יום ראשון, 6 במאי 2012

הדברים שאני הכי אוהבת בעולם

האהבה הגדולה שלי למוצרי הטיפוח והקוסמטיקה של ל'אוקסיטן החלה כבר לפני שנים רבות טרם הגיעו לארץ ומישהו שמע עליהם בכלל. תודות לאחותי הגדולה שהייתה מביאה אחרי כל ביקור בצרפת מלאי שלם של מוצרי החברה, הכרתי את אחת החברות הכי טובות בכל מה שקשור ליופי וטיפוח.
זה נכון שבזכות הבלוג אני מקבלת המון מוצרים שונים של חברות שונות לנסיון ולביקורת ולכן יוצא לי לקנות בל'אוקסיטן פחות בתקופה האחרונה, אבל עדיין יש כמה מוצרים שאני לא מוותרת עליהם ב-כ-ל-ל.
היות ולייקקתי את העמוד של החברה בפייסבוק כבר די מזמן, אני מקבלת מהם עדכונים לגבי כל מבצע חדש שיוצא ברשת.
בשבוע שעבר התבשרתי דרך העמוד בפייסבוק על הגרלה שווה ביותר שבה מי שיקנה בסכום של למעלה מ 150 שקלים באחת מהחנויות, גם יקבל קרם ידיים 30 מ"ל מתנה (דרך שובר שנשלח אליי לסלולרי) וגם יכנס להגרלה מהממת שהפרס הראשון בה הוא חופשה זוג כרטיסי טיסה לפרובנס כולל שהיה במלון ספא מפנק מבית "רלה שאטו" וביקור במפעל. מאחר ובדיוק נגמרו לי סבון הפנים והבושם לבית אותו אני כה אוהבת, ידעתי שזאת ההזדמנות לקפוץ על המציאה וגם לנסות את מזלי!

אז אלה הרכישות והמתנה:


סבון הפנים מסדרת אנג'ליקה הוא אחד הטובים שלהם בעייני (וניסיתי כבר כמה וכמה) הוא עולה רק 100 שקלים ומחזיק לי מעמד לפחות 4 חודשים בשימוש משותף עם בן הזוג, בוקר וערב. הבושם לבית אותו אני קונה אחת לשנה בערך, הוא המתנה הכי טובה שאני יכולה להעניק לבית שלי, גם לו מגיע! קצת יקר, 129 שקלים אבל שווה כל שקל. הפעם קניתי את הבושם בריח ורדים ואני מרססת אותו בכל מקום, על הספות, על המצעים ואפילו במטבח. יש לו ניחוח מאוד עדין ואני פשוט מכורה לבשמים האלה שלהם.
ובגלל שרכשתי בחנות בלמעלה מ 150 שקלים גם קיבלתי את הקרם ידיים המעולה הזה.

באופן כללי, לכל מי שלא מכיר את המוצרים של החברה, אני ממליצה לרוץ מהר לאחד מהסניפים ולנסות משהו, כל דבר, ממש לא משנה מה. כל מוצר של ל'אוקסיטן הוא בגדר שלמות ואני לא מגזימה.

כדי להכנס להגרלה ולקבל את קרם הידיים שאני קיבלתי (בקניה מעל 150 שקלים כאמור), לחצו על הלינק המצורף:

Wish me luck and I will wish you too!
:)

שרונה.

4 תגובות:

danra אמר/ה...

תתחדשי, מוצרים מדהימים!
סבון הפנים הזה מעולה ומרענן.
לקרמי הידיים שלהם אני מכורה כבר שנים...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה דנרה! קניתי את הסבון "על עיוור" מה שנקרא, אני יודעת שאי אפשר ליפול עם המוצרים שלהם. יש לי בבית עוד הרבה כמובן, כמו למשל הג'ל עיניים (שקד-תפוח) וקרם לחות מסדרת האורז, לא מזמן נגמר לי השמן ההידרופילי מסדרת השקד-תפוח והבנתי שלא מייצרים אותו יותר :(
אני חופפת עכשיו עם סדרת הורבנה ויש לי גם את הקרם גוף מהסדרה. אוקצור, אני מכורה על אמת :)
וקרם ידיים גם בדיוק נגמר לי! היה לי מסדרת הדובדבן (לא בטיובת מתכת, אלא פלסטיק שקוף).
נשיקות

דיאטה hcg אמר/ה...

אני גם אוהבת מוצרי טיפוח וקוסמטיקה כמו כל אחת. ואני נהנית לקרוא את מאמריך ולהחכים

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

HCG - תודה רבה לך!