יום ראשון, 23 בפברואר 2014

בא לי בלט

כשהייתי ילדה רקדתי בלט. היה לי בגד גוף ורוד וגרביונים ורודים ואמא שלי הייתה אוספת לי את השיער מתוח בגולגול הדוק עם סיכות סבתא על הראש. לשלב של נעלי הפוינט לא הגעתי לצערי, אבל תמיד פינטזתי על נעל ורדרדה עם סרטי סאטן שנכרכים מסביב לרגל ומשווים לה מראה דקיק ומאורך.
שנים אחרי כשהסדרה סקס והעיר הגדולה שודרה בטלויזיה ושרה ג'סיקה פארקר הופיעה לנו על המסך בחצאית טוטו, החשק לרקוד בלט חזר לי בשנית. כמובן שגם אז זה לא קרה. 
על חלום רקדנית הבלט ויתרתי, והבלט האחרון שראיתי היה "אגם הברבורים" הקסום של המלחין צ'ייקובסקי, מהופנטת הבטתי ברגלי הרקדנים המקפצים בקפיצות ג'טה ומסתובבים בקפיצות ראווה בסגנון בורג. 
הרבה מים זרמו בנהר מאז ולפני מספר שנים חדר לארץ מותג נעלי הבלט הצרפתי Repetto שנולד על ידי לרוז רפטו. רפטו, אמא ותופרת מקצועית שנמאס לה לראות את כפות רגליו שותות הדם של בנה רקדן הבלט, החליטה לעשות מעשה ותפרה לו נעלי פוינט מעודנות מעור רך, עם סרטי משי שנקשרו לו על הקרסול. 


המתפרה הקטנה של רפטו הפכה במהרה לבוטיק קטן ושיקי שסיפק נעלי ריקוד נוחות לכל רקדני האופרה.
המותג השתדרג והפך עם השנים לבית אופנה יוקרתי בתוספת של תיקי עור משובחים, חצאיות טוטו ענוגות וכמובן - נעלי הבלט המפורסמות שקיבלו עיצוב מעט שונה ויותר יומיומי.   



וכעת מגיע הבושם - Repetto, בעל ניחוח אלגנטי ממש כמו נעלי הבלט של המותג. בחירה של חומרי גלם יוקרתיים ואותנטיים כמו אבקת מושק, תמצית ורדים ווניל, יצרו יחדיו בושם בריח עדין ונשי. סרט סאטן ורוד מלפף את בקבוק הבושם המשובח, וזה בהשראת נעלי הפוינט שנקשרו בסרט כרוך לקרסול הרקדניות. אריזת הבקבוק מגיעה בגוון ורוד אבקתי ומדובר במתנה המושלמת לכל אוהבות הז'אנר.

התמונות מכאן ומכאן

הבושם בגרסת ה - EDT נמכר כעת במחיר של השקה של 270 שקלים ל - 50 מ"ל ו - 344 שקלים ל - 80 מ"ל ואפשר להשיג אותו ברשת אפריל ובמשביר לצרכן.


שבוע טוב וריחני!
שרונה.

2 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

אני מבינה אותך! ומי שהכי מבינה זו ניצן שלי. הרגע הבאתי אותה לחוג הבלט השבועי. נשיקות!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - את לא מבינה איך חשבתי עלייך ועל ניצן כשכתבתי את הבלוג! :) נזכרתי בתמונה שלה שהעלית לא מזמן...