יום שלישי, 5 ביוני 2012

הולך להיות חם

קולקצית  סתיו-חורף של H&M  הושקה היום ואני הוזמנתי לפרזנטציה כדי לבשר לכן מה עתיד להיות חם בחורף הקרוב. האמת שלא ממש צריך אתH&M  כדי לדעת שיש כמה טרנדים חזקים כמו בדי הלורקס והכתפיים המודגשות בעונה הקרובה, אבל זה בכל זאת מותג אופנה שאני מאוד אוהבת ומעריכה.
אז הזכרתי את בדי הלורקס ואת עניין הכתפיים (שיחמיא במיוחד למי שהתברכה בכתפיים מחודדות ומודגשות), ומבחינת הצבעים, בעונה הבאה הולך להיות מאוד שמרני. הרבה שחור ואפור עם נגיעות של חום ומעט הדפסים ודוגמאות. עם זאת, צבעי המטאל הולכים להשתלט על הארון שלנו הן מבחינת אקססוריז והן מבחינת ביגוד.
יש לי הרגשה שאני כל פעם אומרת את זה לעצמי, אבל הפעם זה באמת – מדובר בקולקציה מאוד מיוחדת ומאוד לטעמי. מי שעוקב אחרי ואחרי הבלוג יודע שאני לא נוטה "להפציץ" בצבע ולרוב מסתפקת בזריקות צבע קלות. בגדים שחורים ואפורים אל מול ורודים למשל, יקחו אצלי ובגדול. וזאת בדיוק הקולקציה, רגועה ואלגנטית עם הבלחות נצנוצים, אבנים ודיטיילס שהופכים את הפריט מ"סתם" למתוחכם, מינימליזם פוגש מקסימליזם.
מילה אחרונה על קולקצית האקססוריז שעברה כאן שדרוג משמעותי והפתיעה אותי מאוד. יש כמה שרשראות בקולקציה שבקלות הייתי מכניסה לחנות בגדי מעצבים יוקרתית.










גם לגברים הולך להיות לא פחות חם, עם בדי צמר עבים, הרבה עור ו.... לורקס! כן כן, גם גברים ילבשו לורקס בעונה הבאה.




הקולקציה נכנסת בימים אלה לחנויות, כמובן שלא כל הפריטים בבת אחת כי בכל זאת בקושי התחלנו להזיע והחום האמיתי יגיע ביולי-אוגוסט. בכל זאת, שווה לתת הצצה לפריטים מקרוב כי הם הרבה יותר מפתיעים ושווים ממה שרואים בתמונות שצילמתי.

ספרו לי אם אהבתם את הקולקציה,
שרונה.

3 תגובות:

BeautyBitch אמר/ה...

פרט לקולאז׳ האבנים הלא מוסבר במרכז הצילומים, הצבעים נראה נעימים והאקססוריז מדויקים בעיצובם. מעניין לראות את הקולקציה בחנות..

EFRAT ITAH אמר/ה...

פעם הבאה קחי אותי איתך, שאכין רשימת פרטים רצויה, אשן בפתח החנות לילה לפני ואכנס ראשונה, זו הדרך היחידה להשיג את הפריטים השווים.

בכל זאת: לא קרה שנכנסתי ל H&M ויצאתי בידיים ריקות.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

BeautyBitch - קולאז' האבנים הוא סוודר וחצאית בצבע שחור עם תוספות מנצנצות לבילוי לילה סוער. משולם בעייני.

אפרת - אשמח לקחת אותך איתי!!! הכל מתחיל להגיע לחנויות לאט לאט... בטפטופים כמו שאומרים :) וברור שאפשר למצוא כל דבר כמעט ב H&M, אם זה לא בגד אז חזיה או תחתון מתוקים. תמיד תמיד תמיד יש שם דברים יפים.