יום חמישי, 3 במאי 2012

על קו הקונטור

בהמשך לפוסט האחרון בנושא אקססוריז, התחדשתי לי בשבוע שעבר בטבעת מגניבה בטירוף! (ולא, היא לא עשויה זהב).
הטבעת, שנראית מלמעלה כמו טבעת חותם מרובעת, שייכת לקולקציה הראשונה של מעצב תעשייתי מוכשר בשם קובי קור.
אל קובי הגעתי דרך אשתו אביגיל (גם היא מעצבת) ונדהמתי מהכישרון ומהעיצובים הייחודיים.
הטבעת שלי, ששייכת לקולקציה "קו הקונטור", היא אחת ממספר טבעות שונות הנעשות ביציקה ועשויות מפליז בציפוי זהב 24 קראט עבה.
כל רעיון הקולקציה הוא שקו הקונטור של הטבעת מייצר למעשה צורה גאומטרית, כמו למשל יהלום, לב או פנינה.
הטבעת שלי עולה אגב, כ- 390 שקלים.

קשה לזהות שמדובר בטבעת בתור התחלה

המרווח הקטן והמושלם בין הטבעת לאצבע שלי

ובמלוא תפארתה!

לקובי יש בלוג שבו הוא מציג את הקולקציה שלו וחוץ מהבלוג יש גם אתר עם עוד הרבה דברים מעניינים הקשורים לעיצוב תעשייתי:

ואם בא לכן גם טבעת כמו שלי, אתן יכולות לעשות את זה דרך האתר המקסים "מרמלדה מרקט" (שבלי קשר, יש בו המון פריטים מיוחדים ומעניינים ואפשר לשוטט בו שעות).


אל תשכחו להגיד לי שלום גם בפייסבוק שלי, Photo.Fashion.Passion@Facebook
שבת שלום!
שרונה.

6 תגובות:

danra אמר/ה...

הטבעת מהממת לגמרי אם כי המחיר גבוה לטעמי, בכל זאת זה לא זהב או משהו.

ציפי לוין אמר/ה...

תתחדשי.מאד יפה!

Hug אמר/ה...

מדליק לאללה!
אני ממש אוהבת חידושים בתחום התכשיטים

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

דנרה - אני חושבת שהמחיר סביר יחסית, ומהצצה חטופה באתרי קניות אנטרנטיים (כדוגמת "הקטלוג" של XNET או סטייל ריבר), המחירים של התכשיטים פחות או יותר זהים לזו של הטבעת.

ותודה רבה ציפי ו HUG :)

espadrille154 אמר/ה...

טבעת מהממת!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Espadrille - תודה רבה יקירה!