יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

הכחול האפור הזה

כשראיתי בנות נכנסות לאולם התצוגה של הקולקציה החדשה לסתיו-חורף 2012/13 מבית SACK'S, "וואו" הייתה המילה שכולן שירבבו מתחת לשפם. יש לי תחושה שזה גם מה שאני אמרתי, אבל אני לא ממש זוכרת.
תמיד חשבתי ש SACK'S  מייצרים בגדים חלומיים, מבדים טבעיים ואיכותיים ובגזרות נעימות לגוף. עם השנים הבנתי שאני באופן אישי ממש לא אוהבת בגדים צמודים וכמה שיותר רחוק מהגוף, מבחינתי, הרבה יותר טוב. במיוחד כשמדובר על ימים שלמים בעבודה, על הרגליים ובתזוזה מרובה, אני לחלוטין זקוקה לנוע בחופשיות. SACK'S ידועים כמי שהמוטו שלהם הוא נוחות ואיכות. כמובן שיש גם עניין של עיצוב בלתי מתפשר, עדכני וחדשני, טרדני ואופנתי בעליל, אבל כל אלה רק נספחים. בשורה התחתונה, SCAK'S הוא מותג לנשים שרוצות לעצמן את הכי טוב שיש. מכאן גם נובעת נגזרת של המחיר, שלא תמיד כולן יכולות לעמוד בו. זאת הסיבה שכדאי לפעמים לחכות להנחות סוף עונה ולמבצעים.

בעונות הסתיו/חורף הקרובות, יהיה אפשר למצוא ב SACK'S שתי קולקציות עיקריות; הראשונה נקראת "רדיקליות נייטרלית" והיא קולקצית שחור לבן בקווים נקיים. השניה נקראת "טבע ותרבות" והיא משולבת בצבעוניות מתונה של טרה-קוטה, פקאן, לאטה ושאר גוונים חמים, עד לגווני מים, אפרפרים ותכולים עדינים.








למי שלא מכיר, ל SACK'S יש גם ליין קז'ואלי טיפה יותר, העונה לשם Simple Life, הפשטות שלו באה לידי ביטוי גם במחיר כמובן, שהוא נמוך יותר ונגיש יותר. גם בליין הזה מדובר על אותם בדים פחות או יותר, על אותה איכות וההבדל העיקרי הוא בסגנון. כאן אפשר למצוא בגדים המתאימים יותר לבית ולשעות אחר הצהריים נעימות עם הילדים. אין כאן תחכום יוצא דופן, אבל שווה להעיף מבט כי זה ללא ספק ליין מפנק שכיף שיש כמה פריטים ממנו בבית. 



את שתי הקולקציות, הן של SACK'S והן של Simple Life תוכלו למצוא בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ.
אנחנו כבר ממש קרובים לסתיו, הא? אני ממש מרגישה את זה. 
שרונה

6 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

לא התאפשר לי להגיע, אני ממש מצרה על כך. יש לך הכשרון ללקט במצלמה את הפרטים הכי הכי, לא לחינם את מלבשת כלכך יפה ומיוחד, יש ללך טעם נפלא!

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

נראה שיש העונה קולקצייה מגוונת בהחלט, אני מאוד מתחברת עם הבגדים המשוחררים מהגוף. יש ימים. שצריך את זה.
הייתי שמחה לראות חלק מהדגמים על הגוף, תמיד קשה לי לתפוס איך הם נראים לא על הקולב...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - איזה מחמאה קיבלתי ממך! וואו! ממש תודה.

מיכל - אכן צריך למדוד את הבגדים, כי לא תמיד מה שנראה יפה על הקולב נראה טוב על הגוף ולהפך. יש להם למשל מכנסיים שנראות מאוד משוחררות (קצת פיג'מיות אפילו) שכמעט כל עונה מופיעות בקולקציה בצבע אחר. אני נורא רוצה לקנות אותן כי הן נראות כל כך נוחות. הבעיה היא שבכל פעם שמדדתי אותן הן נראו עליי פיג'מיות לחלוטין וזה פשוט לא נראה טוב, אז אני מוותרת.
בכל מקרה, אכן צריך למדוד :)

אנונימי אמר/ה...

יופי של קולקציה וכל הכבודד לסאקס.

BeautyBitch אמר/ה...

הקולקציה נראית מענייננת בהחלט. אני חושבת שסאקס הוא משהו שגדלים לתוכו, ככל שהזמן עובר אני מחפשת דברים שיהיו נעימים יותר על העור וקלילים (בייחוד בקיץ המטורף שלנו)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לגמרי מסכימה עם מה שכתבת, לא כל אחד מצליח להתחבר, אבל עם הזמן לומדים להבין מה באמת אנחנו זקוקים לו בקיץ החם שלנו כאן.