יום שבת, 8 במרץ 2014

יום האישה בסימן חופש ושחרור

זה לא הולך להיות פוסט נוסף של סיכומי שנה או משהו דומה לו, אבל היה לי חשוב לציין את יום האישה על דפי הבלוג.
השנה הזאת הייתה עבורי שנה לא מאוד משוחררת מבחינה נשית. בעל כורחי, נאלצתי להתמודד עם אתגרים נפשיים קשים הקשורים בנשיות שלי ודווקא לקראת סופה של השנה הזאת אפשר לספר שכל האתגרים האלה רחוקים ממני אלפי שנות אור.
כעת אני מתמודדת עם אתגר נשי אחר, אבל הוא כבר מגיע בזווית הרבה יותר חיובית והרבה יותר משמחת.
השנה הזאת לימדה אותי להשלים עם עצמי, עם מי שאני, להניח את כל הסטיגמות בצד ולתת לעצמי מרחב פעולה ממקום נקי ורגוע.
אני משתדלת להביא את עצמי למקום הרגוע באופן יומיומי וזה כולל הרבה דברים שרובנו לא זוכרים להעניק לעצמנו.
תזונה בריאה למשל, היא משהו שלא אוותר עליו, גם אם זה אומר לחתוך סלט ב 22:00 בלילה, כנ"ל גם אמבטיה ארוכה ומפנקת של חצי שעה שלתוכה אני צוללת ערב ערב ונותנת לשרירים שלי לנוח מלחצי היום.

פרח הסחלב היפה הזה שנפתח לראווה ממש השבוע העלה לי חיוך לפני, אחרי כמעט שנה שאנחנו מטפחים אותו ונותנים לו מים שבוע אחר שבוע, הנה הוא בא להגיד שלום.
הפרח הזה שפרח דווקא השבוע הוא הסימן עבורי להתחלה חדשה, להשקעה ולטיפוח שנתנו לו. כמו בכל דבר בחיים, כשאתה משקיע – אתה קוטף את הפירות.



יום האישה הוא זמן טוב בשבילי להביט על השנה החולפת ולשאול את עצמי מה עוד אני יכולה לתת לעצמי כדי להיות יותר משוחררת, יותר עצמאית ויותר בטוחה בדרכי.
השבוע קיבלתי מתנה כייפית לרגל יום האישה משתי נשים יקרות שאני אוהבת מאוד. אפילו בעלי יודע שאם הוא רוצה לפנק אותי ולשמח אותי, זאת המתנה שתשמח אותי יותר מכל.
ערכת החמאת שיאה המקסימה הזאת של ל'אוקסיטן לרגל יום האישה מכילה בתוכה שמפו, מרכך, קרם רחצה וקרם גוף בגודל 50 מ"ל, סבון מוצק, קרם ידיים מוקטן ושפתון חמאת שיאה מלחח. את הערכות המהממות האלה אני אוהבת לקחת טיולים בארץ ובחו"ל, אבל הפעם החלטתי לחרוג ממנהגי ולהשתמש במוצרים במקלחת הפרטית שלי, כי לא מתחשק לי לחכות עד הטיול הבא.
המותג ל'אוקסיטן חרט על דגלו כבר לפני שנים רבות את הנושא של שיוון זכויות לנשים ומתן הזדמנות שווה לכולן. אני אוהבת ומעריכה חברות גדולות שלא שוכחות גם את השונה והאחר.



את תמונה הסלפי הזאת צילמתי אתמול בלילה כשהייתי אצל ההורים שלי. אמא שלי התחדשה במשקפי ראיה של המותג JELLO (לאירוקה) והם היו כל כך יפים שהחלטתי למדוד אותם. המסגרת המקסימה הזאת עשתה לי חשק למשקפי ראיה משלי, אפילו שאני לא צריכה כאלה.
נטולת איפור, בשיער משוחרר וסווטשירט אוברסייז אפור חדש שקניתי בקסטרו, ככה הייתי רוצה שתראה השנה הנשית שלי – משוחררת וטבעית.

מתוך עמוד האינסטגרם שלי

וכעת אלך להשלים את שנ"צ השבת שלי, כי אישה משוחרר וטבעית עושה רק מה שהיא רוצה באמת, וזה מה שמתחשק לי לעשות עכשיו, דקות ספורות לפני השעה ארבע אחרי הצהריים. 
יום האישה שמח לכולן,
XOXO
שרונה. 

תגובה 1:

ציפי לוין אמר/ה...

משקפיים יפות, אבל אם את לא צריכה, עיזבי, זה מגיע בסביבות גיל 50, ממילא! מסכימה איתך עם הרעיון של שחרור ולעשות מה שהכי טוב לנו, אני מאד משתדלת, ובזמן הזה, כשאני לא עובדת, אלא מתעסקת בעיקר במה שהכי כיף לי, אני מרגישה הכי טוב עם עצמי, ומצדי, שימשך כך עד שארצה שינוי. מאחלת לך שנה נפלאה, מרגשת, מלאה במעשים כיפיים, ומשוחררת!!