יום ראשון, 28 באפריל 2013

הכנות קייציות

כמה חם היה בסוף השבוע הזה. מזג האוויר הפכפך, אבל החלטתי לא להביט לאחור. הקיץ כבר כאן מבחינתי והסוודרים עלו למדף העליון בארון.
הנה כמה מהפריטים איתם פתחתי את העונה החמה ואני יכולה להגדיר את כולם כהצלחה כבירה!


מלמעלה ובכיוון השעון: משקפי שמש אירוקה - 119 שקלים, לק מסדרת "חול נוזלי" OPI - 65 שקלים, משקפי שמש אירוקה - 119 שקלים, מקדם הגנה מבית חוה זינגבוים -  275 שקלים, כפכפי אינפמה- 119 שקלים


אתחיל דווקא מלמטה, הכפכפים החדשים של IPANEMA אותם קיבלתי במתנה במסגרת השקת הקולקציה החדשה בחנות Hook בשינקין תל אביב.
המבחר הגדול ללא ספק הצליח לבלבל אותי, הקולקציה עשירה וצבעונית, והדגמים בעיצובה של ג'יזל בונדשן מוצלחים כמו בכל עונה. ומה תבחר מינימליסטית שכמוני? כמה לא מפתיע, זוג שחור ומנצנץ.
את הדגמים של הגדולים אפשר למצוא גם במידות קטנות לילדות והפופולריות שלהן בקרב ילדים (במיוחד בגילאים של בית ספר יסודי) היא גבוהה במיוחד. הכפכפים מיוצרים בברזיל, במפעל שבו מייצרים גם את המותג "גרנדה" "ריידר" ו"מליסה" וטווח המחירים שלהם נע בין 90 ל-189 שקלים. לבירור החנות הקרובה, אפשר להיכנס לאתר הבית ולראות גם דגמים נוספים.


ואם כבר בנצנצים עסקינן, אז קיבלתי לסקירה את הלק החדש של OPI מקולקציית "נשות בונד" – Liquid Sand (חול נוזלי). הצבע שהגיע אליי עונה לשם "Tiffany Case" והתלמידים שלי מאוד התלהבו מהנצנוץ הבוהק למרחקים וביקשו לדעת 'מאיפה יש לי לק כזה'. זה כמובן מאוד שעשע אותי שילדים בני 7 מתעניינים בציפורניים של המורה שלהם, מצד שני זה גם לא מפתיע כי לק כזה לא רואים בכל יום. יש בקולקציה עוד חמישה גוונים והם עולים כ- 65 שקלים לבקבוק.


עכשיו אתם כבר יודעים, אני מאוד אוהבת דברים מנצנצים אבל לא רק! Reflection Obessesion הם האובססיה החדשה לא רק שלי, אלא של כל העולם! בארץ לא תצליחו להתחמק משלטי החולצות הצבעוניים של "אירוקה" שמצהירים על האובססיה למשקפי השמש המטאליים ועל המחיר המגניב שלהם - 119 שקלים. בליין הזה יש רק שני דגמים – סגנון הטייסים הנצחי (כמו אלה בתמונה העליונה) וסגנון הוינטאג' הפופולרי כאשר הנ"ל מגיעים בגדלים שונים המתאימים גם לאנשים בעלי מבנה פנים קטן, ובצבעוניות משתנה.
גם אני נכבשתי...


בתמונה האחרונה הייתי חייבת לחשוף אתכם גם למקדם ההגנה החדש של חוה זינגבוים – Sun Perfect Defense 50SPF, כשמו כן הוא, מושלם!
אין קיץ שבו אני יוצאת אל השמש ללא מסנן קרינה, זה פשוט לא קורה! העור שלי רגיש מאוד לשמש וללא ההגנה המתאימה הופך להיות אדום וצורב. בכל קיץ אני מנסה מספר מקדמי הגנה שונים של חברות שונות ואת העונה אני גאה לפתוח עם המוצר הנהדר הזה מבית חוה זינגבוים . התכשיר מועשר בנוגדי חמצון ובלחויות וזה מאוד ניכר בתחושה על העור. בניגוד למסנני קרינה אחרים, אין תחושת דביקות על העור והריח עדין ונעים. כמו כן, התכשיר אינו נוסה על בעלי חיים ומחירו 275 שקלים ל-100 מ"ל.
עוד בסדרה אפשר למצוא מקדם הגנה 50SPF דמי מייקאפ (275 שקלים ל-100 מ"ל) וקרם לחות לעור בעייתי  15SPF (185 שקלים ל-75 מ"ל).

מוצרי חוה זינגבוים נמכרים אצל קוסמטיקאיות רפואית ואותן אפשר לאתר באתר: www.havazingboim.com

אני מבשלת לכם פוסט קיץ נוסף שיעלה בהמשך... הרי החום רק התחיל ומצפה לנו עוד הרבה ממנו!
שבוע נפלא,
שרונה.

7 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

יופי של פוסט! מרגישים את הקיץ. אני קניתי, ואולי באמת אעלה, כפכפי אצבע שעושות מסאז' לכפות הרגליים, פטנט מעולה! את הארון אני מסדרת לאט לאט אבל חציו כבר קיץ, ומשקפי השמש שלי הם הפראדה שלי, אותם פראדה אהובים כבר מס' שנים. תתחדשי על הפריטים היפים!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - תודה מותק! היום במיוחד מרגישים את הקיץ וחנכתי את הכפכפים בפעם הראשונה. חייבת בדחיפות לקפוץ לעשות פדיקור...
לי הצטברו המון זוגות של משקפי שמש ואני נהנת מהאוסף הקטן והחביב. כל תקופה אני מחליפה ביניהם...

Unknown אמר/ה...

איזה כיף שהקיץ מגיע!
אני ממש אוהבת את המשקפיים והלק!
יש לי חולשה ללקים מנצנצים!

מוזמנת לבקר,
Très Jolie fashion blog
like Très Jolie on Facebook

Unknown אמר/ה...

I love love love reflecting shades lately:) always look cool

DinaandMaria summerdays אמר/ה...

המשקפיים האלה פשוט מדהימים !!! אנחנו מאוהבות בבלוג שלך ! פוסטים מקסימים !
מוזמנת לבקר אצלנו :) summerdays31.blogspot.co.il

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מיטל - מסכימה, בהחלט כיף שהקיץ בא... אני מכינה עוד הרבה פוסטים קיציים ומרעננים כמו זה!

TLV BIRDIE - הטרנד מתחיל להתפשט כמו אש בשדה קוצים ואני נהנת לראות את כולם עם המשקפיים האלה.

דיאנה ומריה - איזה כיף לי, המון תודה שאתן כאן ושהשארתן תגובה!

Unknown אמר/ה...

שמעתם על הדבר הבא משקפי שמש מגניבות וצעירות עשויות מבמבוק http://gopanda.co.il