יום רביעי, 8 באוגוסט 2012

יש לי סקופ!

ראשית, ברצוני להודות לכל המשתתפים בהגרלת הבושם Loverdose מתנת דיזל ולהכריז על הזוכה שלנו!

ניבה היקרה, ברכות! מייל ישלח אלייך בקרוב.

ועכשיו לסקופ!
לפני מספר ימים, הוזמנתי לחנות הדגל של מותג הנעליים SCOOP כדי להתרשם מהקולקציה החדשה והאטרקטיבית של המותג. בקולקציה שנקראת New Arrivel קיים הצע נרחב ביותר של נעליים מעוצבות במחירים נמוכים ביותר. בין הדגמים ניתן למצוא גם נעליים ליום וגם לערב, הצבעוניות מטורפת והמחירים נעים בין 50 שקלים ל 150 שקלים. 



אני חייבת להודות שהייתה לי סטיגמה קלה כלפי המותג. גם לא ממש טרחתי להכנס לסניפים ומראש הלכתי לחפש נעליים ממותגות בטווח מחירים יקר פי כמה. זאת הייתה טעות ובדיעבד יכולתי לחסוך לעצמי הרבה כסף. באופן טבעי אני נוטה ליקר יותר, יש לי מחשבה שהיקר יהיה גם האיכותי. לרוב זה נכון אבל לא במקרה הזה. למי שמחפשת נעלי עור, זה לא המקום. למי שמחפשת תחליף הולם לנעל עור, שגם תראה טוב וגם תהיה מעוצבת ונוחה, זה בדיוק המקום!

מזכיר למישהו משהו?



אני אגב, קיבלתי את הזכות לבחור מבין מאות הדגמים שהוצגו בחנות, את הנעל בה חפצה נפשי. מדדתי הרבה, התלבטתי מאוד ולבסוף לקחתי זוג מאוד לא צפוי אבל מגניב למדי לדעתי!


שמלה: ALINE, נעליים: SCOOP, צמידים: אקססוריז לונדון

למעט הנעל שקיבלתי במתנה, במקום נכחה גם עמדת פדיקור ניידת של חברת Nails@Work, מעין סטרט-אפ נחמד של שירותי מניקור ופדיקור במקום העבודה. לא ניסיתי את השרות שלהם ולכן אין לי מושג לגבי הטיב והאיכות אבל על אחרות שראיתי, נראה שנעשתה עבודה טובה. הלקים בהם משתמשים בחברה הם של חברת OPI האיכותית, ככה שעושה רושם כמו שירות איכות ומפנק, כזה שגם חוסך זמן. אם זה מעניין מישהי, אפשר להזמין את השירות בטלפון: 0524575293.

ומילה אחרונה על הפרזנטורית של SCOOP - יאנה יוסף. זאת רק אני שחושבת שהיא אחת הנשים היפות בארץ?! כבר מהאח הגדול נדהמתי מהיופי האקזוטי שלה. כבוד ל SCOOP שהספיקו לחטוף אותה עוד לפני שאחרים הצליחו. מפרגנת... 


כמעט סוף שבוע נעים לכולם!
שרונה

6 תגובות:

בלוג אופנה, איפור, טיפוח, לייף סטייל off-na אמר/ה...

איזה כייף! תודה רבה☺
ותתחדשי על הנעליים המגניבות-הצבע מדהים ושאפו על העקבים♥

espadrille154 אמר/ה...

יוו, חבל שלא באתי! נעליים מהממות!

Dana - Style 4 Me אמר/ה...

תתחדשי(-: הנעליים נראות מגניבות, עדכני אם זה כך גם בגזרת הנוחות.... אני מבינה שאפשר תמיד למצוא תחליף זול להכל, אך כמוך, אני מאמינה שהאיכות כן מגיעה עם המחיר. מחיר שאני בדרך כלל מוכנה לשלם, אפשר לקרוא לי פראיירית אבל אני מעדיפה את הנעליים שלי ייחודיות עשויות מחומרים איכותיים, זה נראה לי יותר בריא לרגליים....דילמה שאני תמיד מתחבטת בה בקניית נעליים חדשות, יותר נעליים או זוג אחד איכותי...
 

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ניבה - אין על מה! מה שמגיע מגיע.. עלית לי בהגרלה. תתחדשי גם את יקירה.

אספרדיל - איך לא באת, איך?! וכיף שאהבת. תודה ממי.

דנה - זו בהחלט דילמה קשה, אני לפעמים משחררת ומרפה ולפעמים להפך. רק לפני פחות מחודש קניתי 2 תיקי מעצבים במחיר של משכורת חודשית. לא הרבה אנשים מוכנים לשלם סכומים כאלה על בגדים ואקססוריז. מצד שני, לא תמיד אני קונה יקר, לפעמים מוכנה להתפשר ואפילו מוצאת בשווקים. החוכמה בעייני היא לדעת לשחק ולמנן את הפריטים שמכניסים לארון.

that texture magic אמר/ה...

אני עם דנה בנושא הזה,

ורציתי להוסיף שזה די אירוני אך בשישי האחרון ביציאה עם חברות- לאחת הבנות נשבר העקב (מדובר על נעל מסקופ), ככה סתם תוך כדי הליכה. מדובר בנעל שנקנתה לפני כשבועיים ! אי אפשר לתאר כמה שזה הרס לה את הערב.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

רצינית? איזה מבאס! מצד שני, אני קניתי תיק של מותג ישראלי מאוד יקר ומכובד, שאחרי פחות משנה התבלה והפך לסמרטוט (בחנות אגב, לא היו מוכנים להחליף או לתקן).
אין חוקים ואף פעם אי אפשר לדעת... אני כבר חוויתי הפתעות נעימות מבגדים זולים שקניתי בשוק בצלאל, שקטפו מחמאות והחזיקו לי מעמד שנים ארוכות.