומר ותלוי מה הסגנון. בכל מקרה, לא מדובר בתכשיטים זהב כך שלגטימי שלא ישמרו לנצח.. זה משהו שאני לוקחת בחשבון כשאני קונה תכשיטים זולים, הם לא לנצח.
לילדות קטנות זה בהחלט גן עדן!

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה. אני אוהבת ותמיד אהבתי אביזרים. זה כיף, אפשר להחליף, להיות מקורית, פשוט הנאה. את החנות הזו אני פוקדת בסיבוב השבועי שלי בקניון רמת אביב(אוספת משם את ניצן מהחוג לבלט....) ותמיד יש שם דברים יפים. תהני מהחיפוש ומהקניה, סופ"ש מקסים!