יום שישי, 7 בדצמבר 2012

הקרמיה - חלק א'

החודש שעבר היה מבחינתי אחד מהמטופחים יותר. הסתיו שתקע יתד והביא איתו גם שינויים בעור לא נתן מקום לספק – צריך להתחיל למרוח. אז מרחתי בפנים ובעיניים, בשפתיים ובשיער ואיפה לא ואם אנסה לסכם עד כה, אני חושבת שהתגברתי די יפה על המצב.

אתחיל מלמעלה למטה ולכן - הכינו ראשכן!

סדרה חדשה ללוריאל פרופשיונל, המותג שלא תמצאו בפארמים למיניהם (קל להתבלבל), אלא רק במספרות המשווקות! להבדיל מלוריאל ה"קלאסי", לוריאל פרופשיונל הוא מותג למוצרי שיער בלבד ויש לו סדרות מורחבות של מוצרים לטיפול ושיקום השיער. הסדרה החדשה נקראת Mythic Oil ומבוססת על תערובות שמנים כמו שמן הארגן, שמן זרעי כותנה ועוד. בסדרה לטיפול הביתי תוכלו למצוא שמפו (98 שקלים ל-250 מ"ל) ומסכה (195 שקלים ל-200 מ"ל) ובסדרה לטיפול המקצועי במספרות יטפלו בכם באמפולות מיט'יק אויל, שבשלב הראשון מנקות את הקרקפת לפני החפיפה ובשלב השני יזינו לכם את השיער בעזרת תמצית מרוכזת משמן סובין אורז (40 שקלים לטיפול אחד, 70 שקלים לשני הטיפולים).


הכינו פניכן!
אז אתחיל מהבסיס – עור הפנים.
לפני הכל, אבל ממש הכל, עוד לפני שאתן מזינות את הפנים בלחות, עצרתן רגע להסתכל עליהן? כמעט על כל בחורה שניה ברחוב (כולל אותי) תוכלו למצוא כתמי פיגמנטציה על הפנים. אותם כתמים כהים ומעצבנים שמופיעים בעיקר כתוצאה מחשיפה לשמש והשפעות הורמונליות מטרידות, יכולים לצוץ גם בגילאים צעירים יחסית אם לא שומרים עליהם. בחודש שעבר נכחתי בהשקה של תכשיר חדש – Elure מבית "סינרון מדיקל" שנועד לטפל ממש בבעיה הזאת. סינרון היא חברה ידועה בתחום המכשור לטיפולים אסתטיים וסביר להניח שמי מכן שעשתה טיפולי לייזר למיניהם אי פעם בחייה, נהנתה מהטכנולוגיה המתקדמת של אותה חברה. אם כן, לאותה בעיה שמטרידה נשים רבות הצליחו למצוא פתרון יעיל בדמות פטנט רשום המבוסס על אנזים עשוי פטריה טבעית, שהוא למעשה תכשיר להבהרת עור הפנים על ידי הפחתת כמות המלנין בעור. החלטתי לתת לנסיינית שלי, שסובלת מפיגמנטציה קשה בעור הפנים עקב שינויים הורמונליים, לנסות את התכשיר החדש שמגיע בשלוש צורות: תחליב הבהרה, קרם לילה ותכשיר ניקוי. לא משנה במה תבחרו, כל אחד מהם יעשה את העבודה ואין צורך להשתמש בשלושתם בו זמנית. מחיר הקרמים הוא 850 שקלים ולטעמי מדובר בפתרון לא יקר עבור מי שסובלת מהבעיה ויודעת שקשה להיפטר ממנה כל כך מהר. דיווחים מהשטח תקבלו בהמשך ובינתיים, תוכלו לקבל עוד פרטים באתר של חברת אלפאמדיקס: www.alphamedix.co.il


ואחרי שהבהרנו את הבסיס, ודאגנו למראה הפנים שלנו, צריך לדאוג גם ללחח אותם. בחורף, כמעט כמו כולם, גם הפנים שלי מאבדות כמויות גדולות של לחות וניתנה לי ההזדמנות לפנק אותן בקרם החדש של לנקום – Absolue L'extrait המכונה גם: "סם החיים", בזכות 2 מיליון תאי בסיס מהוורד של לנקום שמכילה כל צנצנת. הוורד (שהוא גם הלוגו של המותג), נבחר מבין 20,000 פרחים ונדרשו עבורו הכלאות רבות. מחירה של צנצנת בגודל סטנדרטי (50 מ"ל) עומד על 1600 שקלים, מחיר שלא כל אחת יכולה לעמוד בו וסביר להניח שגם אני לא הייתי בוחרת לרכוש קרם שזה מחירו. מאידך, ניסיתי דוגמית מהקרם והפנים שלי אמרו לי תודה, אז תחליטו בעצמכן.


נקסט, עיניים. חשוב, הא? רק בת 26 וכבר מתחילה להתפתל מול המראה לנוכח קמטוטים זעירים ביותר שצצו להם אט אט ובעיקר עיגולים שחורים. תמיד הייתה לי בעיה באזור הזה ורק לאחרונה אני מגלה כמה שהיא מציקה לי. גם כאן לנקום מנסים להביא פתרון בדמות סרום חדש – Genifique Yeux Light Pearl  שנוצר כדי לסייע בהארת אזור העיניים ולהעניק מראה חלק יותר. הכיף בסיפור הוא אופן המריחה – הבקבוק הכסוף והמהמם מגיע עם אפליקטור דמוי פנינה שמסתובב ב-360 מעלות ומעניק בו זמנית גם את האפקט הרצוי וגם עיסוי עדין לעור מסביב לעיניים. מאוד נעימי! עבור התענוג תאלצו להיפרד מ-380 שקלים ל-20 מ"ל.


בחלק הבא: פתרון יעיל לשפתיים סדוקות, דאודורנט אחד שעשה לי מצב רוח לחזור לחדר כושר וקופסת ההפתעות החודשית!

שבת שלום וסופ"ש חמים ונעים!
שרונה. 

*כל המוצרים נשלחו אליי לסקירה.

2 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

קרם העיניים של לנקום מסקן שכן אין ללי כהויות בכלל, אך יש מעט שקיות. משתמשת בקרם של דר עור שמפחית אותן משמעותי (תכלבס מעלים כי בקושי יש)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - הוא בעיקר מרענן וטיפה מבהיר. לצערי הרב, עדיין לא מצאתי את תכשיר הפלא שיעלים את העיגולים השחורים אבל זה הספציפי מאוד איכותי וגם כיף להניח אותו על העיניים. האפליקטור הזה שלו ממש גאוני!