יום חמישי, 12 בפברואר 2015

וויש ליסט לוולנטיין 2015

קלישאתי לכתוב שאני חוגגת את יום האהבה בכל יום מחדש אבל מדובר באמת לאמיתה. כשזה מגיע כיום מרוכז ורשמי זה תמיד מרגיש הרבה יותר גדול והרבה יותר חגיגי ומבחינתי זה גם הרבה יותר פאן!
יש הרבה דברים שהייתי רוצה לעשות ביום שבת, דברים שהייתי רוצה לקבל או סתם דברים שהייתי רוצה שיקרו. האם אגשים את כל אלה? אין לדעת. אם לא את הכל, אז לפחות רק חלק, אני מקווה.
מה למשל?

אז ממש הייתי שמחה לקבל שעה אחת לעצמי באותו יום, ולשקוע באמבטיה קצף עם כוס קאווה ביד והשמפו החדש של קרליין על הראש, אבל הרבה ממנו, עם הרבה קצף, מה שנקרא: "מכל הלב". הוא מבטיח הרבה יותר ברק והרבה יותר רכות והוא מבוסס על נוסחת ה – Protein Silk System המועשרת בויטמינים המחזקים את השיער. יש לו גם מרכך תואם ושניהם ממש חדשים על המדף!  



במקביל אני משתוקקת לנסות את קרם הרחצה של SABON בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל שמגיע במארז שנקרא : Majestic Love ויוצא במיוחד לרגל הוולנטיין השנה. יחד איתו יש גם קרם גוף באותו ניחוח ושניהם מגיעים בקופסא מושלמת ובמחיר מצחיק של 49 שקלים. יש בקולקציה מארזים נוספים בסדרי גודל מחיר שונים בהתאם לתכולת המארז. להשיג ברשת חנויות SABON.



את התכשיט שלי הייתי רוצה לקבל מתוך קולקציית הוולנטיין של המותג הספרדי TOUS שמציעה תכשיטים עם הודעה במסווה של לבבות זעירים הנושאים את המילה: Love. יש בה טבעות מכסף, וורמיל וזהב בהם משולבים אבני חן ויהלומים. אותם אבנים יקרות משולבות גם בשרשראות, תליונים, צמידים מסוגננים ועוד. טווח המחירים לקולקציית התכשיטים של הוולנטיין נע בין 250 שקלים ל – 3500 שקלים. איזה תכשיט בדיוק מתחשק לי מאותה קולקציה? האמת היא שאין לי העדפה למשהו ספציפי, אבל עדיף שיהיו בו יהלומים ושהוא יהיה מזהב.



לסיום הייתי רוצה לשבת על הספה, רגל רגל, לאכול ממעדן החלב החדש של YOLO עם פירורי מרנג בתוכו.



ואם אפשר גם דקות אחרונות כדי לקרוא ברב המכר: How To Be Parisian Wherever You Are ולחלום על ערים רחוקות...



הייתי רוצה גם לצאת לאכול ארוחת ערב חגיגית במסעדה טובה, אבל בהתחשב בנסיבות ההורות (הנפלאות, אגב!), את ארוחת הערב החגיגית אכין לעצמי ואוכל בבית. גם טוב, לא?


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


הפי וולנטיין ואל תשכחו לאהוב, כל יום, כל היום!
נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: