יום ראשון, 9 במרץ 2014

התכשיטים היפים של מיכל

אני שמחה וגאה לחשוף בפניכם את הפקת האופנה שבה לקחתי חלק, יחד עם התכשיטים היפים מהקולקציה החדשה של מיכל בן עמי.
ביום צילום שכלל איפור ושיער מעשה ידיה של כרמה המוכשרת, צילום גאוני ברחבי שוק הפשפשים של הצלם זוהר שטרית וסטיילינג של האחת והיחידה – מיכל בן עמי, לקחו חלק בלוגריות נבחרות וזאת התוצאה מיום הצילום הכייפי:



את ליקוט התכשיטים שאני עונדת בצילומים התחלתי לבדי, כאשר מיכל קלטה את הראש שלי ואת הסגנון שאני אוהבת והוסיפה כראות עיניה. יצרנו עומס בגוון זהוב-שחור כאשר כל התכשיטים מצופים פליז איכותי 24 קארט ומשולבים בהם רצועות עור איכותי.
הקולקציה כולה מושפעת ממראה ה"גלאם רוק" שאני כה אוהבת וזה מה שבן עמי מספרת עליה: "רציתי ליצור פריטים שיהיו בולטים בנצנוץ ובנוכחות שלהם מעל הבגדים. לתת למראה המונוטוני והיומיומי קצת ססגוניות רוקיסטית ולהחיות את מראה הפאנק המגניב שמאוד אהוב עליי".

הבגדים השחורים שלבשתי בשילוב הקארה החד ועומס תכשיטים על הצוואר ועל הידיים יצר מראה שאני באופן אישי מאוד אוהבת ולטעמי מסוגנן גם ברוח הקולקציה.

עוד בקולקצית התכשיטים החדשה של בן עמי תוכלו למצוא גם את הקו הנקי יותר המאופיין בקווים גאומטריים ובצבעוניות מתחלפת עם הצבעים הטבעיים של המתכת, שחור, זהב, כסף, נחושת ועץ. "הפריטים גדולים מאוד אבל גם חלולים ונקיים, במטרה להשאיר מקום לכל הביגוד שאנו עוטים על עצמנו", מספרת המעצבת.



החנות היפה של מיכל בן עמי ממוקמת ברחוב רבי יוחנן 3 בשוק הפשפשים ביפו, ויש לה גם סניף נוסף המשמש כסטודיו ברחוב ברנט 5 בנווה צדק. 
קפצו לבקר!
XOXO
שרונה.

5 תגובות:

בלוג אופנה, איפור, טיפוח, לייף סטייל off-na אמר/ה...

התכשיטים מאוד יפים.
גם אני אוהבת את מראה הגלאם רוק, ולפעמים רק כשמעמיסים רואים עד כמה זה יפה. שרשרת אחת לבדה לא היתה עושה את זה.
את נראית נהדר עם הקארה החד והמראה הרוקיסטי ♥

EFRAT ITAH אמר/ה...

את מחמיאה לתכשיטים והם לך :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה רבה רבה אהובות!

sefi אמר/ה...

מותק, את ניראת הורסת!
השיער ניראה נפלא.
אני מתה על התספורת הזאת שלך.
נשיקות!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ספי - תודה ממי! כנ"ל אני על שלך, וכבר אמרתי לך בלייב :)