יום שבת, 19 ביולי 2014

זמן מלחמה בעדשות בהירות

תקופת המלחמה הזאת שמלווה אותנו כבר עשרה ימים עושה לי לא כל כך טוב. אני משתדלת לשמור על אופטימיות ולמלא את ליבי בתקווה שיבואו במהרה ימים טובים יותר, אבל לא תמיד זה קל.
לפני מספר שבועות, עוד לפני שהמלחמה החלה, התחדשתי בזוג משקפיים חדשים, כאלה עם עדשה שקופה בגוון תכול. בדיעבד, לא ידעתי שהם אלה שיגרמו לי לראות את העולם קצת אחרת. הצבע האופטימי הזה לא רק מצליח לשמח אותי בכל פעם שאני מרכיבה את המשקפיים החדשים שלי, אלא גם ריענן לי את מחלקת המשקפיים בבית, עם צבע חדש שעדיין לא היה לי.



המשקפיים החדשים שלי שייכים למותג Italia Independent והם נמכרים בארץ בבוטיק המשקפיים היוקרתי – You&Eye. את הדגם הספציפי שלי בחרתי מהסניף שלהם בשינקין 40 בתל אביב, אבל יש להם עוד כמה סניפים ברחבי הארץ כמו בקניון שרונים בהוד השרון, קניון עיר ימים בנתניה, קניון הזהב בראשון לציון ובקניון כפר סבא ממש בקרוב.
המותג Italia Independent הוקם לפני 7 שנים על ידי שלושה שותפים איטלקיים שאחד מהם הוא גם היורש של אימפריית המכוניות פיאט ופרארי. שלושתם ניסו להמציא מחדש את העיצוב האיטלקי הקלאסי ולשלב אותו עם טכנולוגיה מתקדמת, ונראה שהם הצליחו.
מסגרות המותג מיוצרות מחומרים ייחודיים כמו: סיבי קרבון, טיטניום, אצטט, ציפוי גומי בגימור קטיפתי, ציפוי קטיפה וקורדרוי, פלסטיק תרמי שמשנה את צבעו בהשפעת החום ועוד. היתרון הגדול ביותר של המסגרות הללו הן משקלן הקליל והנוחות הבלתי מתפשרת בשילוב עם ייחודיות שקשה לפספס.


מותגים נוספים שתוכלו למצוא בבוטיק You&Eye הם: Anna Karin Karlsson שמעצבת משקפי שמש בתשוקה רבה והופכת אותם לסוג של יצירת אומנות של ממש, Thierry Lasry שהוא אחד המעצבים הכי נחשבים בפריז ומרכיבות את משקפיו שלל סלבס על כמו מדונה, ניקול ריצ'י ועוד, Oliver Peoples האמריקאי עם הסטייל הקליפורנאי שלו, ועוד ועוד.

יצירות האומנות של Anna Karin Karlsson

מדובר במותגי משקפיים לא זולים בכלל כאשר טווח המחירים שלהם נע בין מאות לאלפי שקלים. המבדיל את רשת You&Eye מרשתות משקפיים אחרות היא ככל הנראה העובדה ש – You&Eye היא בין חנויות המשקפיים הבודדות בארץ שתוכלו למצוא בה מבחר רב כל כך של מותגי יוקרה קצת יותר אקסקלוסיביים וייחודים מאלה שהורגלנו אליהם ברשתות המשקפיים המוכרות יותר.

מידע נוסף תוכלו לקבל באתר של הרשת, בלינק הבא:



 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שבת מנוחה ורגועה לכולם,
שרונה. 

אין תגובות: