יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

מפריז באהבה

עיר האורות הרומנטית אותה הזכרתי לפני שני פוסטים, ממשיכה לרגש אותי גם עם המוצרים שהיא משגרת החוצה. לקראת הסתיו, אספתי עבורכם כמה מוצרים נפלאים שלא יתנו לכם לשכוח את פריז.



המותג הדרמו-קוסמטי Avene משיק מבצע מיוחד לרגל חודש המודעות לסרטן הדש ובמסגרתו כל מוצרי החברה ב 35% הנחה. אני ממליצה לכם על נוזל לניקוי והסרת איפור ללא שטיפה – Lotion Micellaire  שמכיל אחוז גבוה של מים טרמליים הידועים בשל התכונות המרגיעות שלהם. הנוזל שקוף וקליל ומותיר את העור נעים וללא תחושת דביקות. בנוסף, בכל קנייה של תכשיר ממגוון המוצרים (למעט סדרת השמש), ייתרמו 5 ₪ לאגודה למלחמה בסרטן. המבצע מתקיים עד סוף החודש בכל סניפי הניו פארם.



ב – Lanocme השיקו לאחרונה את קולקציית האיפור לסתיו 2013 – L'absolu Desir ובה תמצאו 6 גוונים של שפתונים זוהרים באריזה מרהיבה (198 ₪) וסומק בעל 2 גוונים – Blush Rose Desir במארז שחור המעוטר בתבליטי זהב (280 ₪). הפיגמנטים בשפתונים מאוד מרוכזים ויש בהם מרכיב פעיל למילוי השפתיים.



המותג הקוסמטי MARY COHR הוציא לאחרונה את קרם הלחות Hydrosmose (459 ₪ ל 50 מ"ל) המומלץ ללקוחות הסובלות מקמטים, קמטוטים, רפיון ויובש, לקוחות מעשנות ודיילות/לקוחות אשר מרבות לטוס. הסיבה לכך היא ריכוז החומרים הפעילים בתוך הקרם שחודרים לעור בתהליך האוסמוזה ומחזירים לעור את הלחות והמים הדרושים להחייאתו. הקרם מורכב מ 99.9% מים ויש לו מרקם קליל וריח נהדר המשלב ניחוח לימון, יסמין וורדים.



במותג מוצרי השיער היוקרתי Kerastase השיקו בחודש האחרון סדרה חדשה הכוללת 7 מוצרים ייחודיים, העונים על מגוון רחב של צרכים המאפשרים עיצוב של תסרוקות בהתאמה אישית. תוכלו למצוא בסדרה את קטגוריית הסדרה "המעצבת" הכוללת 4 מוצרים המעניקים נפח ומגע קטיפתי לשיער, ואת הסדרה לגימור מושלם הכוללת 3 מוצרים המעניקים את הגימור הסופי ומציעים תוצאות עיצוב מרהיבות. התרסיס העדין לקיבוע K Laque Couture (בתמונה) מעניק קיבוע עמיד לאורך זמן ומונע את התקרזלות השיער ל 24 שעות (189 שקלים ל 300 מ"ל).  


ואם עד עכשיו לא נהיה לכם חשק לארוז במיידי כמה סוודרים חמים, נעלי עקב אלגנטיות ולעלות על טיסה לפריז, אני בטוחה שריף כהן תצליח לעשות לכם את זה.


3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

פוסט יפה עם שארם צרפתי! אהבתי מאוד את הקולקציה החדשה של לנקום, ראיתי אותה רק בתמונות ומאוד מתחשק לבוא כבר לחנות ולראות מקרוב ואולי לקנות משהו מתוך הקולקציה.איזה גוונים של שפתונים ניסית? האם הם עמידים או שאלה שפתוני לחות? והסומק מאוד מרהיב, אבל לדעתי יקר.ולגבי התכשיר של אוון- לאיזה סוגי עור הוא מיועד?

EFRAT ITAH אמר/ה...

אך פריז, הייתי בה 3 פעמים מעט מידי ואליה וללונדון אני מוכנה לנסוע שוב (אחרי ניו יורק כמובן) הקולקציה החדשה של לנקום מרהיבה, במיוחד קנה אותי הסומק כמובן, שטרם פגשתי בפארם, אך היות ואני חוששת שהוא עלול להצטרף למגירת "חנוכה"...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה ביין - ניסיתי רק את הגוון שבתמונה בצבע חציל והקולקציה נמכרת רק בסניפים נבחרים ככה שצריך לחפש אותם. השבוע ביקרתי בקניון רמת אביב והם עדיין לא הגיעו לשם...
הסומק הוא פריט לאספנים, יקר אבל יפיפה גם מבחוץ וגם מבפנים.
והתכשיר של אוון מיועד לכל סוגי העור!

אפרת - נראה לי שפריז היא מסוג הערים שאף פעם לא נמאס מהן! קפצתי השבוע לרמת אביב לרחרח את שאר הקולקציה מקרוב אך היא טרם הגיעה. עדכניני אם את שם במקרה ונתקלת בקולקציה ובסומק. אני גם רוצה לבדוק אותו :)