יום שני, 9 בפברואר 2015

סאקס וסימפל לייף - אביב/קיץ 2015

הפוסט הבא כולל הרבה מאוד תמונות של בגדים. למה? התשובה היא פשוטה: לא ידעתי איזה תמונות לבחור לכם. הכל היה יפה מידי.  
וידוי:
את המותג SACK'S אני מאוד אוהבת כבר הרבה שנים. בכל עונה אני מתחדשת בלפחות פריט אחד שלהם ואותו פריט בד"כ עובר חריש רציני אצלי. את השמלה הנהדרת שקניתי לפני כשנה אתם ודאי זוכרים מהפוסט הזה ויחד איתה יש לי בארון עוד שלל מכנסים בגזרות נפלאות ומספר חולצות שאני אוהבת ללבוש ביומיום. 
גם העונה זכיתי להצצה ראשונה לקולקציית האביב והקיץ הבאים עלינו לטובה וכמובן שיצאתי נפעמת.

כאמא טריה הבנתי ממרום חצי שנה של הורות, שהבגדים שלי חייבים להיות נוחים ונונשלנטיים. אני חייבת להתנועע בקלות ממקום למקום, לשבת בנוחות ליד הבייבי הקטן ולהרגיש נעים עם הבגד שעליי. את הג'ינסים כמעט וזנחתי ואלה הוחלפו במכנסי בד מכותנה, מכנסי בויפרינד ועוד, בדיוק כמו אלה שבקולקציה החדשה של SACK'S. כמובן שאני גם לא מוותרת על עיצוב ויופי וכאן המותג נכנס לתמונה שכן הוא מציע כהרגלו עיצובים יפיפיים במגע נעים ובנוחות מירבית. 

העונה התמקדה הקולקציה בשמירה על ההילה הקלאסית והזוהרת ב - 3 מחלקות שונות ומלאות סטייל: המונוכרומטי, האפריקאי והשחור/לבן/דנים. 
הראשונה מביניהם היא גם האלגנטית יותר, המוחשית והארצית בעלת שיק בוהמייני. יש לה קו רענן, נקי ופונקציונאלי העושה שימוש בבדים רכים באיכות גבוהה כמו: פשתן, וואל, כותנה ומשי, המשולבים באפליקציות עדינות של חרוזים ורקמות בהשראת הטבע וגווניו. 



השניה, משקפת מסע ארוך באפריקה, בין השבטים, העמים והתרבויות המגוונות הטומנים בחובם עולם שלם של אורחות חיים, מנהגים וטקסים. היא צבעונית ואקזוטית וכוללת בתוכה מגוון פריטים בעלי רקמות צבעוניות בעלות טקסטורות וטכניקות שונות, צלליות בייסיק ועוד.



האחרונה היא השחור/לבן/דנים שהיא מיני קולקציה שעוצבה הישר מתוך הפנטזיה והרצון להגשים לכל אישה את הפנזטיה הפרטית שלה. תמצאו בה מנעד רחב של פריטים מינימליסטיים אך מתוחכמים בשילובים של פריטים חלקים, פסים ורקמות בשילוב חרוזים. 

קולקצית המשנה - SIMPLE LIFE ממשיכה בגאווה את העיצובים הנקיים והמיוחדים ואת איכות הבדים. היא קז'ואלית ומרהיבה והיא בדיוק לטעמי. מעצבת אותה בר חלפון, ביתה של המעצבת הראשית של המותג (רונית חלפון) ולטעמי מדובר במעצבת מוכשרת ובעלת מעוף. מעונה לעונה העיצובים שלה רק משתבחים ואני לגמרי חסידה של הקולקציה הזאת. שאפו לבר ושאפו לקולקציה!



טווח המחירים בקולקציות השונות:

חולצות:  268-688 ₪
גופיות:  398-540 ₪
חצאיות: 448-588 ₪
ז'קטים:  790-980 ₪
מכנסים: 540-680 ₪
ג'ינסים: 680-840 ₪
שמלות: 620-890 ₪


תמונות נוספות ומידע על סניפי הרשת תוכלו למצוא באתר הבית של SACK'S ואם בא לכם אני יותר מאשמח אם תצטרפו אליי גם כאן:

 עמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ועמוד האינסטגרם: 


לילה טוב ורגוע לכולם,
שרונה. 

אין תגובות: