יום שבת, 13 בספטמבר 2014

מה בקופסא?

קופסאות ומארזים מאז ומתמיד היו משהו שאני אוהבת. כשעברתי דירה לפני שנה וחצי, נאלצתי להפרד מכמויות די היסטריות של קופסאות למיניהן ששמרתי, חלקן ריקות, חלקן מלאות, אבל כולן כולן יפות.
לקראת החגים תמיד אפשר למצוא מארזים חגיגיים ומושקעים שמכילים בתוכם הפתעות ופינוקים ואלה הם בדיוק המארזים שקיבלתי גם אני במתנה ממש לאחרונה.

המארז הכי מפתיע היה זה של רשת הקוסמטיקה אפריל, שהשיקו לאחרונה את מועדון הלקוחות שלהם העונה לשם: April Rouge. במסגרת החברות במועדון, הלקוחות זוכים לקבל 10% מערך כל עסקה כנקודות בנוסף לכל המבצעים וההנחות, כל נקודה שווה שקל, הטבת יום הולדת, מתנת הצטרפות בסך 100 שקלים ומבצעים והטבות מיוחדות ובלעדיות לחברי המועדון בלבד.
עלות ההצטרפות למועדון הלקוחות היא 50 שקלים בלבד והיא חד פעמית ואין צורך לחדש אותה בכל שנה מחדש. את כרטיס המועדון שלי קיבלתי ארוז בתוך 4 קופסאות שונות וחגיגיות שכל אחת מהן הכילה הפתעה אחרת ושווה. פייר? התרגשתי.


אגב, ברשת תוכלו למצוא בימים הקרובים המון מבצעים לרגל החג כמו: 2 בשמים ב – 299 שקלים, 35% הנחה על מוצרי הטיפוח של חברות הקוסמטיקה היקרות ועוד המון מבצעים מעולים.


מארז נוסף וכייפי שקיבלתי לרגל הוא של רשת הפינוק והטיפוח בודי שופ שהשיקו מארזים חדשים במחירים אטרקטיביים במיוחד לקראת ראש השנה. המארז שלי שמכיל בתוכו חמאת רחצה וניל פצ'ולי 100 מ"ל, קרם גוף וניל פצ'ולי 100 מ"ל וקרם ידיים וניל פצ'ולי 50 מ"ל, עולה רק 60 שקלים, מחיר מעולה בשביל מארז מפנק עם מוצרים איכותיים בכמויות גדולות יחסית. מארזים נוספים שתוכלו למצוא הם: מארז שקדים דובדבנים, מארז חלב ודבש, מארז NATURE ומארז SUMMER SEA. כל אלה מכילים מוצרים שונים ולכן גם המחירים שלהם משתנים בהתאם.


טווח מחירי מארזי השי החדשים לחג ברשת בודי שופ: 39-120 שקלים וניתן למצוא אותם בסניפים השונים של הרשת.


אחרון חביב הוא המארז הנפלא של DOVE שמגיע בקופסא גדולה ומרשימה ומכיל בתוכו ארבעה מוצרים שימושיים שאני באופן אישי מאוד אוהבת. הדאודורנט הנפלא של המותג תמיד "עובד" כמו שצריך, קרם הרחצה העשיר, השמפו בעל הניחוח הנעים וקרם הידיים שנמצא תמיד ליד המיטה שלי.


המוצרים במארז מגיעים בגודל מלא ומחירו 50 שקלים בלבד. תודו שמדובר במחיר נפלא!
את המארז של DOVE ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.    


נתקלתם במארזי חג ובקופסאות שוות ומעניינות נוספות?
שתפו אותי בכפתור התגובות, אשמח לבדוק בעצמי :)
שרונה. 

אין תגובות: