יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

זה מריח כמו רוח נעורים

כבר המון זמן שלא נכחתי בתצוגת אופנה. דווקא אני מוזמנת להרבה מהן, אבל העבודה שלי לא תמיד מאפשרת לי להגיע. זה די חבל כי אני מאוד אוהבת את השילוב שבין בגדים חדשים וסטיילינג הורס למוסיקה טובה ומרעננת. אם לסכם את התצוגה של לי קופר שנערכה הבוקר אפשר יהיה לעשות קופי-פייסט למשפט הנ"ל. אז מה היה לנו שם?
לוקיישן מעולה (East T-L-V), די ג'יי (דנה פרימן) שעשתה לי נעים באוזן, ודגלי בריטניה שהתנוססו על תיקי הבד שקיבלנו במתנה, כמו גם על המסך הגדול, העיפו אותי לשם לכמה דקות.

אם להתייחס לקולקציה עצמה - כמעט הכל בתצוגה של לי קופר לסתיו/חורף הקרובים הרגיש לי כמו שנות ה-90 - שחזור של דגמים והדפסים שכיכבו אצל כל נער ונערה מתבגרים בתקופה היפה ההיא היו העיקר על המסלול.
בסך הכל אין הרבה חדש תחת השמש. זה לא אומר שזה רע, אגב. גזרות ג'ינס מוצלחות ומנצחות שכיכבו על המסלול ככל הנראה יככבו החורף גם אצלי בארון. כנ"ל לגבי מספר ג'קטים מאוד מוצלחים (ג'ינס שחור עם ניטים בכתפיים או פסים שחור/לבן) שישדרגו כל שמלה בצבע חלק בחורף הקרוב.

הפרזנטורים - עידן רול שדיגמן היום ודנה פרימן שכיכבה בעמדת התקלוט - מגישים מראה מאוד צעיר ו"קול", שיכול לדבר להרבה בני נוער אבל גם אליי (ואני כבר מזמן עברתי את הגיל) ואפילו לגדולות ממני שרוצות להרגיש קצת טין ספיריט.
וחוץ מזה, עידן רול.. מממ... עדיף שאשתוק.












xoxo
שרונה

2 תגובות:

Dana - Style 4 Me אמר/ה...

יש לי אובססיה קלה לשמלות ג׳ינס, ונדמה לי שראיתי אחת מבצבצת מתחת לג׳קט ג׳ינס כהה - יאמי. גם עידן רול(:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

נכון!!!! אני גם נדלקתי עליה קשות וזוממת לשים ידי עליה.