יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

אז איזו נערה את?

גל השקות של קולקציות חדשות רודף אותנו בשבועות האחרונים ואני שם (ואחר כך כאן) כדי לספר לכם. המכנה המשותף הוא סתיו/חורף 2012-2013. הפעם הגעתי ל-Forever21, אותה חנות שתיכוניסטיות פאשניסטיות נטולות תקציב פוקדות מידי יום ביומו, כדי להישאר מעודכנות אופנתית במינימום תקציב. אני בעד בסה"כ, אם אפשר להתלבש יפה ולא לקרוע את הכיס (של ההורים), אז גו פור איט!
ב-Forever21 הלכו על קונספט מאוד מוגדר לקולקציה החדשה. הן סיווגו את הבגדים לפי סוגי נערות. למה הכוונה? קחו לדוגמא את נערת ה-Rebel Scholar, אותה אחת שאוהבת רוק'נרול, הולכת למלא הופעות (אהמ אהמ... שיעול קל), משוגעת על הפליימינג ליפס ומחבבת מאוד את הבלוג Bleachblack.com. לאותה נערו תפרו את הקולקציה הספציפית הזאת, העשירה בפריטים בצבעי דגל בריטניה, בחולצות בגזרת פפלום וז'קטים מעור שחור וניטים.


מולה עומדת ה-Wild Wild West Girl, מעריצה של אשלי סמית' ומאוד אוהבת לשמוע ניל יאנג. בשבילה ייעדו קולקציה שלמה היישר מהמערב הפרוע, קולקציה שתיתן לה מענה בכל הקשור לטרנד הטרייבל, לג'ינסים משופשפים וקרועים וכובעי קאובוי.


Forever21 עיצבו 8 קולקציות נשיות כאלה, שמכולן הייתי מלקטת כמה פיסים מיוחדים. מעניין לחשוב איך הם היו קוראים לי, מה היו אומרים על המוסיקה שאני שומעת ועל הבלוג שאני הכי אוהבת.




קולקציית הגברים פחות "שאפתנית" מבחינת סיווגים למיניהם אבל עדיין יהיה אפשר למצוא בה בגדי קז'ואל לא יקרים, חולצות מכופתרות ליום-יום וטישרט'ס מדליקות לגבר שאוהב גם הוא להרגיש אופנתי.


אבל הקולקציה הכי בולטת בחנות היא דווקא זו של אביזרי האופנה, שחולשת על כל סוגי האקססוריז, החל משרשראות, צמידים ועגילים ועד לסיכות לשיער, קשתות, תיקים, נעליים וגרביים. המחירים מגוחכים כל כך, שלא להאמין שהם בכלל קיימים.






אם כבר מחירים, קחו בחשבון שהפריט הכי יקר בחנות לא עולה על 200 שקלים, ושהמבחר טוב מדי מכדי להיות אמיתי, לפעמים אפילו מבלבל מאוד.
בואו עם הרבה סבלנות לחיפושים ומדידות ובעיקר עם הרבה זמן.

הקולקציה החדשה נמצאת בסניף היחיד של Forever21 שממוקם בקניון עזריאלי.
תתחדשו!
XOXO
שרונה

3 תגובות:

בלוג אופנה, איפור, טיפוח, לייף סטייל off-na אמר/ה...

טוב, מתי נלך לשם?

EFRAT ITAH אמר/ה...

מהפעמים הספוקרות שהייתי בחנות התרשמתי שהיא מיועדת בעיקר לנערות ושכל קשר בין האופנה/מזג ההאויר בחוץ לבין הסחורה בחנות מקרי בהחלט - לא נצפו מציאות

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ניבה - מתי שתרצי יקירה :) אני לשרותך!

אפרת - אכן נערות הן קהל היעד של החנות וזה נהדר שיש להן מקום למצוא בו את אותם הבגדים הטרנדיים שכה מדברים אליהם במחירים שנגישים להן ולכיס של ההורים שלהן. אבל תתפלאי לשמוע שלבעלי יש כמה פריטים משם שהוא מאוד אוהב, כך שאפשר למצוא יופי של דברים ביופי של מחירים.