יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

שבוע האופנה ו... הזוכה בהגרלה!

"גינדי תל אביב פאשן וויק" ובאנגלית (כי זה תמיד נשמע יותר טוב!): Gindi Tel Aviv Fashion Week, הלא הוא שבוע האופנה השני השנה, נפתח ביום ראשון בערב וינעל מחר.
אתמול, הגעתי ל 2 תצוגות, לבושה במיטב מחלצי:


התרשמתי  מההשקעה הרבה בבחירת הלוקיישן ועיצוב המקום וכמובן, פגשתי חברות כיפיות ואהובות!



התלבטתי מאוד מה ללבוש. הקור הקשה לא איפשר לי ללבוש שמלה בעלת מחשוף נדיב או שרוולים קצרים ולכן החלטתי שהבחירה האידיאלית עבורי תהיה בדמות חצאית מקסים בכחול רויאל ממנגו, וטופ שחור כלשהו.
החולצה שאני לובשת מתחת לג'קט מאוד מרשימה אבל בשל סרבול יתר (והקור, כמובן) נשארתי כל הערב עם הג'קט מעליה. החולצה אגב, מ TNT והג'קט מ LEE COOPER.
הכובע, שהוא האקססורי הכי לוהט בחורף, נקנה באמריקן איגל (ואת הקולקציה החדשה שלהם תראו בהמשך הפוסט) והשרשרת היא של Y3.



התצוגה המרשימה של גדעון וקארן אוברזון נפתחה במיצג אומנותי/מחול מודרני או איך שלא תקראו והיא התכתבה באופן ישיר עם הקולקציה החדשה של השניים. מיד תבינו גם אתם למה.


מיד בתום התצוגה, המשכתי לאולם קבלת הפנים, נשנשתי סושי טרי וטעים ולגמתי משקאות טעימים. התאהבתי לחלוטין בבקבוקים הצבעוניים האלה של אבסולוט:



ואחרי ששבעתי והרוותי את צמאוני, חזרתי לאולם התצוגה לתצוגה של קולקציית ה"כריסטמס" כך כינו אותה, של אמריקן איגל. היה צעיר, מרענן ובעיקר נוח!
ישבתי קצת רחוק והזום במצלמה לא הספיק לי כדי לצלם גם את הפריטים הקטנים, אז אלה התמונות שיצאו מהתצוגה של אמריקן איגל.



אני בטוחה שפספסתי (ועוד אפספס) עוד תצוגות רבות ושוות במהלך השבוע המגניב הזה, אבל שמחה שהספקתי לפחות לראות את שתי אלה, גם זה משהו.


ולגבי הזוכה בהגרלה - שנטי גדרון, ברכות! זכית בשרשרת של שלומית אופיר ואשמח אם תצרי איתי קשר במייל: photofashionpassion@gmail.com

תודה רבה לכל המשתתפות (והמשתתפים!) ובקרוב הגרלה חדשה לרגל יום הולדת 3 לבלוג!
לילה טוב,
שרונה.


5 תגובות:

The Funny Bunny אמר/ה...

הידד :) ואת נראית מקסים.

TALI אמר/ה...

איזה יפה היית ...באסה שלא הלכנו לאותן תצוגות (טוב הייתי רק בשתיים

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה רבה בנות!

טלי - גם אני הייתי רק בשתיים, אבל כנראה לא היינובאותם הימים ולכן לא נפגשנו. לא נורא, נתראה בזומבה :)

The Fashion Kitty אמר/ה...

ובאתי להגיד שהחצאית מהממת ושאכן צלחת את משימת הלהתלבש יפה אבל עדיין מחמם....

ולא רק זאת! אלא, שאת לובשת כובע וחצאית ארוכה! שזה בדיוק מה שאני מנסה לפענח בימים אלו.... (טראומת הדוסיות למיניהן... :-P)

מירי

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מירי - גם אני הרגשתי כמו "דוסית", אבל זה הכל בראש שלנו. בחו"ל כובעים וחצאיות מקסי תפסו כבר מזמן, אז למה לא כאן? כל הכיף בלהיות פאשיוניסטה זה ללבוש מה שבא לנו מבלי שיחשדו במשהו "חריג" או אחר :)
ותודה על כל המחמאות!
בדיעבד, הייתי מחליפה את ג'קט הניטים בעליונות פאייטים שחורה שקניתי לפני כמה חודשים ושכחתי מקיומה.