יום שני, 1 בספטמבר 2014

בחזרה לגזרה

עכשיו, כשאני כבר אחרי הלידה (פוסט נפרד על זה בקרוב מאוד!) כל שנותר לי לעשות זה לחזור לגזרה.
בקצב החיים החדש שלי אין יותר מידי זמן לספורט ואין יותר מידי זמן לאכול, שלא לדבר על זה שהתאבון שלי לא בשמיים. אני אוכלת די בכוח כדי לא לפגוע בהנקה אבל מעבר לזה, משתדלת פשוט להיות רגועה כמה שיותר ולסמוך על המידע שקראתי שבו העובדות מספרות על שריפת 500 קלוריות מידי יום בזכות ההנקה.
בכל אופן, את הגזרה החדשה שלי אני צריכה לארוז בהלבשה תחתונה במידה חדשה כאשר חשוב לי שלא לוותר על היופי לטובת הנוחות. ככה מצאתי את קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה של רשת "בוניטה דה מאס" שכוללת ליין חדש של חזיות חלקות בשילוב כתפיות מיוחדות וגימורים ממתכות ובזהב, שמעניקות ניחוח שיקי וייחודי.


בקולקציה תוכלו למצוא סטים מתחרה למראה עדין ורומנטי, סטים במראה וינטג' עם תחתונים מחטבים (מעולה לאחרי לידה!) ובגזרות שונות נוספות וסטים סקסיים בגווני אדום, יין, ורוד פוקסיה ועוד.
בבוניטה דה מאס יש גם קולקציית חזיות גדולה שכוללת חזיות חלקות עם ריפוד קל (מעולות לנערות) בטכנולוגיה חדשנית של קאפים נושמים שאינם מצהיבים, חזיות מריפוד דק המעצבות את החזה, חזיות ספורט שמגיעות עד מידה G90  וסטרפלסים עם ריפוד קל.
הקולקציה יפיפייה והבחירה במורן אטיאס כפרזנטורית המותג עושה איתה רק טוב.



טווח המחירים בקולקציה:
חזיות – 150-400 שקלים
תחתונים – 30-159 שקלים

ניתן להשיג את מוצרי "בוניטה דה מאס" בכל הרשתות והחנויות המובחרות של הלבשה תחתונה ובחנויות "בוניטה דה מאס" בקניונים הבאים: קניון עזריאלי תל אביב, קניון הזהב ראשון לציון, קניון איילון רמת גן, קניון קרית ביאליק, גרנד קניון באר שבע וקניון מול הים באילת. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


המשך שבוע מצויין,
שרונה. 

אין תגובות: