יום שלישי, 4 בפברואר 2014

שרונה מתפנקת

הימים שלי הולכים ונעשים עמוסים יותר, גדושים יותר אבל גם מהנים יותר. ועם כל זה, אני מוצאת את עצמי חוזרת הביתה בערב מותשת וכל מה שבא לי לעשות זה לשבת על הספה, רגל על רגל ולבהות בטלויזיה או במחשב ולא לעשות כלום. שניה לפני שאני עושה את זה, אני לא שוכחת לפתוח את הדוד ואת תנור האמבטיה ובתוך 30 דקות המים רותחים וחדר האמבטיה חמים ונעים. כבר חשפתי כאן לפני מספר שבועות את חדר האמבטיה המפנק שלי (ומחר אגב, תזכו לראות אותו במלוא הדרו במגזין GoStyle בכתבה שעשו על הדירה המהממת שלי), והפעם אתן לכם הצצה קרובה יותר לאזור בניחוח הכי חו"לי שהרכבתי לעצמי בימים האחרונים.
האזור הוא הוא מדף האמבטיה שלי, עליו אני מניחה את כל מה שאני זקוקה לו בהישג יד כדי להפוך את האמבטיות שלי למרגיעות ומפנקות עד הסוף. יש שיגידו שישראל מתייבשת, יש שיגידו שאני מנפחת לעצמי את חשבונות המים, אבל אני לא מוותרת על אמבטיה מפנקת בסופו של כל יום.
ואלה הם המוצרים המפנקים שתוכלו למצוא בימים אלה במתחם האהוב:




ג'ל רחצה וחלב גוף תואם (כאקורד סיום) של ל'אוקסיטן, שיצאו במהדורה לרגל הוולנטיין. הסדרה נקראת: La Collection de Grasse והניחוח עונה לשם: Rose & Osmanthus. ניחוח הורדים האהוב עליי מגיע כאן עם תווי בסיס של מאסק, איריס לבן ווניל, ותווים עליונים של ברגמוט ועלי ורד. הריח של ג'ל הרחצה (79 שקלים ל – 175 מ"ל) עדין ונעים ובשילוב עם חלב הגוף התואם (109 שקלים ל – 175 מ"ל) מאותה הסדרה, כל שבא לי לעשות הוא לרחרח את עצמי כל היום וכל הלילה.



פעמיים בשבוע, אני מחליפה את ג'ל הרחצה בפילינג חמאתי לגוף מבית SABON בניחוח יסמין. באופן כללי, אני פחות אוהבת ריחות יסמין, אבל החלטתי לתת צ'אנס למוצר הזה והריח שונה ממש שחשבתי. הפילינג כשמו כן הוא – נמרח ונמשח על הגוף כמו חמאה ומשאיר אותו עם בוסט של לחות ותחושה נעימה. 65 שקלים לכמות של 200 מ"ל שמספיקה להרבה מאוד זמן!



וכשמתחשק לי לגוון מחמאת הפילינג של SABON, אני משתמשת בפילינג גוף המינרלי של AHAVA שיש לי נסיון של שנים איתו והוא מוצר שאני אוהבת לתת במתנה לאנשים אהובים. הפילינג הזה מגיע גם הוא במארז מיוחד לוולנטיין שכולל בתוכו גם חמאת גוף מזינה לוטוס וערמונים (יאממי יאממי) וגם קרם ידיים מינרלי. המוצרים מגיעים בתיק רחצה מקסים ושימושי במיוחד ומחיר המארז: 150 שקלים.



אחרון חביב הוא השמפו הנפלא Avalon Organics אליו אני חוזרת כל פעם מחדש. הוא מגיע בשלושה ריחות שונות, והפעם קניתי בניחוח עץ התה (ניחוחות נוספים: לבנדר ולימון). השמפו הזה מכיל 70% מרכיבים אורגניים והוא מאוד עדין לעור הקרקפת. אני משתמשת בו באופן יומיומי והשיער נראה מבריק ונהדר. מחירו מעט גבוה – 53 שקלים ל – 325 מ"ל אבל הוא שווה כל שקל לדעתי.


 ועכשיו, נחשו מה אני הולכת לעשות?
:)
לילה טוב,
שרונה. 

3 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

הקרמים של לאוקסיטן באמת מדהימים - הריח נשאר שעות ארוכות והוא לא פחות ממשכר. אני קיבלתי במתנה את הווניל&נרקיס וממש הצטערתי שהוא נגמר.

אבל - מצאתי אהבה חדשה. הקרמים של לבידו הם הדבר הכי טוב שקרה לעור שלי העונה, נראה לי שתאהבי אותם. יש להם ריחות נהדרים, אבל הפלוס הגדול באמת שלהם הוא שהם עשויים ממרכיבים טבעיים בלבד. הם הדבר היחיד שעזר לעור היבש והצמא שלי בחורף הזה. המחיר אמנם יקר, אבל יש להם מדי פעם מבצעים ואני חושבת שהם באמת שווים את זה.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מרגו'רי - אני משתוקקת להרגיש את הריח וניל-נרקיס! נשמע נהדר!
לגבי לבידו - אני מכירה אותם כבר שנים רבות. נראה לי שזה עוד מהימים שהם רק התחילו ואבא של עידו (מי שהקים את המותג) עמד בסניף סופר פארם ברמת השרון ושכנע אותי לקנות את קרם הידיים של המותג :)
הוא היה בריח לבנדר ואני זוכרת שמאוד נהניתי מהיחוח.
משהו ספציפי שאת ממליצה עליו? מוצר או ריח מסויים? כי עכשיו כשהזכרת לי אותם, עשית לי חשק.

marjorie morningstar אמר/ה...

אני מאוד אוהבת את סדרת "גוף ונפש", ומתוכה את הקרם בריח הדרים ואת הקרם בריח ברוש-לבונה, שהוא טלקי ומעולה במיוחד.