יום שלישי, 22 באוקטובר 2013

כמה מילים על המכנס האהוב עליי מ S.WEAR ועל כל הקולקציה החדשה

לפני כמעט שנה נבחרתי להיות ה"שגרירה" של GUESS בישראל. מכל מדינה נבחרה בלוגרית אופנה אחת ומהארץ נבחרתי אני. אחת לרבעון אני שולחת להם כתבה שלי עם תמונות, שמתפרסמת בעמוד הבית של המותג. לפני כשבוע התפרסמה הכתבה האחת לפני האחרונה בסדרה עם תמונות בהן אני נראית לובשת את המכנסיים האהובים עליי מ-S.WEAR.
את הפוסט תוכלו לקרוא כאן:


ואלה הן התמונות מתוך הצילומים הכיפים שעשיתי עם בעלי, בעיר המגורים החדשה שלנו:

חולצה: מנגו, מכנסיים: S.WEAR, משקפיים: GO PANDA, נעליים: STEVE MADDEN, תיק: BURBERRY, שעון: GUESS, כובע: CASTRO MAN

מי שקרא את הפוסט כבר מבין שהמכנסיים האלה לא יורדים ממני. הם נוחים, כיפים ויפים בצורה נדירה וכך גם כל קולקציית סתיו/חורף 2013/2014 של S.WEAR.
גם הפעם תוכלו למצוא לצד הדגמים הקלאסיים את הקולקציה המודפסת העונה לשם "כחול" ובה פריטים מודפסים המעוצבים בהשראת הטרנדים המובילים כמו: שחור–לבן, מנומר, פסים, נקודות, פרחים, טקסטים ועוד.
הצבעוניות העונה מבוססת על צבעי היסוד הקלאסיים כמו שחור ולבן, אפור ומלאנז' לצד גוונים חדשים כמו סגול, פירות יער, טוליפ, כחול אלקטריק וירוק על שלל גווניו.



במקביל, הרשת יוצאת במהלך הוזלת מחירים במסגרתו יוצעו מוצרי הדגל ב-25% הנחה בכל אחד מסניפי הרשת ברחבי הארץ.

המלצת הבית: קולקציית הפוטרים המודפסת – נעימה בטירוף ותיראה נהדר גם בבית וגם בשעות אחר הצהריים כשמתחשק ללבוש משהו קצת יותר "קליל".
אני אגב נפטרתי מכל הטרנינגים הבלויים והמהוהים וכבר עונה שלישית שאני מאבזרת את בגדי הפנאי שלי בפריטים מ-S.WEAR. כי אין יותר כיף להרגיש יפה, גם בבית...

3 תגובות:

blossom button אמר/ה...

ממליצה בחום על הבגדים של החברה.
בייסיק טוב ואיכותי ששום מכונת כביסה לא משפיעה עליו ;)
המכנס נראה ממש נוח,אימצתי!

EFRAT ITAH אמר/ה...

המכנס שלך נראה כמו ממגזין, ו S.WEAR להבנתי אלה בגדי בית וטרנינגים לא?

מבינה את התחושה שלך לגבי רמת השרון, תחושה של שייכות למשהו אחר, חדש וטוב. אילו מישהו אמר לי שירושלמית מושבעת כמוני תעבור פעם לתל אביב הייתי צוחקת לו בפניו...אבל המעבר יצא מוצלח טוב

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Blossom Button - מסכימה מאוד, אם כי את המכנסים שאני לובשת בתמונה למשל, אני מכבסת ביד כי חשוב לי לשמור עליהם מכל משמר. זה מכנס נדיר :)

אפרת - אכן רוב הבגדים בחנות הם בגד "בגדי ספורט ונוחות" אבל יש שם כמה הברקות בגלל שימוש בהדפסים ובבדים עבים יותר.
ושלא תחשבי שאני לא מתגעגעת לפעמים לתל אביב...