יום רביעי, 10 באפריל 2013

מה בקופסא? סקירת "גלוסיבוקס" החודשית

אחת לחודש אני מתפנקת בקופסאת "גלוסיבוקס" החודשית.
באיחור קטן אך אופנתי, אלה הן שתי הקופסאות האחרונות שהגיעו אלי, האחת של חודש פברואר והשניה של חודש מרץ.
אז נתחיל בסדר כרונולוגי מהקופסא הסגולה והחגיגית לרגל השקת הבושם מניפסטו של Yves Saint Laurentt:
2 מוצרים בגודל מלא, הראשונה היא מסקרה פולסיס פדרס של Maybelline New York (116 ₪) והמוצר השני הוא אינקליינר (איילינר בטוש) של Careline (100 ₪). עוד הגיעו בקופסא: דוגמית של קרם פנים Methode Jeanne Piaubert , סרום מסדרת רימונים של Weleda, קרם BB של Sebocalm ודוגמית של הבושם החדש – מניפסטו.


אהבתי מאוד בקופסא הזאת את נייר המשי בצבע סגול חציל, בהשראת גווני הבושם של YSL. כמו כן, המסקרה של מייבלין נהדרת ומאוד עמידה וטוש האייליינר של קרליין הוא מוצר מסקרן שכבר הרבה זמן רציתי לנסות. 

קופסאת מרץ הייתה חגיגית ומשודרגת עוד יותר לרגל הפסח ובה הגיעו 7 מוצרים, 2 מהם בגודל מלא: עטיפת בוץ של Minus417 (30 ₪) וקרם לילה Aroma מסדרת Q10+ (130 ₪) וכמו כן עוד 5 מוצרים מוקטנים: ליפטינג קרם ג'ל ופריימר של Fresh Look, מייקאפ אבסולוט קאוור של OFRA, מברשת לטשטוש צלליות של Careline ודוגמית של הבושם ונילה - Reminiscence.


על מברשות האיפור של קרליין שמעתי הרבה מאוד דברים טובים ואני שמחה שבזכות הגלוסיבוקס יצא לי לנסות אותם בטרם אחליט אם אני קונה עוד מברשות מהסדרה. 
עטיפת הבוץ היא מבחינתי גימיק נחמד ולמרות שטרם ניסיתי אותה, עכשיו בבית החדש כשיש לי אמבטיה חדשה, זה הרבה יותר מפתה אותי לעשות לי ערב בסגנון "מיני ספא" ולהשתמש בבוץ המענג.

את קופסאות גלוסיבוקס אפשר להזמין דרך האתר שלהם: Glossybox .

ומה דעתכן על הקופסאות?
אשמח לקרוא בכפתור התגובות כאן למטה, בהמשך הפוסט.
אחה"צ נפלאים!
שרונה.

*קופסאות הגלוסיבוקס התקבלו לסקירה.

אין תגובות: